Gå til innhold

Rekkehushage


Gjest Lillekanin

Anbefalte innlegg

Gjest Lillekanin

Kjøpte rekkehus for et år siden med en hageflekk som det er gjort veldig lite med. Er det noen her som har gode forslag til hva en kan gjøre med en slik hage for at den skal bli lunere, mer koselig og gjerne med mindre innsyn? Det er en stor treplatting på ca 50 kvm og hageflekk på tilsvarende str. Og det er det:D Tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå og lån bøker på biblioteket. Jeg ville plantet en slags hekk med vintergrønt, dvs litt forskjellige typer og høyder, ikke helt på linje. Surjordsplanter foran disse, dvs hortensia, linjer etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å titte litt på f.eks. Hagepraten.no, der er det planteinteresserte mennesker som har svar på de fleste spm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillekanin

Jeg synes det er lekkert med zen-inspirerte hager. Og når hagen er liten så er det mye enklere å gjøre noe spesielt med den.

AH! Der fikk jeg masse inspirasjon gitt! Fantastisk!*Planlegge* :jepp: Får vel poste et før og etter-bilde når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver rekkehushage. Har du endetomt eller midt i?

Jeg tenker første bud er avskjerming til naboer. Hekk vokser sent. Da må du ha tålmodighet. Levegg er praktisk, men da må nabo være enig. Her har vi levegg mellom oss. Tipper rundt 150 cm høy. Den demper ikke prat, men den skjuler innsyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke ta noen bilder av hagen og legge ut her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...