Gå til innhold

Stayups og strømper!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Flere enn meg som blir oppfordret til å ha på strømper i forbindelse med sex?

Jeg er single, men har to som jeg koser med, en kollega på hotellet hvor jeg jobber og en eks. SMSet med kollegaen i natt og vi har planlagt å bruke dagen sammen i senga hans.. Han fikk frem at han drømte om at jeg skulle ha på strømper når jeg kom over...

Med eksen min brukte jeg det ofte, men kollegaen har nok ikke sett meg i stayups. Liker det godt selv, og synes det er litt søtt at han kom med ønsket.

Gleder meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det et spørsmål som du lurte på her, eller en hensikt jeg ikke helt fikk med meg?

For all del, kos deg. Forstår ikke helt hva du ønsker fra oss med dette innlegget, men kanskje jeg er litt treg på en søndag morgen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det et spørsmål som du lurte på her, eller en hensikt jeg ikke helt fikk med meg?

For all del, kos deg. Forstår ikke helt hva du ønsker fra oss med dette innlegget, men kanskje jeg er litt treg på en søndag morgen.

Tja, gjesten stilte vel egentlig et spørsmål dersom du leser første setning

Skrevet

Tror det er mange menn som vil at kjæresten/elskerinnen skal ha på lårlange strømper. Stay ups eller strømper + hofteholder. Dette er liksom det "urfeminine" på en måte, dette pluss blondeklær, litt trange kjoler mm.

Jeg liker også å ta på meg nylonstrømper og kjoler/skjørt nå og da, selv om jeg er mann altså. Kanskje ikke så populært for kvinnene å høre om dette men.... sånn er jeg i alle fall. :)

• Liker 3
Skrevet

har opplevd mang en gang at menne sikler over stayupsene, får titt og ofte beskjed om å ta det på meg ;) Enda bedre med strømper og hofteholder :lur: gøy å gjøre "det lille ekstra" en gang i blant for å sprite opp litt! :)

• Liker 1
Skrevet

har opplevd mang en gang at menne sikler over stayupsene, får titt og ofte beskjed om å ta det på meg ;) Enda bedre med strømper og hofteholder :lur: gøy å gjøre "det lille ekstra" en gang i blant for å sprite opp litt! :)

Bra!!

Skrevet

Jeg går i strømper og hofteholder hele tiden, har egentlig aldri slått meg at det skal være så veldig sexy.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...