Gå til innhold

prioritere alt i hverdagen

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvordan prioritere alt i hverdagen, jeg jobber, studerer, prøver å få tid til trening, spise ( er tilogmed lett å glemme å spise i disse dager, og da blir det takeaway eller noe godis, dyrt og usunt) prøver å passe på økonomien, få tid til venner og familie, alene tid og rydding og vasking av leiligheten ( ser helt forferdelig ut her etter noen dager med fullpakket dag)

Noen som greier å få alt til å gå rundt, og har noen gode tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Leopard
Skrevet

Hva med å skrive en liste over ting du trenger å få unnagjort? Jeg merker at jeg får tid til mer når jeg har en oversiktlig liste over hva som må gjøres :)

Kan også være lurt å lage et matbudsjett og planlegge sunne måltider i forveien. - og heller handle stort og sjeldent, enn lite og ofte.

Gjest MorAase
Skrevet

Dropp familen og skaff deg en robotstøvsuger.

Skrevet

Ha en avtalebok eller kalender og skriv ned det du skal gjøre. Planlegg middager og handle en gang i uka. Pass på å ikke la det bli for rotete, legg ting på plass etter hvert eller bruk noen minutter hver kveld på å rydde litt. Sett av en dag i uka til støvsuging, klesvask og vask av gulv.

Før du legger deg om kvelden så kan du f.eks lage ferdig lunsj til dagen etter og sette den i kjøleskapet (jeg lager ofte salat), og legg frem klær til dagen etter, både til jobb og trening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...