Gå til innhold

Han fingrer meg aldri, slikker meg aldri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min gjør aldri noe med meg. Jeg suger han hver gang vi har sex, suger bare for å suge han(dvs. at han spruter i munnen min, men vi har ikke nødvendigvis sex), ronker han vel og lenge, osv.

Han rører meg nesten ikke der nede (bare når han skal "få den inn", og slikker meg aldri.

Jeg er ren og pen så det kan ikke være at jeg lukter rart eller noe. Han bare ruller over meg og "har seg". Og etter han er ferdig så er det ikke noe kosing eller noe, da går han rett i dusjen og skrubber seg lenge.

Jeg prøvde en gang å si til han at han gjerne måtte ta på meg, men da sa han noe sånt som at "når du sier sånn, så får jeg i hvert fall ikke lyst!". Og så gikk han i dusjen igjen. Jeg vil ikke mase heller, vil ikke tvinge noen heller.

Og nei, vi er ikke i tenårene, vi er i tredveårene, sammen i flere år.

Noen som har liknende erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var en underlig oppførsel av en voksen mann...og du klarte å være med han i flere år??

ja-ja, det ville ikke jeg klart.. hadde en ganske lik en, en gang i tiden.....

etter et lite år har jeg "klaget" flere ganger, men det var som å snakke til veggen...

ikke noe forandret seg..

så kom det en annen... jeg var utro, og fortalte det til kjæresten min... plutselig gikk det opp et lys for han og forandret oppførsel i senga fullstendig...

men da var noe allerede ødelagt mellom oss, og gjorde slutt etter noen måneder...

så løsning har jeg ikke , bare erfaring..

men om han passer ellers godt for deg så må dere komme til bunns med dette...

høres mesta ut som noe psykisk sperre han har.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen erfaring, men jeg hadde bare satt foten ned og ikke giddet å gjøre noe ekstra med ham som runking og oralsex. Sånn han svarte det da du nevnte det gjør jo at du føler deg låst. Sier du ikke noe så skjer intet. Sier du i fra så skjer det iallfall ingenting. Det var han jo tydelig på. Du er i sammen med en egoist. På tide at du blir litt egoist også. Siden dere har vært i sammen i flere år så viser det jo at han faktisk ikke er interessert i den type "arbeid".

Får du orgasme ved samleie eller er fingring og oralsex det som skal til?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må jo slutte å gjøre det for ham! Hvis han synes det er ok å nekte deg det, så får du ta ansvaret for å vise ham hvor stas det er å gå uten.

Men en sånn fyr synes jeg virkelig ikke høres ut som noe særlig å være sammen med..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

har lite erfaringer med en slik mann men...

neste gang han er kåt så tar du fram glidekremen og onanerer forann han, og når du er ferdig så snu deg rundt for å sove!

si du trenger stimulant og har behov for å føle deg begjæret og at han vil ha deg og vil deg godt eller så har dere ikke ikke et godt funkerende smamliv!!!

så går du og har fantastisk sex med en annen :D

du fortjener bedre!!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei =)

har lite erfaringer med en slik mann men...

neste gang han er kåt så tar du fram glidekremen og onanerer forann han, og når du er ferdig så snu deg rundt for å sove!

si du trenger stimulant og har behov for å føle deg begjæret og at han vil ha deg og vil deg godt eller så har dere ikke ikke et godt funkerende smamliv!!!

så går du og har fantastisk sex med en annen :D

du fortjener bedre!!!

Jeg er trådstarteren, nå måtte jeg le høyt her, jeg synes jeg ser det :D :D Takk for svar :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen erfaring, men jeg hadde bare satt foten ned og ikke giddet å gjøre noe ekstra med ham som runking og oralsex. Sånn han svarte det da du nevnte det gjør jo at du føler deg låst. Sier du ikke noe så skjer intet. Sier du i fra så skjer det iallfall ingenting. Det var han jo tydelig på. Du er i sammen med en egoist. På tide at du blir litt egoist også. Siden dere har vært i sammen i flere år så viser det jo at han faktisk ikke er interessert i den type "arbeid".

Får du orgasme ved samleie eller er fingring og oralsex det som skal til?

Jeg er TS. Kanskje jeg skal slutte å runke og suge han ja. Men har jo ikke lyst til det heller. Da er jeg jo på hans nivå.

Jeg ville jo fått orgasme av at han fingrer, men det har han jo ikke gjort, så jeg vet ikke. Og sikkert slikking også, jeg vet ikke. Men det ville jo vært fint, som et forspill.

Får orgasme ved å fingre selv mens vi har sex. Og med onanering på egen hånd utenom, da han ikke vil ha sex så ofte. (Et par ganger i måneden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det lukter vondt av deg nedentil? Sopp? Har du sjekket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det lukter vondt av deg nedentil? Sopp? Har du sjekket?

Jeg er TS. Jeg tror ikke at det gjør det. Jeg har sjekket, på GU, har ingenting. Jeg er ellers veldig renslig, og dusjer alltid rett før vi skal legge oss, osv. Og dusjer minst en gang om dagen. Og er ren og pen og velstelt der nede, og ellers slank/godt trent, og ja, jeg kan ikke tro at han finner meg avtennende. Men det må han jo kanskje gjøre tydeligvis. Jeg vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem jeg også, men nå er vi litt yngre da. men fordet, har aldri vært borti noen som ikke tenner på å klå, tapå, fingre og slikke meg. de jeg har vært med tidligere har elsket å se meg ha det godt. prøvd å ta det opp noen ganger jeg å men skjer ikke stort. tenkte jeg skulle prøve å ta over kommandoen litt, føre hendene hans for han å vise at jeg elsker at han tar på meg og slik. om ikke det heller hjelper må jeg ta en real prat med han. for om han skal få å ikke jeg så kan han finne seg ei anna dame å være sammen med. trenger slikt vi å!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en sånn mann. Han vil ikke kysse (gjorde det i starten), ta på puppene mine, fingre meg eller slikke meg. Vi er også i tredveårene og har vært gift i mange år. Det har blitt verre med årene.

Jeg har fortalt han så mange ganger hvordan det føles, at det er sårende. Jeg har sagt det på en hyggelig og ordentlig måte og han har også sagt at han forstår hva jeg mener og skal forandre seg. Det varer ikke i en dag engang.

Jeg suger også, ofte. Det er fordi jeg liker det. Jeg har prøvd flere ganger å ikke gjøre det og ingenting skjer, han blir ikke mere villig fordet.

Nå har vi ikke sex, det gidder jeg ikke lengre. Han har sex for å få sin orgasme, når han har fått den så er han ferdig og vil sove.

Hva skal man gjøre? Jeg har prøvd alt jeg kan gjøre ihvertfall. Jeg har også sagt at jeg ikke vet hvor lenge jeg orker å leve sånn. Men med hus og barn og mange år sammen så er det ikke bare å pakke sammen og dra på dagen føler jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at han er homofil...

Slutt å suge han.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke vet hva/hvordan han skal gjøre det?

Syns det høres rart ut at en mann ikke liker å ta på damen sin :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnowLeopard

Prøvd mer positiv vinkling? Si at du liker å bli tatt på, før hånden hans dit du vil ha den, og uttrykk at "jeg liker at du gjør dette".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at han er homofil...

Slutt å suge han.

Så alle jenter som ikke liker å suge er lesbiske også da eller..? Folk har forskjellige ting de liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så alle jenter som ikke liker å suge er lesbiske også da eller..? Folk har forskjellige ting de liker.

AB 16:09 her

Jeg er helt enig i at folk er forskjellige og man må ikke like å suge eller slikke. Men når man ikke tar på partneren sin engang så er det noe som ikke stemmer.

Man må ihvertfall gi partneren sin en grunn mener nå jeg. Og liker ikke er en grunn det, men var mann nok til å si det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er TS. Mange svar her! Jeg vet ikke, annet enn at det kjennes feil. Han tar aldri på meg, ikke som i at han ikke tar ofte nok, eller ikke på den riktige måten, men aldri.

Og er han "borti der", så er det som sagt når han skal putte den inn.

Han har aldri tatt på meg utenfor soverommet heller. Noe sånt som at han tar utenpå buksa "der", eller stikker en hånd nedi buksa, eller noe sånt.

Og med dette som utgangspunkt er det klart at vi er et stykke unna slikking.

Nei her er det å rulle over meg, få orgasme, og gå og ta seg en lang og god dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min gjør aldri noe med meg. Jeg suger han hver gang vi har sex, suger bare for å suge han(dvs. at han spruter i munnen min, men vi har ikke nødvendigvis sex), ronker han vel og lenge, osv.

Han rører meg nesten ikke der nede (bare når han skal "få den inn", og slikker meg aldri.

Jeg er ren og pen så det kan ikke være at jeg lukter rart eller noe. Han bare ruller over meg og "har seg". Og etter han er ferdig så er det ikke noe kosing eller noe, da går han rett i dusjen og skrubber seg lenge.

Jeg prøvde en gang å si til han at han gjerne måtte ta på meg, men da sa han noe sånt som at "når du sier sånn, så får jeg i hvert fall ikke lyst!". Og så gikk han i dusjen igjen. Jeg vil ikke mase heller, vil ikke tvinge noen heller.

Og nei, vi er ikke i tenårene, vi er i tredveårene, sammen i flere år.

Noen som har liknende erfaringer?

Fy fan for en EGOIST.

Han kan umulig bry seg om deg i det hele tatt. Hvis han synes du er så ekkel å ta på - er han kanskje homo ? Men vil ikke innse det selv eller komme ut av skapet...Finnes desverre mange skap- homser der ute..Han bruker deg bare og gir fan i deg.

Hvorfor finner du deg selv i dette ? Og hvorfor blir du værende i dette forholdet ?

Det er IKKE slik et normalt og godt par-sexliv skal fungere. Heldigvis. De fleste damer ville ikke tolerert en slik egoistisk holdning hos en mann. Han hadde raskt blitt dumpet av de fleste damer - som har andre valgmuligheter av menn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på skrubbingen etter sex tenker jeg at dette kan henge sammen med en av to ting:

- angst for skittenhet.

- Vonde seksuelle minner som gjør at sex føles farlig eller skittent. Mange menn som har opplevd overgrep utført av kvinner er redde for å ta på sin partner, og får et anstrengt forhold til kvinnelig kjønnsorgan etterpå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...