Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan feiret eller skal dere feire deres 18 års dag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg feiret 18-årsdagen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble glemt på 18-årsdagen min.

Skrevet

Noen flasker rødvin med 3 gode venninner. Holdt på til rundt 9-10 neste morgen :D

Skrevet

blir 18 i juni, gleder meg masse!

tror jeg skal ha en middag med de nærmeste venninnene mine (ca. 8 stk), også skal det komme flere etterhvert å vorse før vi drar ut eller noe :)

AnonymBruker
Skrevet

Feiret hjemme med venninner, god hjemmelaget tre-retters og god stemning. Tror ikke vi drakk alkohol, det var ikke fyllefest.

Synes det var veldig hyggelig :)

Gjest Rivera
Skrevet (endret)

I min "gjeng" feiret alle 18 årsdagen først med et stort vors som varte en god del timer, og rundt midnatt dro de som var 18 ut på byn :)

Edit: Og noen av dem som hadde bursdag sent på året leide et utested for å feire bursdagen der.

Endret av Rivera
Gjest BabyBlue
Skrevet

Feiret den ikke sånn offisielt. Drakk meg dritings helgen etter med noen venner. Har vært avholds siden... xD

Skrevet

Enda med å reise til Bergen fordi alle dei tre næraste venninnene mine skulle dit. Det viste seg at det var for å gå i bursdagen til nokon andre (ei som rett nok fylte 20, men som ikkje hadde bursdag den dagen), og sjølv om eg òg fekk kome dit, så vart det sjølvsagt til at ingen visste at eg hadde bursdag, alle dei som var passert 20 (til og med den dåverande kjærasten min) drog på 20-årsplassar, og vi to som berre var 18 drog på ein ræva utestad der sveitte kvisegutar gnei seg oppetter oss så snart vi bevega oss ut på golvet.

Om natta budde eg og kjærasten på det dårlegaste rommet på Thon hotell Bryggen, til blodpris.

Eg er vel igrunn glad for at 18-årsdagen ikkje betyr ein drit i den store samanhengen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk lov til å ha fest i leiligheta til mamma for første gang :) så jeg inviterte kanskje 10 nære venner og hadde det gøy. Også kom mamma og pappa innom litt tidlig på kvelden og spratt en sjampisflaske med oss og ga meg gave.

Noe som var ganske stort for meg siden familien min ikke akkurat er rike, og gaver og sjampis er en sjeldenhet, hehe.

Gjest Bobler
Skrevet

Hadde fest hos pappa og dro på byen etterpå. Første og siste gang jeg dro på 20års-sted uten å være 20. Fikk så dårlig samvittighet :ler:

Skrevet

Gikk i banken for å skaffe Visakort og sånn, før jeg var på politistasjonen for å fikse pass.

Deretter spiste jeg middag med familien hjemme, og brukte resten av dagen til å slappe av og svare på bursdagshilsener :fnise:

Skrevet (endret)

Hm, sprettet champagnen når klokka hadde tippet 12. Var på polet, og hadde vors hjemme med 10-15 stk, også var vi 3 stk som dro ut på byen. Var hjemme kl. 6 om morgnen.

Endret av Casall
Skrevet

Jeg er så heldig å ha bursdag midt på sommeren, så 18-årsdagen min ble feiret med grilling, øl og bading :) .

AnonymBruker
Skrevet

Feiret ikke dagen. Kom opp i eksamen den dagen, samtidig som jeg hadde et møte med en psykolog (hvor jeg brøt sammen, hadde en del problemer, og det var starten på min prosess for å få hjelp og jobbe mot et bedre liv), avsluttet dagen med besøk hos tannlegen hvor jeg måtte borre et hull (bedøvelsen virket ikke). Resten av dagen ble brukt til å lese til eksamen, som jeg skulle ha to dager etter.

Skrevet

Feira den ved å invitere til skumparty (midt på vintern ;) )

En dyr, men morsom affære.

Ble ca 100 stk.

Var bortimot 1m med skum over gulvet inne, og virka som om folk kosa seg, iallefall hva jeg hørte i ettertid.

Det som ikke var like moro var å få alt skummet ut igjen når festen var ferdig.....

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg inviterte venindene mine på middag hos meg, så vorset vi her.. Venindene mine hadde en overraskelse til meg så jeg satt på en stol med bind foy øynene, og når jeg fikk se sto en gutt som er ett år eldre enn oss og strippet for meg! :fnise: Det var utrolig morsomt, og en fin avslutning på jentevorset før vi stakk på byen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...