AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Jeg har rundet 30, men er i et miljø hvor mange er yngre enn meg. Blant disse er det også en hel del bra menn sånn i midten av 20-årene. Det jeg lurer på er om det tar seg dårlig ut om jeg flørter og kanskje sjekker opp menn i "dette segmentet"..? Vet at jeg ser yngre ut enn jeg er, men å lyve på alderen er selvsagt utelukket Er ikke aktivt på sjekkern (og ikke typen til å ha ons eller fly på fest og byen for bekreftelse), men noen føles det fristende/naturlig å flørte litt med. Men så er jeg usikker på hvordan det oppfattes. Jeg har venner i aldersgruppen, og oppfatter dem som likeverdige og voksne... 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 5 års forskjell ... hallo... bare å peise på 5
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Du må regne med å få mange stygge kommentarer, så dobbeltmoralske er folk dessverre fortsatt. Men jeg syns du skal kjøre på! 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #8 Skrevet 4. mars 2012 Takk for svar Jeg burde kanskje presisert at jeg har rundet 30 med litt margin, så det blir fort mer enn 5 års forskjell. Men tror jeg skal kjøre på med flørting. Har pleid å være ganske var for signaler fra andre og heller trukket meg for fort unna, så det er vel ingen fare for at jeg begår overgrep eller blir helt desperat heller...
Gjest -J- Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 Dette er helt vanlig i 2012. Og uansett, ikke gå rundt å bry deg så fælt med hvordan ting oppfattes. Gjør det du har lyst til du, uavhengig av hva den grå massen mener. Har du lyst har du lov. PS: En mann som har rundet 25 er jo en godt voksen mann, så det er jo ikke akkurat som om du sjekker opp en 18-åring. Ikke at det heller hadde vært galt. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Haha, nå gir dere meg blod på tann - 18-åringer Neida, de må nok ha rundet noen-og-tyve for at jeg skal synes de er interessante. Men hva sier folk da, er det lett å få rykte på seg for å være ute etter lammekjøtt?
minipusen Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Jeg bryr meg katta om hva folk måtte mene. Min nåværende er ganske mye yngre enn meg. Han er i begynnelsen av tyveårene, og jeg er 11 år eldre. 2
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #13 Skrevet 5. mars 2012 Eldre kvinner kan ha en slags selvsikker feminin holdning man bare detter i bakken av , så tenker at sjangsene dine er gode også
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2012 #14 Skrevet 5. mars 2012 Dette er helt vanlig i 2012. Og uansett, ikke gå rundt å bry deg så fælt med hvordan ting oppfattes. Gjør det du har lyst til du, uavhengig av hva den grå massen mener. Har du lyst har du lov. PS: En mann som har rundet 25 er jo en godt voksen mann, så det er jo ikke akkurat som om du sjekker opp en 18-åring. Ikke at det heller hadde vært galt. Nå fikk jeg meg en god latter. En 25-åring er en godt voksen mann? Det regner jeg folk fra sånn ca. 45 og oppover jeg da . Bra vi er forskjellige. 1
Gjest .-L-. Skrevet 5. mars 2012 #15 Skrevet 5. mars 2012 Nå fikk jeg meg en god latter. En 25-åring er en godt voksen mann? Det regner jeg folk fra sånn ca. 45 og oppover jeg da . Bra vi er forskjellige. Folk har forskjellig definisjoner på hva det vil si å være voksen. Eg vil jo påstå at en på 25 år kan være mer voksen enn en på 40 år. 1
Gjest -J- Skrevet 5. mars 2012 #16 Skrevet 5. mars 2012 Nå fikk jeg meg en god latter. En 25-åring er en godt voksen mann? Det regner jeg folk fra sånn ca. 45 og oppover jeg da . Bra vi er forskjellige. Hehe. Alder er jo subjektivt, men det jeg egentlig mente å understreke er at det er stor forskjell på en mann/gutt på 18 og 25, selv om 18-åringen har lov til å kjøpe øl og kjøre bil. PS: Og som L påpeker, så er det ofte slik at det er hva man har gjort med sine leveår i tillegg til genetiske predisposisjoner som avgjør hvor "voksen" man er.
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2012 #17 Skrevet 5. mars 2012 Hehe. Alder er jo subjektivt, men det jeg egentlig mente å understreke er at det er stor forskjell på en mann/gutt på 18 og 25, selv om 18-åringen har lov til å kjøpe øl og kjøre bil. PS: Og som L påpeker, så er det ofte slik at det er hva man har gjort med sine leveår i tillegg til genetiske predisposisjoner som avgjør hvor "voksen" man er. Jeg forstår hva du mener og er enig med deg. 7 års forskjell fra 18 til 25 er mer merkbart enn for eksempel fra 25 til 32. Jeg kan til dels også være enig i det siste avsnittet, men jeg vil anta at de fleste mener kronologisk alder når man snakker om unge, voksne, godt voksne osv., ikke den mentale utrustningen.
Gjest -J- Skrevet 5. mars 2012 #18 Skrevet 5. mars 2012 Jeg forstår hva du mener og er enig med deg. 7 års forskjell fra 18 til 25 er mer merkbart enn for eksempel fra 25 til 32. Jeg kan til dels også være enig i det siste avsnittet, men jeg vil anta at de fleste mener kronologisk alder når man snakker om unge, voksne, godt voksne osv., ikke den mentale utrustningen. Hvor gammel er du da?
Gjest Eurodice Skrevet 5. mars 2012 #19 Skrevet 5. mars 2012 Hvor gammel er du da? Det skulle du vel like å vite, tenker jeg . 1
Gjest -J- Skrevet 5. mars 2012 #20 Skrevet 5. mars 2012 Det skulle du vel like å vite, tenker jeg . Selvsagt. Men jeg har alt sterke mistanker om både mental og fysisk alder, så det er ikke så nøye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå