Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg tenkte bare å spørre folk her om en ting. Jeg traff en vedlig hyggelig dame for noen måneder siden. Vi begynte å prate, og tiden fløy, mens vi pratet. Jeg fikk veldig gode inntrykk av denne damen ettersom praten pågikk. Hun fortalte om hva hun gjorde, hvilke ambisjoner hun hadde osv. Hun fortalte også at hun gikk på samme universitet som meg, bare et annet fakultet. Jeg ble ganske interessert i å finne ut mer om henne, og jeg er ganske sikker på at hun følte det samme som meg, fordi hun spurte om ikke jeg skulle på et arrangement og greier. Ikke minst merket jeg at hun ble interessert. Vi snakket kanskje 30-45 min sammen. Det hele startet på et buss-stopp og endte da jeg måtte gå av bussen. Vi utvekslet aldri noen navn dessverre :(. Jeg har ikke truffet henne igjen. Det er kanskje ikke så rart med tanke på at det studerer et par tusen mennesker på skolen jeg går på. Jeg har funnet ut hvem det er nå.

Hun skulle gjøre ferdig utdannelsen sin som hun er snart ferdig med. Men hun fortalte at hun hadde planer og ambisjoner om å studere noe annet etterpå.

Spørsmålet mitt er som følgende: Ville det vært creepy av meg og sende henne en melding på facebook, der jeg skrev at jeg ønsker henne lykke til med ambisjonene sine? Jeg vet ikke helt hva jeg vil med den medlingen annet enn at jeg vil være grei og ønske henne lykke til med hennes egne ambisjoner. Jeg hadde blitt vedlig glad hvis noen hadde skrevet noe slikt til meg. Men, men... folk er forskjellige. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke creepy, men hyggelig å bli oppsøkt av noen man har hatt en hyggelig samtale med. Jeg hadde blitt imponert, og sjarmert dersom en fyr hadde søkt meg opp på FB i etterkant..

Jeg hadde vel skrevet at det var en hyggelig samtale, og at jeg kunne tenkt meg å fortsatt praten over en kaffe. Takker hun nei, så er det jo bare å ønske lykke til med ambisjonene.

Jeg regner med at du vil se henne igjen, siden du tenker på henne fortsatt?

• Liker 2
Skrevet

I värsta fall vill hon tänka att du är extremt äckel och psykotisk. I bästa fall så vill hon tänka att du är den största romantikern hon någonsin träffat och att du, redan innan hon känner dig, är helt fantastisk :)

Tror på det sista jag ;) Ta chansen, man lever ju bara en gång! :)

Skrevet

Det er ikke creepy, men hyggelig å bli oppsøkt av noen man har hatt en hyggelig samtale med. Jeg hadde blitt imponert, og sjarmert dersom en fyr hadde søkt meg opp på FB i etterkant..

Jeg hadde vel skrevet at det var en hyggelig samtale, og at jeg kunne tenkt meg å fortsatt praten over en kaffe. Takker hun nei, så er det jo bare å ønske lykke til med ambisjonene.

Jeg regner med at du vil se henne igjen, siden du tenker på henne fortsatt?

Tusen takk for svar. Det er klart jeg gjerne vil se henne igjen. Jeg bør kanskje ha skrevet grunnen til at vi ikke utvekslet navn er på grunn av møte var helt tilfeldig og jeg innså først hvor spesiell hun var etter jeg hadde møtt henne. Lett å være etterpå klok... Vel jeg har angret mang en gang på at jeg ikke spurte om navnet hennes. For håpentligvis er dette noe jeg ikke gjør igjen.

Skrevet

I värsta fall vill hon tänka att du är extremt äckel och psykotisk. I bästa fall så vill hon tänka att du är den största romantikern hon någonsin träffat och att du, redan innan hon känner dig, är helt fantastisk :)

Tror på det sista jag ;) Ta chansen, man lever ju bara en gång! :)

Takk for svar. Sant nok lever man bare en gang. Noen ganger bør man kanskje bare hoppe i det. Får satse på det siste.

AnonymBruker
Skrevet

gjør det!! :)

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det! Du har da ingenting å tape. :)

Skrevet

Ser definitivt ikke noe galt i det og særlig ettersom dere hadde en såpass lang samtale.

Å ønske henne til lykke med ambisjonene sine høres dog ikke ut som en god åpningsmelding. Da hadde jeg heller prøvd å bygge på noe annet fra samtalen deres. Eventuelt kan du være ærlig å fortelle at du synes hun virker som en interessant jente og at du kunne tenke deg å se henne igjen.

Keep us posted.

:)

Skrevet (endret)

Jeg skrev en medling til henne på facebook i går. Men har enda ikke fått svar. Begynner å tenke at jeg nok ikke får svar. Jeg tenker jo at skulle jeg ha tatt feil, og sendt medlingen til feil person, hadde jeg nok fått en tilbakemelding om at det var feil person. Men det tror jeg ikke er sannsynlig, siden jeg er nesten helt 100 % sikker på at det er henne. Skrev jo forøvrig bare at vi møttes, hadde en hyggelig samtale, ønsket henne lykke til med ambisjonene sine og at håpet av at alt sto bra til. Jeg vet ikke helt hva jeg hadde forventet meg, men en takk for å bekrefte at hun hadde fått medlingen, er vel ikke for store forventninger eller?

Hva mener dere?

Endret av Watermelon
Skrevet

For 3 uker siden fant jeg plutselig ut at meldinger som ble sendt fra personer jeg ikke har som venner, kom inn under "other" som ligger i en egen undermappe som meldinger på facebook.

Da hadde jeg fått meldinger fra folk jeg ikke kjente, og det var evig lenge siden de hadde kommet. Det er mulig at de rett og slett ikke har sett disse meldingene? Jeg får hverfall ingen notifikasjon eller noe viss jeg får meldinger fra personer som jeg ikke er venn med på facebook.

AnonymBruker
Skrevet

For 3 uker siden fant jeg plutselig ut at meldinger som ble sendt fra personer jeg ikke har som venner, kom inn under "other" som ligger i en egen undermappe som meldinger på facebook.

Da hadde jeg fått meldinger fra folk jeg ikke kjente, og det var evig lenge siden de hadde kommet. Det er mulig at de rett og slett ikke har sett disse meldingene? Jeg får hverfall ingen notifikasjon eller noe viss jeg får meldinger fra personer som jeg ikke er venn med på facebook.

Jeg får alltid det i innboksen. Iallefall de to-tre gangene det har skjedd. Men jeg har alltid hatt felles venner med disse da, vet ikke om det har noe å si...

Skrevet

Jeg sjekket det nettop, og det stemmer at man får det i en undermappe på facebook med navn "annet" eller "other". Det er mulig hun ikke har sett meldingen enda. Synd at det skal være sånn. Hmm vet ikke helt hvilken annen metode jeg skulle ha brukt for å få sendt henne en melding, uten å virke for påtrengende.

Gjest Nuppdupp
Skrevet (endret)

legg henne til venn på facebook

Endret av Nuppdupp
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leste dette sjekket jeg "other" på facebook, der lå det en haug med meldinger jeg ikke hadde lest eller sett før, og det fra fremmede menn.............

ts, hun har sikkert ikke sett meldingen din, de kommer ikke automatisk opp.

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som ikke har sett den mappen før nå nylig da!

Gjør slik som blir sagt lenger oppe i posten! Add hun som venn! Hva er det værste som kan skje? Du har jo ingenting å tape! Av og til må man ta noen sjanser ;)

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg får alle meldingene i innboksen, også fra folk jeg ikke er venn med?

Skrevet

Godt det ikke bare er meg som ikke har sett den mappen før nå nylig da!

Gjør slik som blir sagt lenger oppe i posten! Add hun som venn! Hva er det værste som kan skje? Du har jo ingenting å tape! Av og til må man ta noen sjanser ;)

Sant nok har jeg ikke noe å tape, men føler at det å legge til noen som ikke kjenner meg så godt kan være litt skummelt. Hva tenker hun når hun får en venneforespørsel fra en hun kanskje ikke helt vet hvor hun har møtt? Men selvfølgelig det å ta slike sjanser føles kanskje sånn. Jeg undres noen ganger når jeg får venneforespørseler fra personer jeg ikke helt vet hvem er. Hva mener dere?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg får alle meldingene i innboksen, også fra folk jeg ikke er venn med?

Meldinger fra "venner av venner" kommer opp. Fra de du ikke har noen felles bekjente med, ser du ingenting bortsett fra at tallet ved siden av "Other" har endret seg. Dette er evig irriterende, det hindrer effektiv kommunikasjon på bl.a. kjøp og salg-grupper, og om man vil sjekke noen opp. Men det er for å forhindre spam.

AnonymBruker
Skrevet

Okei, jeg har felles venner med de jeg har sendt/fått meldinger fra. Så det er meninga at det skal være sånn? (isåfall bra:P)

Skrevet

Ja, sånn skal det være. Samme med poke-funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...