Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Kjønnsleppene mine har blitt mørke røde med noe svart på :/ Har aldri sett sånn ut før, bare vanlig rosa.. Er ikke gravid og har ikke ligget med noen. Noen som har fått sånn før og vet at det går over?
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Kjønnsleppene mine har blitt mørke røde med noe svart på :/ Har aldri sett sånn ut før, bare vanlig rosa.. Er ikke gravid og har ikke ligget med noen. Noen som har fått sånn før og vet at det går over? Hvor gammel er du?
Sugerøret Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Normalt. !! http://www.ung.no/pubertet/2474_Sant_og_usant_om_puberteten.html
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Beklager men jeg er langt over puberteten (dvs 17...) Kom så si over natta Flere svar?
Sugerøret Skrevet 5. mars 2012 #8 Skrevet 5. mars 2012 om du er 17 år ,er en fortsatt i puberteten.Den slutter i 20års alderen.
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2012 #9 Skrevet 5. mars 2012 om du er 17 år ,er en fortsatt i puberteten.Den slutter i 20års alderen. Ok men virket litt rart. Har sluttet å vokse og forandre meg sånn ellers
Swirly Skrevet 5. mars 2012 #10 Skrevet 5. mars 2012 Det er sikkert ikke noe farlig, men kan være greit å sjekke det hos lege.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå