Gå til innhold

utmattet...redd for at noe er galt....

Fremhevede innlegg

Gjest monalisa
Skrevet

Jeg er redd for at jeg holder på å utvikle ME eller noe lignende. Er det noen som har noe erfaring med hvordan dette utvikler seg? Jeg har i ca fire uker nå vært svært utslitt døgnet rundt, dette kom etter en forkjølelse/influensa. Etter at det forsvant har jeg ikke klart å komme meg igjen. Sover, må hvile bare jeg har hengt opp tøy, utmattelsen blir mye værre etter at jeg har vært å trent.Det verker i hele kroppen og jeg må bare ligge stille. Sover tungt, uansett om det er dag eller natt. Jobber, men sover mye før og etter, og har vært litt mer hjemme enn det som er normalt for meg. I tillegg har jeg begynt å spise mye mer, er konstant sulten. Lurer litt på om jeg er deprimert og, er litt tung til sinns.. :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp i leiligheten?

Gjest gjest
Skrevet

Det kan jo høres sånn ut men ikke lett å si. Men hvorfor i alle dager trener du når du er så utmattet? Det gjør jo bare vondt verre. Når du er så sliten og utmattet tyder det på at kroppen din ikke er frisk og da må du iallefall ikke presse den ytterligere. Men det kan være mange ulike årsaker til dette, depresjon, virus, fortsatt forkjølet f.eks. Men ville bestillt meg en legetime om jeg var deg. Men for all del ikke press deg. Lykke til :)

Gjest Sykkelstyre
Skrevet

Da jeg hadde det på samme måten som TS beskriver fikk jeg beskjed fra legen om å pressemeg og trene så mye som mulig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...