MsMax Skrevet 6. mars 2012 #21 Skrevet 6. mars 2012 Jeg får meldinger fra alle i innboksen,venner..venenr av venner og ukjente..
Reaper Skrevet 6. mars 2012 #22 Skrevet 6. mars 2012 Teskjemodus... Venner og "venner av venner" = rød notis og i innbox Folk uten felles bekjente = ingen notis og havner i "Other/Annet" som ligger innenfor innboxen.
MsMax Skrevet 6. mars 2012 #23 Skrevet 6. mars 2012 Som jeg sa venner,venner av venner OOOOG ukjente,altså som i i tillegg til de andre soppene...
Watermelon Skrevet 6. mars 2012 Forfatter #24 Skrevet 6. mars 2012 Tydeligvis fungerer ikke den meldingsfunksjonen slik som jeg hadde håpet på den skulle. Men unasett føler jeg at det å legge til noen på facebook, som man bare har møtt en gang kan være litt for mye. Men jeg vet jo at det har skjedd med meg at noen har lagt meg til på facebook etter bare en kort samtale eller lignende. Vet ikke helt hvor vanlig det er.
MsMax Skrevet 6. mars 2012 #25 Skrevet 6. mars 2012 Herregud,folk prøver å legge til personer de aldri harr verken sett eller møtt før så ikke tenkt på det!
Reaper Skrevet 6. mars 2012 #26 Skrevet 6. mars 2012 Personlig preferanse. Om folk som jeg bare har møtt én gang legger meg til, går det helt greit. Men jeg gjør det ikke selv. Har faktisk slektninger som jeg aldri har møtt i vennelista, og folk jeg gikk med på ungdomsskola for 20 år sida. Nostalgisk...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå