Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Stine889: Tidlig ultralyd kommer jeg til å bestille jeg også, litt usikker på hvor tidlig jeg kommer til å ta det, men etter uke 6 i allefall, slik at det er sjanse for å se hjerteaktivitet :)

Angel-A: De har ikke smsordning nei, men timebestilling over nett har de, men det er ikke noe ledig på nesten tre uker...

Så det spørs om jeg må krype til korset å ringe likevel :sjenert:

Har jo nettopp byttet legekontor også, var første gangen jeg var der den dagen jeg begynte å blø...

Takk for gode ord Angel-A :klemmer:

Mollypolly: Tusen takk kjære deg :klemmer:

Nuttapia: Takk igjen :rodmer:

Nå håper jeg bare at den sitter i 9 mnd :jepp:

Penny: Tror ikke det er aktuelt å bytte legekontor da jeg er veldig fornøyd med legen min!

Får se om jeg tør å ringe, er så pysete sånn :sjenert:

Lillah: Tusen takk :):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Testen i dag var forresten veldig sterk og den digital viste GRAVID 1-2

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke det? Så utrolig kjedelig.. Du får bare heve hodet og ringe de, ikke si noe særlig til de i skranken men be om å bli oppringt av legen når han har tid. Legene er litt mer forståelsesfull enn sekretærene.

Weee!!! :strix: GRATULERER SÅ MYE MALA!!! :strix: Så herlige nyheter!! :danse:

Er sååå glad på deres vegne, blir nesten litt rørt jeg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ticker, Mala!

Ha en strålende uke!! :klemmer:

Takk!

Du også, Nuttapia :klemmer:

Gratulerer! :strix: :strix: :strix:

Takk, gode Penny :klemmer:

De har ikke det? Så utrolig kjedelig.. Du får bare heve hodet og ringe de, ikke si noe særlig til de i skranken men be om å bli oppringt av legen når han har tid. Legene er litt mer forståelsesfull enn sekretærene.

Weee!!! :strix: GRATULERER SÅ MYE MALA!!! :strix: Så herlige nyheter!! :danse:

Er sååå glad på deres vegne, blir nesten litt rørt jeg!

:klemmer:

Hadde vært kjekt om de kunne hatt en slik ordning! Ja, får se hva jeg gjør :)

Hjertelig takk :rodmer:

Hihi, søte Angel-A :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sååå godt å høre :D Herlig å se at testene bare blir sterkere og sterkere kan jeg tenke meg. Jeg skulle egentlig ta rundt uke 8 sist gang, men tror kanskje jeg vil vente litt lengre neste gang. For å få sett litt mer:) men kommer jo sikkert aldri til å klare å vente:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååå godt å høre :D Herlig å se at testene bare blir sterkere og sterkere kan jeg tenke meg. Jeg skulle egentlig ta rundt uke 8 sist gang, men tror kanskje jeg vil vente litt lengre neste gang. For å få sett litt mer:) men kommer jo sikkert aldri til å klare å vente:p

Veldig betryggende å få sterkere tester, og spesielt den digitale der det faktisk står at du er gravid, den liker jeg :)

Kommer nok til å dra rundt uke 7, tre uker fra i dag. Vil ta tidligst mulig for å roe meg litt ned, men samtidig vente slik at vi mest sannsynlig får høre hjerte :)

Hehe, tålmodighet har ikke jeg så mye av i allefall :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei! :) Jeg har akkurat begynt å lese prøverdagboken din, og vil gratulere deg så mye med graviditeten!!! :strix: Skal bli kjempekoselig å følge med her videre framover! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hei! :) Jeg har akkurat begynt å lese prøverdagboken din, og vil gratulere deg så mye med graviditeten!!! :strix: Skal bli kjempekoselig å følge med her videre framover! :popcorn:

Hei! :goodbye:

Takk skal du ha :D

Her er det bare å følge med, men kommer nok til å opprette en egen graviditetsbok snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :goodbye:

Takk skal du ha :D

Her er det bare å følge med, men kommer nok til å opprette en egen graviditetsbok snart :)

Ja, det må du jo gjøre. :) Jeg tror det går an å flytte hele prøverdagboken over i graviditetsdagbok-forumet også, hvis man ønsker det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må du jo gjøre. :) Jeg tror det går an å flytte hele prøverdagboken over i graviditetsdagbok-forumet også, hvis man ønsker det. :)

Ja, det vet jeg. Gjorde det når jeg ble gravid på mars, men nå syns jeg denne boken begynner å bli så lang, så jeg vil heller lage egen dagbok over graviditeten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestil både tidlig UL og første svangerskapskontroll i dag :)

UL blir 9. juli, da er jeg 7+2 og håper å få se noe!

Kontrollen blir rundt 1. august når jeg er 10-11 uker på vei.

Greit å dele opp de første 12 ukene med noe å se frem til tror jeg, ellers går nok tiden enda tregere...

Nå er det bare å håper på at spiren klamrer seg fast! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke lenge til 9. juli da, kjekt å ha slikt å se frem til! :)

Neida, bare 20 dager :)

Greit å ha noe å se frem til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med tidlig UL!

Jeg har ikke hatt tid, jeg :klo: Håper tiden går fort, men ikke så fort at man ikke koser seg med magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kjekt å ha noe å se frem til, blir nok helt magisk å se et bankende hjerte på skjermen. :rodmer:

Håper formen din er fin og at du har det bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska si ting skjer når jeg eg bortreist!! GRATTULERER :klemmer:

Tror jeg skal reise bort oftere.. føler alle blir gravid når jeg reiser :sjenert: Er ikke første gang det skjer for å si det sånn!!

Men dette var vell-fortent! Utroli gøy å komme hjem en tur å se en gladnyhet!! :rodmer:

Da får vi håpe at formen blir god, å att de nesste 20 dagene går super-raskt!! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med tidlig UL!

Jeg har ikke hatt tid, jeg :klo: Håper tiden går fort, men ikke så fort at man ikke koser seg med magen :hjerte:

Ja, det er spennende, så håper det er noe å se :)

Håper de første ukene for meg også går fort!

:klemmer:

Så kjekt å ha noe å se frem til, blir nok helt magisk å se et bankende hjerte på skjermen. :rodmer:

Håper formen din er fin og at du har det bra. :klemmer:

Er ikke så dumt det nei, gleder meg veldig til å se, og håper så inderlig det er noe der!

Formen er fin, er bare stuptrøtt, men det kan jeg leve med ;)

Ellers har jeg det kjempebra, svever på en rosa sky :rodmer:

:klemmer:

Ska si ting skjer når jeg eg bortreist!! GRATTULERER :klemmer:

Tror jeg skal reise bort oftere.. føler alle blir gravid når jeg reiser :sjenert: Er ikke første gang det skjer for å si det sånn!!

Men dette var vell-fortent! Utroli gøy å komme hjem en tur å se en gladnyhet!! :rodmer:

Da får vi håpe at formen blir god, å att de nesste 20 dagene går super-raskt!! :popcorn:

Tusen takk kjære tingeling :klemmer:

Håper du har hatt det kjempefint på ferie :jepp:

Nå krysser jeg alt for at spiren klamrer seg fast, og bryr meg egentlig ikke om hvordan formen er så lenge jeg får beholde frøet i magen! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lov å sveve på en rosa sky nå ja! :rodmer: Håper formen din holder seg bra og at du slipper en tung start med kvalme osv. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...