Gjest Bandit Skrevet 5. mars 2012 #21 Skrevet 5. mars 2012 Ah, ok. Jo jeg ser at det kan gå den veien også. Den største drama-queen'en jeg har vært med, brøt seg inn i leiligheten min en gang og forlangte anal-sex fordi jeg ikke hadde plukka opp telefonen da hun ringte. Kjørte så på med sikkert 5-6 fake orgasmer også, noe som ikke var meg imot i det hele tatt :gjeiper: Da begynner jeg å forstå begeistringen... Men jeg holder meg unna allikevel...
Gjest Maruwan Skrevet 5. mars 2012 #22 Skrevet 5. mars 2012 Da begynner jeg å forstå begeistringen... Men jeg holder meg unna allikevel... For all del, holder meg unna jeg også, har lært leksa mi. Greit å ha noe annet å bygge forholdet på også, når sexen etter hvert blir kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #23 Skrevet 6. mars 2012 TS igjen. Jeg fikk et hyggelig svar tilbake Men tror nok ikke han er så interessert lenger. Men det vil jo tiden vise da.
MsMax Skrevet 6. mars 2012 #24 Skrevet 6. mars 2012 Ler meg skakk av Maruwan og Bandit her xD jenter kan være bra i senga uten drama ogs¨å! Æresord! Ordner seg nok TS
Gjest M0ntriark Skrevet 6. mars 2012 #25 Skrevet 6. mars 2012 Dramaqueen er turn-off, men han er sikkert bare litt skuffet/lei/oppgitt/irritert. Trenger ikke nødvendigvis være kroken på døra, men igjen, jeg ville vært forbredt på at jeg har ødelagt for meg selv denne gangen. SMS/all skriftlig kommunikasjon er roten til å kunne mistolkes, så greit å ha det i bakhodet og alltid lese i beste mening det man får.. Er man usikker spør man heller pent om man forsto det riktig eller om man misforsto de skrevne ord. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå