Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser han ungdommelig ut da?Og hvordan er han som type?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ærlig talt så tror jeg ikke det kan bli særlig problemer mellom oss annet enn hva folk tenker om det.

Klart at dette kan være det store rosa drømmeforholdet, men de fleste par får ting å bryne seg på etter hvert selv med lik alder, så det er ganske naivt å tro at det bare er andres fordommer som kan lage knuter på tråden deres.
AnonymBruker
Skrevet

Han er en mannemann som holder seg veldig godt. Sporty type som gjerne går på pub og tar seg ei øl også. Akkurat som meg. Han er verken gammel eller ung for alderen sin, helt normal type som jeg har mye til felles med. Interesser, musikk, livsstil osv. :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Klart at dette kan være det store rosa drømmeforholdet, men de fleste par får ting å bryne seg på etter hvert selv med lik alder, så det er ganske naivt å tro at det bare er andres fordommer som kan lage knuter på tråden deres.

Nå tenkte jeg ikke på noe sånt, da det er vel helt naturlig at det oppstår knuter på tråden av og til i alle normale forhold. Naiv meg i ræva :skratte:

Gjest just words
Skrevet

Jeg er 24 år og har møtt en mann gjennom jobben min. Han er 41 år og er kjempe flott. Jeg er redd for aldersforskjellen, men det er kanskje ikke så galt? Vi har nettopp begynt å date, så langt vet jeg ikke helt hvor godt vi passer sammen. Men det lover godt. Jeg synes nesten det er litt flaut med tanken på å gå gjennom byen og vise kjærligheten, men kanskje skal jeg bare hoppe i det? :kline:

Så lenge detter er noe du vil, og dere har en god kjemi så er det vel ikke så mye å stusse på.

Alle mener noe om noen, men det kan vel ikke hindre deg fra å leve slik du vil og ønsker. Det er større aldersforskjell mellom meg og sambuaren, men det har ikke hindret vår lykke i de siste 5 årene.

Det vil nok kanskje komme noen kommentarer eller blikk men alder er bare et tall, men om du likevel føler at du må spørre andre om hva de mener eller at andres meninger veier tyngre enn dine så vil jeg anbefaler deg at du lar være, for da vil du alltid tenke på dette og være flau av forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Bare tenk på gamlingen Hugh Hefner, Playboykongen, som gifter seg med unge berter i hytt og pine :nigo:

Gjest MorAase
Skrevet

Kjør på! den gamle grisen liker nok å få kose seg med et lite lammelår som deg.

AnonymBruker
Skrevet

Han er ingen gammel gris. Bare en fantastisk mann- som gir meg en sjanse uansett alder, og nettopp det skal jeg også gjøre. Han har kanskje sine tanker han også, men vi vet jo ikke før vi har prøvd :yvonne:

Skrevet

Kjør på! den gamle grisen liker nok å få kose seg med et lite lammelår som deg.

Ja, da får vi jo en ung gris også :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...