lilla¤ Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 hvordan prioritere alt i hverdagen, jeg jobber, studerer, prøver å få tid til trening, spise ( er tilogmed lett å glemme å spise i disse dager, og da blir det takeaway eller noe godis, dyrt og usunt) prøver å passe på økonomien, få tid til venner og familie, alene tid og rydding og vasking av leiligheten ( ser helt forferdelig ut her etter noen dager med fullpakket dag) Noen som greier å få alt til å gå rundt, og har noen gode tips til meg?
Gjest Leopard Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Hva med å skrive en liste over ting du trenger å få unnagjort? Jeg merker at jeg får tid til mer når jeg har en oversiktlig liste over hva som må gjøres Kan også være lurt å lage et matbudsjett og planlegge sunne måltider i forveien. - og heller handle stort og sjeldent, enn lite og ofte.
Gjest MorAase Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Dropp familen og skaff deg en robotstøvsuger.
Mooria Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Ha en avtalebok eller kalender og skriv ned det du skal gjøre. Planlegg middager og handle en gang i uka. Pass på å ikke la det bli for rotete, legg ting på plass etter hvert eller bruk noen minutter hver kveld på å rydde litt. Sett av en dag i uka til støvsuging, klesvask og vask av gulv. Før du legger deg om kvelden så kan du f.eks lage ferdig lunsj til dagen etter og sette den i kjøleskapet (jeg lager ofte salat), og legg frem klær til dagen etter, både til jobb og trening.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå