AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Jeg lander 00.25 på Kastrup og har fly igjen 07.10. Er dette mulig? Har noen gjort det? Kommer jeg til å dø av kjedsomhet og kulde? Regner med flyplassen er åpen, da Gardermoen er det.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Hadde vært lettere hvis alt av serveringssteder og butikker var åpent, men det regner jeg ikke med det er!
Brunhilde Skrevet 6. mars 2012 #3 Skrevet 6. mars 2012 Du finner sikkert en stol eller et gulv. Ellers ligger Hilton i direkte tilknytning til Kastrup, men litt kjedelig å ta inn på hotell for så få timer. Vil anbefale deg å ta med et sjal eller noe som du kan surre rundt deg, om ikke det blir varmt, så luner det ihvertfall litt.
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2012 #4 Skrevet 8. mars 2012 Du har kanskje reist nå men, jeg har gjort det samme. Kom med nattog til Kastrup i totiden på natta. Finnes noen ok stoler/benker synes jeg å huske. Og noen automater tror jeg og? Type godteri o.l. Ikke den beste natta mi, men gikk helt greit, fikk sovet litt. Og jeg var ikke den eneste som sov over der!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå