Envy Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Andre raser er for meg uaktuelt. Rører ikke svensker en gang.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #22 Skrevet 4. mars 2012 Dater en afrikaner for tiden, og for en hærlig mann, både av utseende og personlighet. men det har mye å si at han snakker godt norsk, har full fast stilling og en normal levemåte. hadde norske, muslimske, øst-europeere som kjærester også. det kommer helt an på person.
lovedrug Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er sammen med en fra chile og han er best i verden Syns folk som lar seg begrense av hudfarge og lignende er rare.. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er sammen med en fra chile og han er best i verden Syns folk som lar seg begrense av hudfarge og lignende er rare.. Nei, det er faktisk helt menneskelig å foretrekke det som er kjent. Les deg opp på evolusjon, lile venn:) 1
Binta Ba Skrevet 4. mars 2012 #26 Skrevet 4. mars 2012 (endret) http://ngonewsafrica.org/wp-content/uploads/2011/10/fulani-man-150x150.jpg Jeg leste om denne stammen, i hovedsak om de kvinnelige vel og merke, da jeg var rundt 15år. De utsmykker seg med tatoveringer, og historien tilsier at de stammer fra arabiske land. 10år senere ble jeg gift med en fra nettopp denne stammen, ironisk nok. Jeg har alltid syntes mørk hud er estetisk penere å se på, men ektemannen min er mitt første forhold med noen som ikke er hvit, blond og blåøyd;) Lange dreads, mørkmørkmørkbrun i huden, myke, markerte trekk, og nydelige, store lepper. Sukk. http://farm5.static.flickr.com/4106/5201050782_45c6b6fd4b.jpg Her er ett kvinnelig eksempel. Jeg har alltid hatt stor interesse for tatoveringer, og da spesielt stammetatoveringer. Ufattelig nydelig. Endret 4. mars 2012 av Binta Ba 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #27 Skrevet 4. mars 2012 Nei, det er faktisk helt menneskelig å foretrekke det som er kjent. Les deg opp på evolusjon, lile venn:) For en kreativ hersketeknikk. Gratulerer. 3
lovedrug Skrevet 4. mars 2012 #28 Skrevet 4. mars 2012 Nei, det er faktisk helt menneskelig å foretrekke det som er kjent. Les deg opp på evolusjon, lile venn:) Oooh,tøff du er da:D 1
Fashionistaen Skrevet 4. mars 2012 #29 Skrevet 4. mars 2012 Nei, det er faktisk helt menneskelig å foretrekke det som er kjent. Les deg opp på evolusjon, lile venn:) Om du først skal begynne å bruke hersketeknikker på andre ved å kalle de "lille venn", så synes jeg i alle fall at du kan lære deg å skrive lille riktig..... 1
-Ishtar- Skrevet 4. mars 2012 #30 Skrevet 4. mars 2012 Bare jeg som reagerer på at bildet av den asiatiske jenten mest sannsynlig er en missing person? Siden det står courtesy of ****** police under....?
Pialill Skrevet 4. mars 2012 #31 Skrevet 4. mars 2012 Så lenge karen er oppvokst med vestlige (les like verdier) som jeg selv har, spiller det vel ingen rolle hvilken rase han er 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå