Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 18. juni 2012 Stine889: Tidlig ultralyd kommer jeg til å bestille jeg også, litt usikker på hvor tidlig jeg kommer til å ta det, men etter uke 6 i allefall, slik at det er sjanse for å se hjerteaktivitet Angel-A: De har ikke smsordning nei, men timebestilling over nett har de, men det er ikke noe ledig på nesten tre uker... Så det spørs om jeg må krype til korset å ringe likevel Har jo nettopp byttet legekontor også, var første gangen jeg var der den dagen jeg begynte å blø... Takk for gode ord Angel-A Mollypolly: Tusen takk kjære deg Nuttapia: Takk igjen Nå håper jeg bare at den sitter i 9 mnd Penny: Tror ikke det er aktuelt å bytte legekontor da jeg er veldig fornøyd med legen min! Får se om jeg tør å ringe, er så pysete sånn Lillah: Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #702 Del Skrevet 18. juni 2012 Testen i dag var forresten veldig sterk og den digital viste GRAVID 1-2 :strix: :strix: :strix: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 18. juni 2012 #703 Del Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer med ticker, Mala! Ha en strålende uke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 18. juni 2012 #704 Del Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 18. juni 2012 #705 Del Skrevet 18. juni 2012 De har ikke det? Så utrolig kjedelig.. Du får bare heve hodet og ringe de, ikke si noe særlig til de i skranken men be om å bli oppringt av legen når han har tid. Legene er litt mer forståelsesfull enn sekretærene. Weee!!! GRATULERER SÅ MYE MALA!!! Så herlige nyheter!! Er sååå glad på deres vegne, blir nesten litt rørt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #706 Del Skrevet 18. juni 2012 Gratulerer med ticker, Mala! Ha en strålende uke!! Takk! Du også, Nuttapia Gratulerer! :strix: Takk, gode Penny De har ikke det? Så utrolig kjedelig.. Du får bare heve hodet og ringe de, ikke si noe særlig til de i skranken men be om å bli oppringt av legen når han har tid. Legene er litt mer forståelsesfull enn sekretærene. Weee!!! GRATULERER SÅ MYE MALA!!! Så herlige nyheter!! Er sååå glad på deres vegne, blir nesten litt rørt jeg! Hadde vært kjekt om de kunne hatt en slik ordning! Ja, får se hva jeg gjør Hjertelig takk Hihi, søte Angel-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stine889 Skrevet 18. juni 2012 #707 Del Skrevet 18. juni 2012 Sååå godt å høre :D Herlig å se at testene bare blir sterkere og sterkere kan jeg tenke meg. Jeg skulle egentlig ta rundt uke 8 sist gang, men tror kanskje jeg vil vente litt lengre neste gang. For å få sett litt mer:) men kommer jo sikkert aldri til å klare å vente:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #708 Del Skrevet 18. juni 2012 Sååå godt å høre :D Herlig å se at testene bare blir sterkere og sterkere kan jeg tenke meg. Jeg skulle egentlig ta rundt uke 8 sist gang, men tror kanskje jeg vil vente litt lengre neste gang. For å få sett litt mer:) men kommer jo sikkert aldri til å klare å vente:p Veldig betryggende å få sterkere tester, og spesielt den digitale der det faktisk står at du er gravid, den liker jeg Kommer nok til å dra rundt uke 7, tre uker fra i dag. Vil ta tidligst mulig for å roe meg litt ned, men samtidig vente slik at vi mest sannsynlig får høre hjerte Hehe, tålmodighet har ikke jeg så mye av i allefall :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 18. juni 2012 #709 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Jeg har akkurat begynt å lese prøverdagboken din, og vil gratulere deg så mye med graviditeten!!! Skal bli kjempekoselig å følge med her videre framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #710 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Jeg har akkurat begynt å lese prøverdagboken din, og vil gratulere deg så mye med graviditeten!!! Skal bli kjempekoselig å følge med her videre framover! Hei! Takk skal du ha :D Her er det bare å følge med, men kommer nok til å opprette en egen graviditetsbok snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My84 Skrevet 18. juni 2012 #711 Del Skrevet 18. juni 2012 Hei! Takk skal du ha :D Her er det bare å følge med, men kommer nok til å opprette en egen graviditetsbok snart Ja, det må du jo gjøre. Jeg tror det går an å flytte hele prøverdagboken over i graviditetsdagbok-forumet også, hvis man ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #712 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja, det må du jo gjøre. Jeg tror det går an å flytte hele prøverdagboken over i graviditetsdagbok-forumet også, hvis man ønsker det. Ja, det vet jeg. Gjorde det når jeg ble gravid på mars, men nå syns jeg denne boken begynner å bli så lang, så jeg vil heller lage egen dagbok over graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #713 Del Skrevet 18. juni 2012 Har bestil både tidlig UL og første svangerskapskontroll i dag UL blir 9. juli, da er jeg 7+2 og håper å få se noe! Kontrollen blir rundt 1. august når jeg er 10-11 uker på vei. Greit å dele opp de første 12 ukene med noe å se frem til tror jeg, ellers går nok tiden enda tregere... Nå er det bare å håper på at spiren klamrer seg fast! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 19. juni 2012 #714 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er jo ikke lenge til 9. juli da, kjekt å ha slikt å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #715 Del Skrevet 19. juni 2012 Det er jo ikke lenge til 9. juli da, kjekt å ha slikt å se frem til! Neida, bare 20 dager Greit å ha noe å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 19. juni 2012 #716 Del Skrevet 19. juni 2012 Spennende med tidlig UL! Jeg har ikke hatt tid, jeg Håper tiden går fort, men ikke så fort at man ikke koser seg med magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 19. juni 2012 #717 Del Skrevet 19. juni 2012 Så kjekt å ha noe å se frem til, blir nok helt magisk å se et bankende hjerte på skjermen. Håper formen din er fin og at du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 19. juni 2012 #718 Del Skrevet 19. juni 2012 Ska si ting skjer når jeg eg bortreist!! GRATTULERER Tror jeg skal reise bort oftere.. føler alle blir gravid når jeg reiser Er ikke første gang det skjer for å si det sånn!! Men dette var vell-fortent! Utroli gøy å komme hjem en tur å se en gladnyhet!! Da får vi håpe at formen blir god, å att de nesste 20 dagene går super-raskt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 19. juni 2012 Forfatter #719 Del Skrevet 19. juni 2012 Spennende med tidlig UL! Jeg har ikke hatt tid, jeg Håper tiden går fort, men ikke så fort at man ikke koser seg med magen Ja, det er spennende, så håper det er noe å se Håper de første ukene for meg også går fort! Så kjekt å ha noe å se frem til, blir nok helt magisk å se et bankende hjerte på skjermen. Håper formen din er fin og at du har det bra. Er ikke så dumt det nei, gleder meg veldig til å se, og håper så inderlig det er noe der! Formen er fin, er bare stuptrøtt, men det kan jeg leve med Ellers har jeg det kjempebra, svever på en rosa sky Ska si ting skjer når jeg eg bortreist!! GRATTULERER Tror jeg skal reise bort oftere.. føler alle blir gravid når jeg reiser Er ikke første gang det skjer for å si det sånn!! Men dette var vell-fortent! Utroli gøy å komme hjem en tur å se en gladnyhet!! Da får vi håpe at formen blir god, å att de nesste 20 dagene går super-raskt!! Tusen takk kjære tingeling Håper du har hatt det kjempefint på ferie Nå krysser jeg alt for at spiren klamrer seg fast, og bryr meg egentlig ikke om hvordan formen er så lenge jeg får beholde frøet i magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 20. juni 2012 #720 Del Skrevet 20. juni 2012 Er lov å sveve på en rosa sky nå ja! Håper formen din holder seg bra og at du slipper en tung start med kvalme osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå