AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Hei alle sammen! Jeg er en frustert ung dame på snart 31, og jeg orker ikke mer av alle disse DRITTSEKKENE! (beklager om jeg høres noe gal ut, men jeg er så lei ... så lei ...) Litt om mennene jeg har møtt. Da jeg var 19 møtte jeg en ung mann som var et par år eldre, og han var bare interessert i sex. Selv om jeg var helt uerfaren med menn så peiset han bare på og behandlet meg som en filledukke ... ble slutt ganske fort der, ja, og jeg satt knust igjen... Da jeg var 20 ble jeg sjarmert og forført av en mann i 30-40årene i tyrkia. Han var sjef der han jobbet og var veldig bereist og utdannet, og jeg trodde han virkelig elsket meg og at han skulle besøke meg i norge - haha, så dum jeg var!!! Da jeg var 21 møtte jeg en afrikaner på min alder i norge som sa så mye fint til meg og jeg trodde han mente alt han sa, og det endte med sex. Men tror du jeg så han igjen? Neida ... Da jeg var 22 trodde jeg at jeg hadde møtt mannen i mitt liv, og han virket jo interessert, men det var visst sexen han var interessert i. Itillegg hadde han kjæreste når han holdt på med meg, men det gikk dårlig med kjæresten så det var vel godt å ha meg. Og da det ble slutt ganske fort fortsatte med meg. Så møtte han en annen dame og dumpet meg hardt og brutalt. Hver gang han var singel tok han kontakt med meg slik at han hadde noen til han møtte en ny kjæreste. Hyggelig at jeg kunne stå til tjeneste, og takk for alle gangene du såret meg!!! Jeg var så knust og slet LENGE, men da jeg var 24 endte jeg opp med en ONS som ikke ble helt fullført - heldigvis! Følte meg ikke bra... Etter det har jeg vært forvirret og såret og følt meg ødelagt, og jeg har trukket meg tilbake for å se på livet mitt så langt. Jeg lurer på hva som er galt? Hva gjør jeg galt? Jeg er en snill og pen jente, og har gode verdier i livet. Er godt utdannet og har mange talenter. Mine venner og min familie ser på meg som en skikkelig jente som har orden på alt, men kjærlighetslivet mitt har bare vært kaos og uorden fra dag en! Har aldri hatt en eneste skikkelig forhold, bare noe useriøst noe der jeg blir brukt!!! Nå er det ikke lenge til jeg blir 31, og jeg har holdt meg unna alt som heter gutter de siste 6-7 årene. Orker ikke mer! Tror ikke på kjærlighet! Tror det ikke finnes noen for meg! Men jeg har likevel avstandsforelsket meg en del ganger de siste 6-7 årene, men det har ikke ført noen sted, fordi de jeg var avstansforlesket i har vært i forhold - enten samboer eller gift. Det som ga meg en tankevekker var da jeg for en stund tilbake møtte en fyr på t-banen som pratet til meg. Han trengte hjelp til å finne veien til et sted, og jeg forklarte han. Så begynte han å prate litt med meg, og flørte litt, og jeg følte at han bare var ute etter å utnytte meg. Jeg satt og tenkte, mens jeg pratet med han, at JEG TILTREKKER MEG BARE DRITTSEKKER! Så hva gjør jeg galt? Hva er galt med en ellers så vellykket kvinne på snart 31? Hvor trår jeg feil hen? Jeg er ulykkelig, men jeg har liksom dritet mer i ting med alderen. Orker ikke mer!
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sluttet å lese da jeg kom til afrikaner. Ærlig talt, utenlandske mannfolk er dritt. Du ber om emosjonell juling og dårlige forhold. Finn deg en snill nordmann. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sluttet å lese da jeg kom til afrikaner. Ærlig talt, utenlandske mannfolk er dritt. Du ber om emosjonell juling og dårlige forhold. Finn deg en snill nordmann. Det er bare tyrkeren og afrikaneren som var utenlandske, de andre var norske... så jeg har ikke møtt noen snille nordmenn heller. TS 7
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Jeg sluttet å lese da jeg kom til afrikaner. Ærlig talt, utenlandske mannfolk er dritt. Du ber om emosjonell juling og dårlige forhold. Finn deg en snill nordmann. fy f.. at det går an å være så trangsynt!!!! jeg har hatt forhold til både afrikaner , muslim , og utlending men hvem var som slå meg????? JOOOOOO det var den derre jævla normannen. Underlig nok så har alle de andre behandlet meg med respekt, og hatt flere års forhold med dem. så spar meg. jeg vet at enkelte har en tendens til å velge feil hele tiden. Eller hva??? Jo... at du lar DE velge DEG. og ikke omvendt. du tar imot den første som kommer, og håper det beste. slik går det ofte gærli. prøv å date flere samtidig, og velge den beste mellom de. masse lykke til 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #5 Skrevet 3. mars 2012 Jeg tror det er noe i det brukeren over skriver: At du lar dem velge deg. Du må sette grenser og ha selvrespekt, og ikke la drittsekker tråkke på deg. Kan være lettere sagt enn gjort, men jeg tror det er der svaret ligger. "Alle" tiltrekker seg vel noen idioter gjennom livet, men mange klarer å gjennomskue og avvise dem så tidlig at de ikke gjør skade. Det finnes definitivt mange snille, bra menn der ute, velg en av disse 2
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #6 Skrevet 3. mars 2012 prøv å date flere samtidig, og velge den beste mellom de. Dette er et dårlig råd. 3
Ramona Skrevet 3. mars 2012 #7 Skrevet 3. mars 2012 TS, la meg forstå deg rett: har du ikke datet noen på 6-7 år?? Er ikke det litt vel lenge, da? Men jeg er litt enig med de andre når de sier at du lar dem velge deg. Sagt på en annen måte: du har hatt det samme mønsteret helt sien du var 19. Skal du møte en bra mann, må du endre mønsteret ditt. In the words of Albert Einstein: Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results. prøv å treffe flere menn, vær åpen for litt andre typer enn du har likt tidligere, gi dem en sjanse til å bli kjent med deg før du har sex med dem. Å ikke ha sex for tidlig, er et ganske effektivt triks (desverre :gjeiper: ). Jeg skjønner at du er lei av å møte drittsekker, det er vi alle sammen Trikset er å oppdage at de er drittsekker veldig tidig i "forholdet". Lykke til!
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #8 Skrevet 3. mars 2012 Så hva gjør jeg galt? Hva er galt med en ellers så vellykket kvinne på snart 31? Hvor trår jeg feil hen? Jeg er ulykkelig, men jeg har liksom dritet mer i ting med alderen. Orker ikke mer! Du gjør samme feil som mange jenter/kvinner gjør. Du er for naiv og godtroende. Og som andre sier her så lar du disse mannfolka velge deg. Noe også de fleste andre kvinner gjør. Problemet med denne strategien er at du da må ha flaks. Noe selvfølgelig mange har, men altså ikke alle. 1
Ramona Skrevet 3. mars 2012 #9 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Jeg sluttet å lese da jeg kom til afrikaner. Ærlig talt, utenlandske mannfolk er dritt. Du ber om emosjonell juling og dårlige forhold. Finn deg en snill nordmann. for det finnes INGEN norske menn som bare vil pule, og som behandler jenter som dritt. Endret 3. mars 2012 av Ramona 3
pita27 Skrevet 3. mars 2012 #10 Skrevet 3. mars 2012 Det som ga meg en tankevekker var da jeg for en stund tilbake møtte en fyr på t-banen som pratet til meg. Han trengte hjelp til å finne veien til et sted, og jeg forklarte han. Så begynte han å prate litt med meg, og flørte litt, og jeg følte at han bare var ute etter å utnytte meg. Jeg satt og tenkte, mens jeg pratet med han, at JEG TILTREKKER MEG BARE DRITTSEKKER! Tenker du på denne måten vil du bare tiltrekke deg dårlige mennesker. Har du det godt med deg selv og er det en sannhet hos deg at du vil møte en bra mann, så vil du også gjøre det. Du må slutte å forhåndsdømme mennesker. Hva med denne mannen du traff på t-banen tilsa at han er en drittsekk? Fordi han flørtet med deg? Jeg ville tatt det som et kompliment, overhodet ikke tenkt at dette er et dårlig menneske fordi han velger å flørte med meg. Når man er 19 og 20, så er man lette bytter. Man har ikke erfaring og er enda bare barn i grunn. Men nå må du legge bak deg disse mennene, og se framover. Vi har alle vært igjennom lignende. Det er livets vei som en dag fører dit vi skal (og til mannen i ditt liv). Lykke til 4
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 (endret) EG TILTREKKER MEG BARE DRITTSEKKER! Så hva gjør jeg galt? Hva er galt med en ellers så vellykket kvinne på snart 31? Hvor trår jeg feil hen? Jeg er ulykkelig, men jeg har liksom dritet mer i ting med alderen. Orker ikke mer! Problemet ditt ligger egentlig mer i at du blir tiltrukket av dritsekker selv. Finn deg en snill man som ikke er en dørmatte Endret 3. mars 2012 av .-L-. 2
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #12 Skrevet 3. mars 2012 Problemet ditt ligger egentlig mer i at du blir tiltrukket av dritsekker selv. Finn deg en snill man som ikke er en dørmatte Eller så er det drittsekkene som ofte er ute og velger. 1
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Eller så er det drittsekkene som ofte er ute og velger. Joda, er litt sannhet i det, men de klarer jo aldri få et fungerende forhold da
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Joda, er litt sannhet i det, men de klarer jo aldri få et fungerende forhold da Nei, men de klarer å ødelegge mye for mange jenter/kvinner.
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Nei, men de klarer å ødelegge mye for mange jenter/kvinner. Desverre, og de snille mennene som er dørmatter forstår ingenting fordi de opplever at damene heller går etter ulvene som tygger de i stykker :/. Fel verden.. Endret 3. mars 2012 av .-L-. 1
pita27 Skrevet 3. mars 2012 #16 Skrevet 3. mars 2012 Bare en ting til Tenk positivt på det du har opplevd. Nå har du møtt din del av drittsekker, og kan skille klinten fra hveten
Steinar40 Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 Desverre, og de snille mennene som er dørmatter forstår ingenting fordi de opplever at damene heller går etter ulvene som tygger de i stykker :/. Fel verden.. Jepp. Det lønner seg ikke å være FOR (dum) snill.
Gjest .-L-. Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Jepp. Det lønner seg ikke å være FOR (dum) snill. Nei sant, hehe, vi får ta diskusjonen våres et annet sted. Vi tar jo takeover på tråden her.. 1
Romilo Skrevet 3. mars 2012 #19 Skrevet 3. mars 2012 Gå for jenter? ... Heh, neida. Du møter nok den rette, etter en stund! Alt til sin tid
Cordelia Skrevet 3. mars 2012 #20 Skrevet 3. mars 2012 Men hvorfor i all verden lar du disse mannfolka kjøre over deg på denne måten da? Tror du må jobbe litt med selvrespekten din for det første. Tenker man at man bare tiltrekker seg drittsekker, så tiltrekker man seg fort drittsekker. Det er også mye hjelp i å ta seg tid til å bli kjent med personen. Man lærer mye av en person ved å se hvordan de forholder seg til forkjellige situasjoner og andre mennesker. For det er faktisk flere ålreite typer der ute enn det er drittsekker, tro det eller ei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå