AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #1 Skrevet 4. mars 2012 Er dere åpne for å date gutter/jenter av andre raser? I så fall hvilke? Selv spiller rase liten rolle for meg. Jeg synes for eksempel afrikanere kan være utrolig flotte. Sier heller ikke nei takk til en latinamerikaner eller en fra østen. Midtøsten-jenter kan også være nydelige. Eneste jeg kan komme på som jeg ikke liker, er mongoler og aboriginere (se under).
Gjest Regza Skrevet 4. mars 2012 #2 Skrevet 4. mars 2012 Når du sier raser så tenker jeg andre dyr.... Så begynte å lure på om du lurte på om folk ville date hunder, katter, hester osv... 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #3 Skrevet 4. mars 2012 Når du sier raser så tenker jeg andre dyr.... Så begynte å lure på om du lurte på om folk ville date hunder, katter, hester osv... Nei, du snakker om art 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #4 Skrevet 4. mars 2012 Når du sier raser så tenker jeg andre dyr.... Så begynte å lure på om du lurte på om folk ville date hunder, katter, hester osv... Dette blir litt politisk korrekt visvas, spør du meg. Hadde du reagert sånn dersom TS skrev "folkegrupper" istedet for "raser"? Det er jo ikke å komme utom at vi er forskjellige...Det har med evolusjon og tilpassing over et lengre tidsrom å gjøre (eller evolusjon som det også heter) For å svare deg TS, jeg kunne ikke tenkt meg å date utenom min egen folkgruppe/rase 1
Steinar40 Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Det å date noen utenfor egen folkegruppe/kultur er det samme som å lage ris til egen bak. Og det er mer enn nok av andre problemer fra før!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Når du sier raser så tenker jeg andre dyr.... Så begynte å lure på om du lurte på om folk ville date hunder, katter, hester osv... Hahahahaha! Gjør et bildesøk på "interracial". Det er ikke dyresex du får opp, for å si det sånn :D
Leonaen Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Det å date noen utenfor egen folkegruppe/kultur er det samme som å lage ris til egen bak. Og det er mer enn nok av andre problemer fra før! Hvorfor sier du det?? Forklar nærmere Hilsen en halvt afrikansk og norsk jente, som er oppdratt med norske verdier og tradisjoner, med ett hav av søsken, som ikke kommer etter deg om du ikke behandler meg pent. 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Det å date noen utenfor egen folkegruppe/kultur er det samme som å lage ris til egen bak. Og det er mer enn nok av andre problemer fra før! TS svarer. Jeg snakker ikke om folkegrupper/kultur, men om rase. Jeg synes det er litt merkelig å si at det er dødfødt å date en med annen hudfarge eller litt skjevere øyer. Kan du begrunne hvorfor?
Steinar40 Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Hvorfor sier du det?? Forklar nærmere Hilsen en halvt afrikansk og norsk jente, som er oppdratt med norske verdier og tradisjoner, med ett hav av søsken, som ikke kommer etter deg om du ikke behandler meg pent. Når du er oppdratt med norske verdier og tradisjoner så er du ikke utenfor egen kultur. Og dermed faller dette problemet bort. Da gjenstår bare personlige preferanser til utseende og ikke minst personlighet. 3
Leonaen Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Til TS: Date den du føler deg tiltrukket av og ikke bry deg om resten er uenig. Smaken er som baken. Vi er alle forskjellige. Noen liker utenlandske, noen liker kun norske, noen liker kun thailandske, noen liker alle. Finner du en du liker, og som liker deg er det jo bare fint uansett :) 1
Leonaen Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Når du er oppdratt med norske verdier og tradisjoner så er du ikke utenfor egen kultur. Og dermed faller dette problemet bort. Da gjenstår bare personlige preferanser til utseende og ikke minst personlighet. Men selvom, så er det ikke dermed sagt at alle er slik du forestiller deg Steinar.
Steinar40 Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 TS svarer. Jeg snakker ikke om folkegrupper/kultur, men om rase. Jeg synes det er litt merkelig å si at det er dødfødt å date en med annen hudfarge eller litt skjevere øyer. Kan du begrunne hvorfor? Jeg har ikke sagt at dette er dødfødt. Hvis det dreier seg om et individ som er født og oppvokst i Norge så vil kulturelle problemer (inklusive språk) være betydelig mindre enn ellers. MEN det finnes jo også grupper i Norge i dag som skiller seg markant ut ifra den etniske norske befolkningen - både når det gjelder kultur og religion etc. Og DA blir det fort mye mer problematisk. 1
Steinar40 Skrevet 4. mars 2012 #14 Skrevet 4. mars 2012 Men selvom, så er det ikke dermed sagt at alle er slik du forestiller deg Steinar. Jeg innbiller meg aldri noen ting Men det kan være greit en gang imellom å bli minnet på hvor utrolig mange ulike typer mennesker det finnes i Norge i dag ved f.eks å være på en flyplass. Kan få litt bakoversveis da faktisk
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. mars 2012 #15 Skrevet 4. mars 2012 Har gjort det, og kan sikkert gjøre det igjen. Men det er jo selvfølgelig avhengig av at jeg faktisk møter en fantastisk fyr med en annen hudfarge enn meg da :gjeiper: Jeg dater ikke folk utfra rase, men hvordan de er som personer! 2
Rainbow Skrevet 4. mars 2012 #16 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kunne gjerne datet en søramerikansk jente, som feks Brasil. Syns gyldenbrun hud og mørkt hår er utrolig vakkert!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #17 Skrevet 4. mars 2012 Ja, helt klart. Jeg er av kaukasoide rase og ser så absolutt masse flotte damer av andre raser, og jeg er absolutt åpen for date. Helt uavhengig av om de er av mongoloide, negroide eller kongoide rase.
Fashionistaen Skrevet 4. mars 2012 #18 Skrevet 4. mars 2012 (endret) . Endret 2. september 2023 av Fashionistaen 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #19 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kunne gjerne datet en søramerikansk jente, som feks Brasil. Syns gyldenbrun hud og mørkt hår er utrolig vakkert! Hva? Er du lesbisk?? 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #20 Skrevet 4. mars 2012 Jeg kunne godt datet en mann av annen rase enn meg. Kulturelt måtte vi jo ha matchet, men det betyr ikke at han trenger være norsk. En av de gjennomført hyggeligste mennene jeg har kjent er fra Filipinene, en annen afro-amerikaner. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå