Gjest B.Davis * Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Emilie, hehe :-P Synes Alma eller Maya passer :-)
Helen Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Skjønner ikke helt hvorfor navnene til søsken må passe sammen Jeg trodde folk valgte navn de selv liker til ungene og ikke utfra at de skal passe sammen med de andre søsknene. Jeg har 3 unger selv og har aldri tenkt på om navnene passer sammen eller ikke.... 2
sullå Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Æsj, jeg som ville foreslå Ida... Men: - navn på to stavelser? - navn som begynner på E? Emil og Malin, Emil og Erika, Emil og Erik...
challenger Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Skjønner ikke helt hvorfor navnene til søsken må passe sammen Jeg trodde folk valgte navn de selv liker til ungene og ikke utfra at de skal passe sammen med de andre søsknene. Jeg har 3 unger selv og har aldri tenkt på om navnene passer sammen eller ikke.... Enig i den! Eneste jeg synes er litt rart er om søskennavnene er i helt forskjellige "stiltyper". Feks. gutt nr. 1 heter Bjørnar, så passer det ikke helt at nr. 2 heter Chrisander Leander liksom:p 3
miss dolly Skrevet 4. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2012 Jeg vil at navnene på våre barn skal passe sammen :-) Vi vil ha et navn på to stavelser, men det trenger ikke å begynne på e! Emil og ? Flere tips mottas med stor takk :-)
Gjest imli Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Eg tykkjer det er naturleg at namna til sysken skal passe saman - ikkje at dei må heite Emil og Emilie, men at det er omtrent same "stil"... Anna, Sara, Marte, Martine, Kristine, Maja, Vilde, Kristian, Magnus, Niklas, Oliver, Kasper? 1
Gjest gjest Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Ronja Å JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De er som skapt for hverandre Ronja og Emil passer veldig godt sammen 1
Gjest imli Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Å JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De er som skapt for hverandre Ronja og Emil passer veldig godt sammen Litt tydeleg kor foreldra har henta inspirasjonen frå, kanskje? 1
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Emil og Stina, Emil og Stian, Emil og Embla, Emil og Elias..
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Leon, Liam, Elias Emilie, Eline Alle passer godt til Emil
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Emilie, hehe :-P Synes Alma eller Maya passer :-) Jeg vet om to familier som har barn som heter Emil og Emilie. En av har i tillegg en som heter Emilian og så en eller to unger til som også begynner på E. Oppfinnsomme foreldre, ikke sant?
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #18 Skrevet 22. mars 2012 Skjønner ikke helt hvorfor navnene til søsken må passe sammen Jeg trodde folk valgte navn de selv liker til ungene og ikke utfra at de skal passe sammen med de andre søsknene. Jeg har 3 unger selv og har aldri tenkt på om navnene passer sammen eller ikke.... for min del er det for at jeg synes vis jeg har en unge som heter John-Håkon og en som heter Romeo-Cesar så høres og ser det rart ut...jeg liker at navna passer sammen. hva som passer sammen er jo forskjellig fra person til person,værtfall viktig for meg at det klinger godt i mine ører;P 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #19 Skrevet 22. mars 2012 Lime (blir jo Emil hvis man snur det opp ned )
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2012 #20 Skrevet 22. mars 2012 Sara Eline Jenny Alva Frida Julia Anna Ella Mia 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå