AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Det er noe som heter micro-laks som man kan kjøpe på apotek, som er et slags mini-klyster. Prøv det neste gang, det finnes på sånne engangstuber. Og spis mer fiber. Ikke mer fiber, men mer vann. Om hun spiser mere fiber nå, uten vannet så blir avføringen enda hardere.
Gjest siv Skrevet 4. mars 2012 #22 Skrevet 4. mars 2012 Ikke mer fiber, men mer vann. Om hun spiser mere fiber nå, uten vannet så blir avføringen enda hardere. Legen min sa jeg skulle spise mer fiber for å unngå hard avføring. (Endetarmen min fikk en rift og jeg blødde, p.g.a hard avføring.)Funka det.
Gjest Gjest Skrevet 4. mars 2012 #23 Skrevet 4. mars 2012 Legen min sa jeg skulle spise mer fiber for å unngå hard avføring. (Endetarmen min fikk en rift og jeg blødde, p.g.a hard avføring.)Funka det. Joda,stemmer det! Men hvis du spiser ekstra fiber uten å drikke mere vann så virker fiber mot sin hensikt! 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 Det er noe som heter micro-laks som man kan kjøpe på apotek, som er et slags mini-klyster. Prøv det neste gang, det finnes på sånne engangstuber. Og spis mer fiber. Er det en bitte-bitte-liten laks?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå