Gjest kml Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Gaaah. Dette høres sikkert egoistisk ut fordi jeg har endel venner, men jeg ønsker meg en som er entusiastisk til å leve livet. Gå ut og ta en drink. Møte nye folk. Finne på gærne ting som man husker lenge etter på. Jeg er også singel, og vil ikke ha en kjæreste nå, derfor jeg ønsker meg et vennskap med en typ Barney fra HIMYM. Føler at det er meg i gjengen som drar de med på ting, men jeg vil ha venner som gjør det samme tilbake! som er happy og ser lyst på livet og drar meg med på ting også! Noen andre som føler det, isåfall vil jeg gjerne være din venn
Gjest kml Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 ingen som føler noe på samme måte? hadde gjettet det var endel.
MsMax Skrevet 5. mars 2012 #4 Skrevet 5. mars 2012 Har det litt på samme måte Har en del gode venenr,men føles som det alltid er jeg som må tvinge de med Skulle ønske noen muntra MEG opp til å gjøre gærne ting noen ganger ;D
Xaphan Skrevet 5. mars 2012 #7 Skrevet 5. mars 2012 Ta deg en tur på Blue Note, etter min erfaring er det der de gærneste og morsomste folka henger
Xaphan Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 En bar i Oslo. Ved siden av saga kino. Noen venner av meg er stamgjester der, og jeg har aldri hatt en kjedelig kveld med dem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå