Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Bandit
Skrevet

Ah, ok. Jo jeg ser at det kan gå den veien også.

Den største drama-queen'en jeg har vært med, brøt seg inn i leiligheten min en gang og forlangte anal-sex fordi jeg ikke hadde plukka opp telefonen da hun ringte. Kjørte så på med sikkert 5-6 fake orgasmer også, noe som ikke var meg imot i det hele tatt :gjeiper:

:ler: Da begynner jeg å forstå begeistringen... Men jeg holder meg unna allikevel... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Maruwan
Skrevet

:ler: Da begynner jeg å forstå begeistringen... Men jeg holder meg unna allikevel... :fnise:

For all del, holder meg unna jeg også, har lært leksa mi. Greit å ha noe annet å bygge forholdet på også, når sexen etter hvert blir kjedelig.

AnonymBruker
Skrevet

TS igjen.

Jeg fikk et hyggelig svar tilbake :) Men tror nok ikke han er så interessert lenger. Men det vil jo tiden vise da.

Skrevet

Ler meg skakk av Maruwan og Bandit her xD

jenter kan være bra i senga uten drama ogs¨å! Æresord!

Ordner seg nok TS :)

Gjest M0ntriark
Skrevet

Dramaqueen er turn-off, men han er sikkert bare litt skuffet/lei/oppgitt/irritert. Trenger ikke nødvendigvis være kroken på døra, men igjen, jeg ville vært forbredt på at jeg har ødelagt for meg selv denne gangen.

SMS/all skriftlig kommunikasjon er roten til å kunne mistolkes, så greit å ha det i bakhodet og alltid lese i beste mening det man får..

Er man usikker spør man heller pent om man forsto det riktig eller om man misforsto de skrevne ord.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...