Gå til innhold

Venlafaxin Krka

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går på det nå. Merker jeg er lei av disse svettetoktene om natta. Har dere hatt samme bi- virkning? Nå har jeg gått på de i ca 14 dager. Når gikk svettetoktene over for deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten min går på disse og sier han aldri har svettet pga dem. :/ Kan ikke hjelpe deg der desverre.

AnonymBruker
Skrevet

Bivirkninger går som regel over etter 2-3 uker. Dersom de ikke gjør det, og de er veldig plagsomme, ville jeg prøvd en annen medisin.

Skrevet

Har dessverre prøvd Venlafaxin... Normalt opplever jeg svært lite bivirkninger, men med Venlafaxin stupte jeg rett i kjelleren. Nattesvetten ga seg aldri, ei heller lynnedslagene i hodet (virker ikke som du har disse, så kanskje du vil oppleve en helt annen virkning etter hvert)

Men, som det sies her, om ikke bivirkningene går over innen forholdsvis få uker så bør du heller forsøke en annen medisin.

AnonymBruker
Skrevet

De fleste bivirkningene forsvant etter 2-3 månender. :)

AnonymBruker
Skrevet

Har dessverre prøvd Venlafaxin... Normalt opplever jeg svært lite bivirkninger, men med Venlafaxin stupte jeg rett i kjelleren. Nattesvetten ga seg aldri, ei heller lynnedslagene i hodet (virker ikke som du har disse, så kanskje du vil oppleve en helt annen virkning etter hvert)

Men, som det sies her, om ikke bivirkningene går over innen forholdsvis få uker så bør du heller forsøke en annen medisin.

Sånne lynnedslag i hodet fikk jeg da jeg sluttet på venlafaksin. Varte i mange uker! Men nå er det borte. Takk gud ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...