Pialill Skrevet 4. mars 2012 #21 Skrevet 4. mars 2012 Å få det i ansiktet er vel så underholdene det som å få det andre plasser, har ingenting i mot det. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått sæd opp i nesen, eller jeg har blitt truffet i nærheten av øynene, sånn at jeg må knipe de igjen for at ikke sølet skal komme inn på øynene Det er jo absolutt verdt litt gris når jeg ser hvor tent mannen blir er uansett ikke verre enn å tørke det bort med et håndkle etterpå 5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #22 Skrevet 4. mars 2012 Jeg er jente og syns det er sexy å få spruten i ansitet Ser ikke vitsen med å sette spørsmålstegn ved hvorfor noen tenner på det, er jo helt normalt. 1
vildmann Skrevet 4. mars 2012 #23 Skrevet 4. mars 2012 Det er det visuelle som gjør at man tenner på det. Det ser bare utrolig sexy ut - et vakkert ansikt ser enda bedre ut med en stor ladning utover. I tillegg funker det fordi man får et sterkt "bevis" for at jenta er kåt og villig til å være med på hva som helst, om hun tar ladningen utover ansiktet. Om hun i tillegg leker med sæden og slikker det i seg, signaliserer hun dette enda tydeligere. Det er en mental greie. Men jeg vil ikke si det har så mye med dominans å gjøre. Mer et signal fra jenta til mannen om hvor kåt og "dirty" hun er. 3
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #24 Skrevet 4. mars 2012 Det er det visuelle som gjør at man tenner på det. Det ser bare utrolig sexy ut - et vakkert ansikt ser enda bedre ut med en stor ladning utover. I tillegg funker det fordi man får et sterkt "bevis" for at jenta er kåt og villig til å være med på hva som helst, om hun tar ladningen utover ansiktet. Om hun i tillegg leker med sæden og slikker det i seg, signaliserer hun dette enda tydeligere. Det er en mental greie. Men jeg vil ikke si det har så mye med dominans å gjøre. Mer et signal fra jenta til mannen om hvor kåt og "dirty" hun er. Dette ble jeg trist av å lese. 3
Burn Skrevet 4. mars 2012 #25 Skrevet 4. mars 2012 Jeg og mannen prøvde det, og etter at han hadde gjort det hadde han aldri lyst til å gjøre det igjen. Jeg tente på idéen, men det ble jævlig mye unødvendig søl - og han syntes det var helt forferdelig å "grise til" det pene ansiktet mitt på den måten. For en søt mann du har Personlig kan jeg ikke komme på noe eklere enn å få sæd i/på meg. Men på en annen side så er jeg jo lesbisk...
Hottrio Skrevet 4. mars 2012 #26 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har faktisk ingenting imot å bli spruta i ansiktet, så det er ikke bare gutter som liker det. Ikke jeg heller.....
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #27 Skrevet 4. mars 2012 Jeg virkelig hater lukten av sæd, så nei, dette er ikke noe som praktiserers ofte hos oss.
Hottrio Skrevet 4. mars 2012 #28 Skrevet 4. mars 2012 Å få det i ansiktet er vel så underholdene det som å få det andre plasser, har ingenting i mot det. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått sæd opp i nesen, eller jeg har blitt truffet i nærheten av øynene, sånn at jeg må knipe de igjen for at ikke sølet skal komme inn på øynene Det er jo absolutt verdt litt gris når jeg ser hvor tent mannen blir er uansett ikke verre enn å tørke det bort med et håndkle etterpå Så sant så sant Pialill! Til og med mange menn liker å få en liten sprut i ansiktet nå og da....
Pialill Skrevet 4. mars 2012 #29 Skrevet 4. mars 2012 Så sant så sant Pialill! Til og med mange menn liker å få en liten sprut i ansiktet nå og da.... ventet på at du skulle svare i denne tråden Hottrio! hehe
Hottrio Skrevet 4. mars 2012 #30 Skrevet 4. mars 2012 ventet på at du skulle svare i denne tråden Hottrio! hehe Ha ha ha......
RockyRose Skrevet 4. mars 2012 #31 Skrevet 4. mars 2012 jeg har aldri vært med noen som føler for å gjøre det, og derfor aldri opplevd det. men jeg vil tro det svir litt om man får det i øyet da.. Ei veninne av meg fekk augebetennelse fordi det traff i auga 1
Pialill Skrevet 5. mars 2012 #32 Skrevet 5. mars 2012 Ei veninne av meg fekk augebetennelse fordi det traff i auga en venninne av meg gikk rundt med et rødt øye i mange dager etter hun fikk spruten på øyet hun ble litt smårød i ansiktet hver gang noen kommenterte det jeg liker å være på den sikre siden, lukker øynene om jeg merker spruten er ikke her helt under kontroll. Har enda ikke fått det inn på øyet heldigvis! selv om jeg tror det går mer på flaks enn skills
Hottrio Skrevet 6. mars 2012 #33 Skrevet 6. mars 2012 Jeg får utrolig lyst til å suge en hard en akkurat NÅ, når jeg leser dette her...
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2012 #34 Skrevet 6. mars 2012 Jeg får utrolig lyst til å suge en hard en akkurat NÅ, når jeg leser dette her... Er du homo?
Rimmern Skrevet 6. mars 2012 #36 Skrevet 6. mars 2012 Altså: Å sprute i ansiktet til en kvinne (helst mens hun har åpen munn og ustrakt tunge, som viser at hun virkelig vil ha det) er en dominant handling. Jeg finner den utrolig opphissende, selv om jeg ikke er spesiellt dominant av meg. Men "dominant" skal IKKE forveksles med "undertrykkende" - det er noe helt annet. Om en kvinne føler det undertrykkende e.l. så er det selvsagt en ærlig sak. Men det er ikke noen grunn til at handlingen skal måtte være det. Men dominant, det er det.
kristian82 Skrevet 6. mars 2012 #37 Skrevet 6. mars 2012 Har fatt inntrykk av at mange menn tenner på å sprute i ansiktet på jenta. Hvorfor det egentlig? Tror de fleste jentene absolutt ikke liker det. For min del kan det sprutes over rumpa og bryst uten at det gjør noe, men ansiktet blir nedverdigende. Tar jeg rett når jeg tror mannfolk liker det som følge av at de da får demonstrert sin dominans? Har vel ikke nødvendigvis noe med dominans å gjøre, men du har nok rett i at de fleste gutter liker det Skjønner ikke hvorfor det skulle være noe mer nedverdigende enn en kar som får munnen og tryne "fullt" etter å ha vært nede på dama en stund.
fridr Skrevet 6. mars 2012 #38 Skrevet 6. mars 2012 ..å tror at kvinner har sædfetisj er som å tro at menn har mensenfetisj.. Hahaha! For sæd og mensen er jo aaaakkurat det samme :gjeiper: Og det finnes menn der ute som liker/tenner på blod, så hvorfor skulle ikke mensenfetisj være noe for en mann?
ml92 Skrevet 6. mars 2012 #39 Skrevet 6. mars 2012 Jeg synes det er tennende selv Jeg tror absolutt kvinner kan være like dirtye som mannfolk
Gjest True Khaleesi Skrevet 6. mars 2012 #40 Skrevet 6. mars 2012 Jeg tenner på å bli dekorert i ansiktet. Heldigvis tenner også de fleste menn på det! Men ja, det har nok noe med mannlig dominans å gjøre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå