Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Selvsagt.

Men jeg har alt sterke mistanker om både mental og fysisk alder, så det er ikke så nøye.

:)

;)

Send en PM da og fortell hva du tror :).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en PM da og fortell hva du tror :).

Skal tenke på det.

AnonymBruker
Skrevet

jeg følte meg SÅ kvalm og pedo etter at jeg hadde hatt yngre menn og bare INDULGED in their beauty lixm....... på den annen side gikk jeg glipp av alt sånt i ungdommen så jeg antar jeg hadde litt å ta igjen, siden jeg var kidnappet ca hele sjueårene.....følte meg HELTRAGISK latterlig sriøst.......

AnonymBruker
Skrevet

dessuten er mange yngre mann HELT SYKT MONGOTILBAKESTÅENDE i hodet, ofte tenker de KUN på sex og kameratgjengene sine etc.....SYKT SJEDEIG UPRAKTISK OG SKADELIG

AnonymBruker
Skrevet

jeg følte meg SÅ kvalm og pedo etter at jeg hadde hatt yngre menn og bare INDULGED in their beauty lixm....... på den annen side gikk jeg glipp av alt sånt i ungdommen så jeg antar jeg hadde litt å ta igjen, siden jeg var kidnappet ca hele sjueårene.....følte meg HELTRAGISK latterlig sriøst.......

du skriver som om du skulle vært 14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

dessuten er mange yngre mann HELT SYKT MONGOTILBAKESTÅENDE i hodet, ofte tenker de KUN på sex og kameratgjengene sine etc.....SYKT SJEDEIG UPRAKTISK OG SKADELIG

:ler:

Jeg tror jeg skal klare å sile ut disse da. Er jo såpass voksen, og foreløpig så lite desperat, at jeg ikke tenker å bli helt ukritisk. At noen prater litt får en vel regne med så lenge en holder seg innad i et miljø, men jeg synes de fleste jeg kjenner har nokså gode verdier.

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Du virker ikke helt god i hodet du heller :fnise: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...