Gå til innhold

Jeg møter bare DRITTSEKKER!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Btw, det finnes forøvrig en del drittkjærringer der ute også.

Selv om vi befinner oss på et kvinneforum.

Har faktisk aldri truffet på noen engel hittil. Og derfor kan man ikke være FOR dum.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Btw, det finnes forøvrig en del drittkjærringer der ute også.

Selv om vi befinner oss på et kvinneforum.

Har faktisk aldri truffet på noen engel hittil. Og derfor kan man ikke være FOR dum.

Hvor gammel er du Steinar40? Er du 40 hele tiden, eller skifter du alder år for år? Blir du snart Steinar41? Eller er du evig ungsom her inne :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

fy f.. at det går an å være så trangsynt!!!! jeg har hatt forhold til både afrikaner , muslim , og utlending men hvem var som slå meg????? JOOOOOO det var den derre jævla normannen. Underlig nok så har alle de andre behandlet meg med respekt, og hatt flere års forhold med dem.

så spar meg.

jeg vet at enkelte har en tendens til å velge feil hele tiden. Eller hva??? Jo... at du lar DE velge DEG.

og ikke omvendt. du tar imot den første som kommer, og håper det beste. slik går det ofte gærli.

prøv å date flere samtidig, og velge den beste mellom de.

masse lykke til :)

Jeg velger de? Velger jeg de? De velger jo meg, men jeg velger jo de også ... jeg skulle ønske det kom en snill gutt som var ute etter noe seriøst. Mine venner har bare møtt snille gutter, og har nesten bare hatt eviglange forhold.

Men jeg tar heller ikke den første som kommer. Jeg har avvist mange også som jeg hadde null kjemi med, og disse som jeg endte opp med hadde jeg en fin kjemi med med en gang, noe som gjorde at jeg ble interessert i å bli mer kjent, men de hadde tydeligvis ikke sammen PLAN!!! :gjeiper:

Tror jeg ikke vil date flere samtidig ... for det kan gå gærli det også :fnise: TS

Skrevet

Hvor gammel er du Steinar40? Er du 40 hele tiden, eller skifter du alder år for år? Blir du snart Steinar41? Eller er du evig ungsom her inne :gjeiper:

Her inne blir jeg faktisk aldri eldre enn 40!

Deilig! :tommelopp:

:ler:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke at det er noe galt med å ha flere seksuelle partnere, men jeg tenker litt at når du sier at du bare har vært borti mannfolk som bare vil ha sex og at du ikke liker det. Kanskje du burde la vær å ha sex med de før du vet om de er oppriktig interresert i deg og alt ikke bare er fine ord?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

TS, la meg forstå deg rett: har du ikke datet noen på 6-7 år?? Er ikke det litt vel lenge, da?

Men jeg er litt enig med de andre når de sier at du lar dem velge deg. Sagt på en annen måte: du har hatt det samme mønsteret helt sien du var 19. Skal du møte en bra mann, må du endre mønsteret ditt. In the words of Albert Einstein: Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results.

prøv å treffe flere menn, vær åpen for litt andre typer enn du har likt tidligere, gi dem en sjanse til å bli kjent med deg før du har sex med dem. Å ikke ha sex for tidlig, er et ganske effektivt triks (desverre :gjeiper: ).

Jeg skjønner at du er lei av å møte drittsekker, det er vi alle sammen :) Trikset er å oppdage at de er drittsekker veldig tidig i "forholdet". Lykke til! :klemmer:

Jeg fant ut at det var bedre å være singel de siste 6-7 årene, fordi jeg har det bedre som singel enn med disse drittsekkene.

Hahaha, ja, der har du meg vettu (det du skrev i uthevet skrift!) TS

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør samme feil som mange jenter/kvinner gjør.

Du er for naiv og godtroende. Og som andre sier her så lar du disse mannfolka velge deg. Noe også de fleste andre kvinner gjør.

Problemet med denne strategien er at du da må ha flaks. Noe selvfølgelig mange har, men altså ikke alle.

Hvordan skal jeg velge noen, da? Vi må jo begge velge hverandre. Jeg kan ikke velge en som ikke vil ha meg. :gjeiper: T<S

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger de? Velger jeg de? De velger jo meg, men jeg velger jo de også ... jeg skulle ønske det kom en snill gutt som var ute etter noe seriøst. Mine venner har bare møtt snille gutter, og har nesten bare hatt eviglange forhold.

Men jeg tar heller ikke den første som kommer. Jeg har avvist mange også som jeg hadde null kjemi med, og disse som jeg endte opp med hadde jeg en fin kjemi med med en gang, noe som gjorde at jeg ble interessert i å bli mer kjent, men de hadde tydeligvis ikke sammen PLAN!!! :gjeiper:

Tror jeg ikke vil date flere samtidig ... for det kan gå gærli det også :fnise: TS

Jeg tror ikke en skal sitte passivt (?) og vente på at en snill gutt kommer forbi og er klar for et forhold. Mange er ikke så gode til å ta initiativ, og særlig snille og bra folk er sikkert mer tilbakeholdne inntil man blir kjent. Og hvordan går du fram for å bli kjent med nye mennesker? Lar du dem kontakte deg først, eller kan du ta kontakt og vise interesse først? Det er i det siste tilfellet det er du som velger.

AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på denne måten vil du bare tiltrekke deg dårlige mennesker. Har du det godt med deg selv og er det en sannhet hos deg at du vil møte en bra mann, så vil du også gjøre det. Du må slutte å forhåndsdømme mennesker. Hva med denne mannen du traff på t-banen tilsa at han er en drittsekk? Fordi han flørtet med deg? Jeg ville tatt det som et kompliment, overhodet ikke tenkt at dette er et dårlig menneske fordi han velger å flørte med meg.

Når man er 19 og 20, så er man lette bytter. Man har ikke erfaring og er enda bare barn i grunn. Men nå må du legge bak deg disse mennene, og se framover. Vi har alle vært igjennom lignende. Det er livets vei som en dag fører dit vi skal (og til mannen i ditt liv).

Lykke til :)

Før tenkte jeg aldri at jeg møtte drittsekker. Tenkte aldri tanken engang. Men med årene begynte jeg å tenke, og da jeg møtte denne fyren på t-banen følte jeg det lyste drittsekk lang vei når han pratet med meg. Jeg følte på magefølelsen, og jeg tenkte på de andre mennene jeg har møtt før som utnyttet meg, og jeg tenkte at han var sånn også. Så det ble med praten. Jeg har vel lært å sile ut de som ikke er bra for meg? TS

Gjest Starlit
Skrevet (endret)

Jeg datet drømmemannen min i 3 mnd, før det endte med intime gleder:) Og vi er i dag forlovet og går med bryllup/Hus og babyplaner <3 :happy:

Kan lønne seg å bruke litt tid på en mann man har i kikkerten, for å unngå å bi såret.

Jeg gikk den gangen og innstillte meg på at jeg og daten min skulle være "venner", slik at jeg ikke hadde for store forhåpninger til et eventuelt forhold. (Enda jeg egentlig var det).

Jeg spillte litt kostbar, og lot daten min kjempe for å få meg ;) Dermed fikk han fort sterkere og sterkere interesse for meg. Han er i dag fremdeles redd for å miste meg, og tar utrolig godt vare på meg :hjertesmil:

Er noe som heter kvinnelist, mine damer ;) Vis mennene at dere er verdt å kjempe for!

Menn elsker sterke og selvstendige damer, med en sunn dose selvtillitt!

Endret av Starlit
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor i all verden lar du disse mannfolka kjøre over deg på denne måten da? Tror du må jobbe litt med selvrespekten din for det første. Tenker man at man bare tiltrekker seg drittsekker, så tiltrekker man seg fort drittsekker.

Det er også mye hjelp i å ta seg tid til å bli kjent med personen. Man lærer mye av en person ved å se hvordan de forholder seg til forkjellige situasjoner og andre mennesker. For det er faktisk flere ålreite typer der ute enn det er drittsekker, tro det eller ei.

Ja, jeg tror jeg alltid har følt meg lite verdt, og har bare funnet i meg å bli behandlet på denne måten. Jeg har aldri følt meg pen eller bra nok, ikke før nå. Nå har jeg begynt å føle at jeg har rett til å ta min plass og at jeg har lov til å velge det beste, men det er vanskelig å føle seg som en prinsesse. TS

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal jeg velge noen, da? Vi må jo begge velge hverandre. Jeg kan ikke velge en som ikke vil ha meg. :gjeiper: T<S

Greia er at du kan velge bort en fyr selv om han viser deg interesse.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du på denne måten vil du bare tiltrekke deg dårlige mennesker. Har du det godt med deg selv og er det en sannhet hos deg at du vil møte en bra mann, så vil du også gjøre det. Du må slutte å forhåndsdømme mennesker. Hva med denne mannen du traff på t-banen tilsa at han er en drittsekk? Fordi han flørtet med deg? Jeg ville tatt det som et kompliment, overhodet ikke tenkt at dette er et dårlig menneske fordi han velger å flørte med meg.

Når man er 19 og 20, så er man lette bytter. Man har ikke erfaring og er enda bare barn i grunn. Men nå må du legge bak deg disse mennene, og se framover. Vi har alle vært igjennom lignende. Det er livets vei som en dag fører dit vi skal (og til mannen i ditt liv).

Lykke til :)

Hva er dette for noe tull? Lest the secret, much? Single mennesker er faktisk flinke, hyggelige folk, de også. Jeg er fornøyd med meg selv og har det bra, likevel har jeg vært singel i mange år. Så hvor er logikken, dumme høne?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror jeg alltid har følt meg lite verdt, og har bare funnet i meg å bli behandlet på denne måten. Jeg har aldri følt meg pen eller bra nok, ikke før nå. Nå har jeg begynt å føle at jeg har rett til å ta min plass og at jeg har lov til å velge det beste, men det er vanskelig å føle seg som en prinsesse. TS

Da er du jo langt på vei :) Prinsesse er det vel mange av oss som ikke føler oss som, men alle har "rett" til å velge bort det som ikke er bra for oss. Jeg har heldigvis ikke vært i forhold med drittsekker, men har heller ikke vært klar over hva jeg har behov for før i nokså voksen alder. Foreløpig har jeg ikke møtt drømmemannen (kjenner mange bra menn, men ingen det klaffer med), og vet jeg ikke kan få hvem som helst - men jeg lever i håpet, har det fint uten kjæreste og vil ikke fire på kravene bare for å være i et forhold.

Skrevet

Hva er dette for noe tull? Lest the secret, much? Single mennesker er faktisk flinke, hyggelige folk, de også. Jeg er fornøyd med meg selv og har det bra, likevel har jeg vært singel i mange år. Så hvor er logikken, dumme høne?

Kanskje hun faktisk mente at andre mennesker plukker opp på de holdningene en har om seg selv. Folk utstråler ofte utenpå hvordan de føler seg inn. Der har du ihvertfall noe av logikken din.

Skrevet (endret)

Nei, jeg har ikke lest The secret. Har du?

Jeg har da ikke sagt at ikke single mennesker er bra folk. Jeg gikk ut i fra innlegget til TS at hun VIL MØTE NOEN. Takk for personangrepet forresten.

Endret av pita27
Skrevet

Vi damer er så opptatt av å bli sjekket opp av menn, det er det samme som å ha draget. Men, det er ikke alle som tenker på at man ikke skal si ja til alle tilbud, særlig ikke de som er så pågående at de ikke hører hva du sier eller vil.

Så der må du stoppe, når mannen bare ser seg selv, da er det ikke noe å ta videre.

• Liker 1
Skrevet

Vi damer er så opptatt av å bli sjekket opp av menn, det er det samme som å ha draget. Men, det er ikke alle som tenker på at man ikke skal si ja til alle tilbud, særlig ikke de som er så pågående at de ikke hører hva du sier eller vil.

Så der må du stoppe, når mannen bare ser seg selv, da er det ikke noe å ta videre.

Interessant det du skriver om å ha draget.

Regner med at dette føles som en slags egotripp?

Lykkefølelse?

Makt?

Noe annet?

Skrevet

Du tillater at de behandler deg som dritt, ergo tiltrekker du deg drittsekker.

Det har ikke noe med DE å gjøre, men deg selv. Jobb med deg selv, og så vil du plutselig se at ting endrer seg.

Skrevet

Jeg datet drømmemannen min i 3 mnd, før det endte med intime gleder:) Og vi er i dag forlovet og går med bryllup/Hus og babyplaner <3 :happy:

Kan lønne seg å bruke litt tid på en mann man har i kikkerten, for å unngå å bi såret.

Jeg gikk den gangen og innstillte meg på at jeg og daten min skulle være "venner", slik at jeg ikke hadde for store forhåpninger til et eventuelt forhold. (Enda jeg egentlig var det).

Jeg spillte litt kostbar, og lot daten min kjempe for å få meg ;) Dermed fikk han fort sterkere og sterkere interesse for meg. Han er i dag fremdeles redd for å miste meg, og tar utrolig godt vare på meg :hjertesmil:

Er noe som heter kvinnelist, mine damer ;) Vis mennene at dere er verdt å kjempe for!

Menn elsker sterke og selvstendige damer, med en sunn dose selvtillitt!

Ja! Alle menn elsker en kvinne som er sterk, men som spiller spill slik at maktfordelingen i forholdet er fullstendig på snei!

Joggu sa jeg smør...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...