Gå til innhold

Vis meg din giftering/forlovelsesring!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre. Men er det ikke slik at forlovelsesringen "burde" koste tre ganger månedslønnen? Hvor kommer isåfall denne oppfatningen fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre. Men er det ikke slik at forlovelsesringen "burde" koste tre ganger månedslønnen? Hvor kommer isåfall denne oppfatningen fra?

Jeg misstenker at dette er fra ett land eller en tid hvor forlovelsesring og morgengave til kvinnen har vert hennes forsikringer om mannen skulle dø og hun ikke ville arvet noe.

Tre månedslønner i Norge i 2012 er ganske latterlig mye å bruke på en ring. Jeg kunne aldri forventet noe slikt. Jeg har lyst på en ring som koster rundt en månedslønn, men jeg synes det er og er ganske mye penger når vi mangler halve møblementet i den nye leiligheten...

• Liker 1
Gjest miss89
Skrevet

Her er min: <3<3<3

Edit: ser at bildene mine ble ekstremt store, det var ikke meningen^^

Nyyydelig ring:) Vet du hvor den er kjøpt? Hadde sagt ja til nesten hvem som helst, hadde de dukket opp med denne ;) haha

Skrevet

Neida, er i USA det er sånn. Men der har de gjerne 200 gjester også så tror ikke vi skal se dit når det gjelder alt av bryllup :fnise: Min kostet under 10.000 men over 5.000 og synes det er meeeeeer enn nok

Skrevet

Vi ville ha noe litt tradisjonelt, men likevell noe ikke alle har så vi endte opp med disse.

Men vi har dem i gull. :)

De var kjempefine!! Hvor kjøpte dere de?

Skrevet

Her er min ring:

Min lenke

Sååå fin ring! Skulle ønske jeg hadde en slik på fingeren. :rodmer:

Skrevet (endret)

Her er min forlovelsesring.

post-57957-0-09848900-1335170577_thumb.j

Endret av Greenlight
  • Liker 1
Skrevet

Nydelig :rodmer:

Hei:) Tusen takk:) Jeg kan jo nesten ikke si noe annet enn at jeg er enig. Jeg falt skikkelig hardt for den!

Ser du har kommentert ovenfor på et tidligere bilde (jeg hadde glemt av denne tråden, så nå ser jeg jo at jeg har svart før her inne^^ Men jaja) Den ble kjøpt i England for noen få år siden. Vet ikke om den har vært brukt, det så ialle fall ikke slik ut. Den ble lagt ut på finn for under halvparten av det den er verdt. Jeg falt pladask for den, men dagen etter var den solgt. Jeg ble så lei meg, og jeg sluttet å lete etter ringer, fordi ingen kunne måle seg med "min" ring:P Da visste jeg jo ikke at det var forloveden min som hadde kjøpt den så klart, og etter en og en halv måned med savn, så var den plutselig på fingeren min. Jeg var helt i sjokk!

Gutten min er snill<3

• Liker 3
Gjest miss89
Skrevet

Hei:) Tusen takk:) Jeg kan jo nesten ikke si noe annet enn at jeg er enig. Jeg falt skikkelig hardt for den!

Ser du har kommentert ovenfor på et tidligere bilde (jeg hadde glemt av denne tråden, så nå ser jeg jo at jeg har svart før her inne^^ Men jaja) Den ble kjøpt i England for noen få år siden. Vet ikke om den har vært brukt, det så ialle fall ikke slik ut. Den ble lagt ut på finn for under halvparten av det den er verdt. Jeg falt pladask for den, men dagen etter var den solgt. Jeg ble så lei meg, og jeg sluttet å lete etter ringer, fordi ingen kunne måle seg med "min" ring:P Da visste jeg jo ikke at det var forloveden min som hadde kjøpt den så klart, og etter en og en halv måned med savn, så var den plutselig på fingeren min. Jeg var helt i sjokk!

Gutten min er snill<3

ååå, romantisk! Den var HELT nydelig hvertfall drømmeringen :)

Du må ta godt vare på den skatten ( og såklart mannen, ;) )

Gjest Frk.Poppins
Skrevet

Min vakre forlovelsesring(syns jeg da:p) finner du her :)

Ringen er kjøpt i Zvornik i Bosnia/Serbia, og har en dyr prislapp her:P Ikke at det har noen ting å si da, men ser at dere snakker litt om priser også. Jeg er uansett SUPERFORØYD!

Psssst: Veldig fine ringer her inne, Gratulerer til dere alle:)

Skrevet

Gutten min er snill<3

herregud, jeg misunner deg (på en god måte)hehe :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vurderer denne ringen i gull med diamant. Den kan jeg lett kombinere med alle de andre smykkene jeg har..enkel og nydelig, ikke sant?!

kjempefin!!! fikk lyst på den ringen jeg hehe :) hvilken bredde har den?

Skrevet

I en perfekt verden hadde jeg hatt en fra Efva Attling.

Her er vår ring :jepp:

Ja, vi har giftering i sølv. Ser ikke poenget (for oss) å ha swinedyre gifteringer.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har giftering i sølv. Ser ikke poenget (for oss) å ha swinedyre gifteringer.

jeg synes det er dyrt for en sølvring! men fin var den :)

AnonymBruker
Skrevet

Liker godt sølv, men jeg vil ikke har de i gifteringen fordi det er ganske mykt, og jeg vil at gifteringen skal beholde fasongen livet ut. Vi har disse. Liker den litt stramme formen.

• Liker 1
Skrevet

jeg synes det er dyrt for en sølvring! men fin var den :)

Vi kom et par 100-lapper billigere unna da våre ble kjøpt for et par år siden. Men ja, her koster det nok en del for signaturen på ringen :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Dette er min forlovelsesring :)

:hakeslepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...