Gå til innhold

Kreft av oralsex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det sant at oralsex er kreftfremkallende? Vil du i så fall bry deg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan like gjerne bli smittet av kjønnssykdommer ved oral som ved vaginal sex. Hpv viruset bla.

AnonymBruker
Skrevet

HPV kan gi kreft i tunge og svelg. Det har blitt en liten økning i det i det siste faktisk.

Det er en grunn til at også gutter bør vaksineres mot HPV siden de bærer og i sjeldne tilfeller også kan få kreft i penishodet.

AnonymBruker
Skrevet

JA, det kan det faktisk! Og livmorhalskreft av sex uten kondom, også pga HPV. Fikk vite det rett før jeg ble sammen med samboeren min, og nå er han sur og deprimert bare fordi jeg ikke vil utsette meg selv for kreftrisiko med sex uten kondom, og suging, , i steden maser han om at jeg gjorde de tingene for eksene mine! :nei: Blir sint bare av å tenke på det, hvor egoistisk går det egenklig ann å bli???

AnonymBruker
Skrevet

JA, det kan det faktisk! Og livmorhalskreft av sex uten kondom, også pga HPV. Fikk vite det rett før jeg ble sammen med samboeren min, og nå er han sur og deprimert bare fordi jeg ikke vil utsette meg selv for kreftrisiko med sex uten kondom, og suging, , i steden maser han om at jeg gjorde de tingene for eksene mine! :nei: Blir sint bare av å tenke på det, hvor egoistisk går det egenklig ann å bli???

Slikker han deg, da?

Skrevet

Alt er kreftfremkallende i dag virker det som....

AnonymBruker
Skrevet

Alt er kreftfremkallende i dag virker det som....

Mye er nok kreftfremkallende i større eller mindre grad, men HPV er godt kjent at kan gi celleforstyrrelser og også kreft i noen tilfeller. Om det er i livmorhalsen eller i svelget bryr ikke viruset seg noe om.

• Liker 3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing.

Spørsmål til modereringen tas på PM eller ie gen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...