Gå til innhold

Fryktelig sliten

Fremhevede innlegg

Gjest Dritt lei
Skrevet

Jeg er en ung jente på 23 år. Det hele startet sist torsdag da jeg var på besøk hos ei vennine. Vi så film og pratet og etter en stund gikk hun for å ta en dusj. Når hun var ferdig kom hun ut bare i undertøyet. Jeg fikk plutselig angst for å bli lesbisk, og frykten har bare blitt verre og verre. De siste tre dagene har jeg hatt intrusive tanker om at hvis jeg ikke hopper 5 ganger i timen + og løp opp trappen, vil jeg komme til å bli lesbisk. Igår ble det enda verre, da følte jeg at jeg måtte hoppe 20 ganger i timen, isteden for 5 og løpte opp og ned flere ganger i trappen. Foreldrene mine lurer på hva som er galt med meg, og jeg tør ikke å si noe.

Jeg er fryktelig sliten nå, og har skikkelig vondt i føttene. Føler ikke for å gå ut lenger heller. Hva skal jeg gjøre? Det blir jo bare verre og verre :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Sevastra
Skrevet

Er ikke dette litt likt det tv programmet psyk forandring, med hun som hadde angst for å være lesbisk?

Ellers skjønner jeg ikke hvorfor folk har angst for akkurat det, hva er så galt med å være lesbisk at folk får angst?

• Liker 1
Skrevet

Du må jo oppsøke hjelp umiddelbart! Dette er ikke normalt i det hele tatt. Å være redd for noe er greit nok, men det er denne hoppingen og løpingen jeg reagerer på. Dette er tvangstanker, og de tyder på at du har et ganske forvrengt bilde av virkeligheten. Sliter du psykisk på andre områder?

Ta kontakt med legen på mandag, og få henvisning til en psykiater eller psykolog.

• Liker 1
Gjest Truls
Skrevet

Hvis dette er en trolletråd med utg.pnkt i Psykisk forandring så SKAM DEG!!

Det høres litt rart ut at tvangen ekspanderer så fort...men om det ikke er tull så snakk med legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...