Fjellreven Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Sambo og jeg lurer på om vi skal melde oss på Oslo maraton. Jeg kommer nok til å løpe halvmaraton, føler helmaraton blir litt vel langt. Er det noen andre her inne som skal delta? Eller har lyst, men ikke fått ut fingeren og meldt seg på?
OPIgirl Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har meldt meg på halvmaraton.Har vært med på det før. Hardt men kjempegøy :-)
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Har nesten lyst til å melde meg på sånn at noen tråder her inne skal handle om noe annet enn slanking Meen, jeg har løpt (halv) en gang før, og det var litt langt Gikk helt fint, asså, det er gøy å ha gjort en gang. Men tror det holder med en for min del. Andre derimot blir hekta. 1
Fjellreven Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2012 Da er det bare å få ut fingeren å melde seg på for min del. Kjørte du noe spesielt treningsopplegg før du løp, OPIgirl? Sitter og leser på litt forskjellige treningsopplegg nå. Greit å starte tidlig med forberedelsene Du kan løpe 10K, AB? Jeg kan godt lage ny tråd for hvert maraton jeg har lyst til å delta i Blir det ikke så mange tråder om slanking som pryder fremsiden av 'kosthold og trening'. 1
sequin Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har tenkt litt på det, men har veldig lyst til å løpe halvmaratonet på beitostølen også. Så jeg lå bare bestemme meg for et av dem:p
Fjellreven Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2012 (endret) Løpt før, sequin? Jeg har lyst til å delta på dette, men det blir nok ikke i år. Endret 4. mars 2012 av Fjellreven
OPIgirl Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Da er det bare å få ut fingeren å melde seg på for min del. Kjørte du noe spesielt treningsopplegg før du løp, OPIgirl? Sitter og leser på litt forskjellige treningsopplegg nå. Greit å starte tidlig med forberedelsene Du kan løpe 10K, AB? Jeg kan godt lage ny tråd for hvert maraton jeg har lyst til å delta i Blir det ikke så mange tråder om slanking som pryder fremsiden av 'kosthold og trening'. 14 dager før løpet børe ha en langtur. 15 km eller noe. De andre dagene kan du løpe på lav puls terskel.Siste uka før marathon bør du hvile. Spis en god og næringsrik middag kvelden før. Med masse proteiner og litt karbs. Frokost løpsdagen kan du gjerne spise haveregrøt. Dette bør du innta ca to timer før løpet. Et kvarter før start kan du spise en banan slik at du får litt ekstra energi. Ikke glem å ha et drikke belte. Du vil trenge masse drikke underveie. Helst i form av sportstrikke fordi turen er såpass lang og hard. Du bør også ta deg tid til å stope ved hver matstasjon. Masse lykke til med Oslo Maraton. Dette klarer du :-)
Klips Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 Du kan løpe 10K, AB? Jeg kan godt lage ny tråd for hvert maraton jeg har lyst til å delta i Blir det ikke så mange tråder om slanking som pryder fremsiden av 'kosthold og trening'. Jo, men det føles litt pysete å løpe bare 10 når det først er maraton det er snakk om Har blitt invitert til halvmaraton i København også. Egentlig kunne jeg kanskje bittelitt ønske å prøve å løpe birken. Henger meg på her (nå åpent og redelig og ikke som AB) og ser om lysten kommer
Gjest Lilu Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 Vurderer halvmaraton. Hvis det ikke var så j*** dyrt skulle jeg meldt meg på med en gang! Kjæresten min skal løpe maratonet, så jeg skal uansett være der og se på
Fjellreven Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #10 Skrevet 6. mars 2012 Takk,OPIgirl! Birken er tøff! Sikker på at det ikke blir begge, Klips? Kom igjen, jenter! Her er det bare å løpe til syra tar oss
Gjest Lilu Skrevet 11. mars 2012 #11 Skrevet 11. mars 2012 Har så lyst til å melde meg på halvmaratonet nå.. Det er jo en super treningsmotivasjon! Hvis jeg melder meg på så MÅ jeg jo begynne å jogge masse. For hvis jeg skal løpe halvmaratonet skal jeg jo fullføre, og det med en grei tid
Hecubaa Skrevet 11. mars 2012 #12 Skrevet 11. mars 2012 (endret) Jeg syns 10 km er mer enn nok når man som relativt utrent bestemmer seg et halvt år før Jeg har planer om å løpe "10 for Grete" som det så fint het! Endret 11. mars 2012 av Hecubaa
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #13 Skrevet 11. mars 2012 Jeg har veldig lyst til å melde meg på maratonet, men vurderer å si halv også... Vil liksom løpe hele løpet, jeg er ikke en halvveis-person. Men så er det jo langt da Usikker!
OPIgirl Skrevet 11. mars 2012 #14 Skrevet 11. mars 2012 Du er en halveis person om du løper halvmaraton og ikke hel:-) 1
Gjest Lilu Skrevet 11. mars 2012 #15 Skrevet 11. mars 2012 Du er en halveis person om du løper halvmaraton og ikke hel:-) næææh halvmaraton er ganske bra det og, synes jeg. Spesielt hvis man får en god tid.
Gjest Daenerys Skrevet 11. mars 2012 #16 Skrevet 11. mars 2012 næææh halvmaraton er ganske bra det og, synes jeg. Spesielt hvis man får en god tid. Jeg mener også at en halvmaraton er absolutt langt nok og en flott lengde, men for meg personlig er ordet "halv" problemet. Jeg vil jogge hele lengden. Men om jeg ikke gjør det i høst, så blir det neste år Jeg er veldig usikker, men har litt lyst til å bare kaste meg i det...
Gjest Lilu Skrevet 11. mars 2012 #17 Skrevet 11. mars 2012 Jeg mener også at en halvmaraton er absolutt langt nok og en flott lengde, men for meg personlig er ordet "halv" problemet. Jeg vil jogge hele lengden. Men om jeg ikke gjør det i høst, så blir det neste år Jeg er veldig usikker, men har litt lyst til å bare kaste meg i det... okei, skjønner Er ganske stor forskjell på lengdene og, halvmaratonet er ganske overkommelig for de fleste, mens maraton er mer imponerende.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2012 #18 Skrevet 12. mars 2012 Jeg skal jogge "10 for Grete" og har meldt meg på. Føler det er veldig lite når folk snakker om maraton her, men med tanke på at jeg ikke en gang klarer å løpe 3 km sammenhengende nå, så tror jeg 10 km er mer enn nok.
OPIgirl Skrevet 12. mars 2012 #19 Skrevet 12. mars 2012 næææh halvmaraton er ganske bra det og, synes jeg. Spesielt hvis man får en god tid. Ja, det er superbra. Jeg bare tullet med deg:-)
OPIgirl Skrevet 12. mars 2012 #20 Skrevet 12. mars 2012 okei, skjønner Er ganske stor forskjell på lengdene og, halvmaratonet er ganske overkommelig for de fleste, mens maraton er mer imponerende. Enig der. Helmaraton er distansen fra helvet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå