Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Gratulerer :klemmer: !

Takk, kjære Lizzie :klemmer: Håper det snart er din tur! :Nikke:

:strix::bolledeig::hjerter_rundt: Hurra!

:klemmer:

:rodmer: Nå er jeg skikkelig spent på hva som sto på den digitale altså! Men strek er strek. ;) Så jeg tar meg friheten til å roooope ut allerede nå jeg; GRATULERER!! :strix:

:klemmer:

Den digitale venter jeg med til i morgen, kanskje mandag.. Er veldig redd den viser negativ når testene har hatt litt svake streker :sjenert:

Jeg sier bare forsiktig takk enda altså!

:rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse :klemmer: Kjekt å se at det klaffer så fort igjen. Du får sende over litt babystøv til oss andre :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :klemmer: Kjekt å se at det klaffer så fort igjen. Du får sende over litt babystøv til oss andre :jepp:

Tusen takk Stine889 :klemmer:

Veldig godt at det klaffet så fort igjen, men litt skummelt også merker jeg! krysser fingrene for at jeg går løpet ut denne gangen! :rodmer:

Sender deg masse babystøv og håper det klaffer like fort for dere igjen også :jepp:

**

Utålmodig som jeg er, tok jeg en test til nå, og der er det ikke tvil, den er positiv og ganske så sterk!

:strix::bolledeig::danser::hoppendeglad:

Kjære er helt i ekstase han, bra det er helg tror jeg, slik at han har en dag på å komme seg litt før han skal på jobb igjen :ler:

Kjenner det er litt rart, og er veldig redd for at det skal gå slik som sist. Det beste er vel å ikke tenke så mye på det..

Men gud så glad jeg er nå!

:rodmer:

Og dere her inne er gull verdt! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig gravid du :hoppendeglad: Hehe det kan jeg tenke meg at han er :fnise: Er jo kjempe spennende! Skjønner veldig godt at du er bekymret, vet at jeg også kommer til å bli det. Men sjansen er stor for at det skal gå bra :) Jeg kan ikke teste før onsdag, da er jeg 10 dpo. Men kan jo fortsatt være for tidlig det også. Tiden går for treeegt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig gravid du :hoppendeglad: Hehe det kan jeg tenke meg at han er :fnise: Er jo kjempe spennende! Skjønner veldig godt at du er bekymret, vet at jeg også kommer til å bli det. Men sjansen er stor for at det skal gå bra :) Jeg kan ikke teste før onsdag, da er jeg 10 dpo. Men kan jo fortsatt være for tidlig det også. Tiden går for treeegt! :P

Vet at tiden din går veldig sakte nå, men jeg krysser fingrene for at du får positiv test i løpet av uka :jepp:

Jeg skal prøve å ikke tenke så mye denne gangen, ta ting litt som det kommer, men kommer nok til å bestille tidlig UL for å roe meg selv litt :)

Åååå, jeg blir så glad på dine vegne!! :rodmer:

Takk, Penny :rodmer:

Håper du blir gravid snart jeg, jeg unner deg det så ubeskrivelig mye! :klemmer:

Kjenner jeg er litt rar på et punkt, når jeg har testet positivt nå, så får jeg dårlig samvittighet overfor alle som det ikke klaffer hos :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra :strix: Gratulerer så mye Mala, dette hadde du fortjent nå!! :rodmer: Er sååååå glad på dine vegne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :strix: Gratulerer så mye Mala, dette hadde du fortjent nå!! :rodmer: Er sååååå glad på dine vegne!

Tusen takk Ninnin! :klemmer:

Blir en spennende tid fremover nå :rodmer:

***

Det er først nå jeg tør å fortelle den rare drømmen jeg hadde forrige helg!

Begynner nå å tenke at det var en mening med den drømmen:

Jeg drømte at jeg og kjære var på besøk hos flere, og på alle disse besøkene hadde jeg med meg en stor bakebolle med deig oppi.

Når vi til slutt kom på besøk til svigers løftet vi opp deigen, og under der lå det en naken guttebaby!

:eeeh:

Følte meg helt snål når jeg våknet, det høres sikkert rart ut for dere, men jeg tror det er noe i den drømmen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAA!!!!!!

Gratulerer så masse kjæreste Mala, dette er så velfortjent!!! Unner dere ni måneder med bolledeig og naken guttebaby i mars-ish :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk drøm, den MÅ jo bety noe :) Når blir termin ca?

Etter babyverdens terminkalkulator vil termin bli 25. februar :)

Snål drøm vil nå jeg si, men etter noen positive tester, tror jeg det er noe i den! :)

Har bare turt å fortelle den til samboeren :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRAAAAAA!!!!!!

Gratulerer så masse kjæreste Mala, dette er så velfortjent!!! Unner dere ni måneder med bolledeig og naken guttebaby i mars-ish :jepp::fnise:

Tusen takk Rhiannon :rodmer:

hehe :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igjen, gratulerer så mye til dere begge Mala! :klemmer:

Snakk med legen din og få ordnet så du får kommet inn og tatt hcG-prøver, det hjelper veldig. :) Tidlig UL er sikkert veldig greit det og! :jepp:

Så koselig at mannen tar av, hihi. Søt han er! Skjønner han veeeeldig godt jeg. Kos dere masse. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Igjen, gratulerer så mye til dere begge Mala! :klemmer:

Snakk med legen din og få ordnet så du får kommet inn og tatt hcG-prøver, det hjelper veldig. :) Tidlig UL er sikkert veldig greit det og! :jepp:

Så koselig at mannen tar av, hihi. Søt han er! Skjønner han veeeeldig godt jeg. Kos dere masse. :klemmer:

Takk :klemmer:

Kanskje jeg skal få ordnet det. Har egentlig så dårlig inntrykk av legekontoret etter jeg mistet. Følte ikke de tok meg på alvor når jeg ringte angående blødningen. Var jo så vidt jeg fikk komme å måle hcG...

Kjenner jeg har lite lyst til å ringe å be om det. :sjenert:

Svever på en rosa sky begge to nå, veldig glade og lykkelige over at det klaffet så raskt igjen, men bekymringen for å miste igjen er stor. Vet sjansen er veldig liten og jeg skal prøve å ikke tenke på det :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ringt de for å få sjekket hcg. Jeg vet at jeg kommer til å måtte gjøre det, for å føle meg litt tryggere :) Da får du hvertfall sett om den stiger bra!? Kommer nok også til å ta tidlig ultralyd for å roe meg litt å se om alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :klemmer:

Kanskje jeg skal få ordnet det. Har egentlig så dårlig inntrykk av legekontoret etter jeg mistet. Følte ikke de tok meg på alvor når jeg ringte angående blødningen. Var jo så vidt jeg fikk komme å måle hcG...

Kjenner jeg har lite lyst til å ringe å be om det. :sjenert:

Svever på en rosa sky begge to nå, veldig glade og lykkelige over at det klaffet så raskt igjen, men bekymringen for å miste igjen er stor. Vet sjansen er veldig liten og jeg skal prøve å ikke tenke på det :)

:klemmer:

Hm.. Jeg har det samme selv, de damene som jobber i skranken på mitt legekontor er så frekke til tider at jeg blir sjokkert. Men har ikke legekontoret ditt sms-ordning? Send ei mld til legekontoret og si at legen din må ringe deg opp når han har tid, så slipper du å snakke med de damene. Jeg hadde maks uflaks jeg og, så skjønner veldig godt hvorfor du føler det slik. :klemmer: Men vær ærlig med legen når du snakker med han, si at det går utover hverdagen generelt++, om han skulle si nei til hcg-prøver hadde jeg lett skiftet legekontor for å si det slik.

Igjen, så vet jeg hvordan du har det. De første ukene er tunge, er ikke noe en kan gjøre annet enn å krysse fingrene og håpe at spiren klorer seg fast. Pass på så du ikke sliter ut kroppen helt for er stor nok påkjenning det som skjer nå.

Dette går nok så bra skal du se. :klemmer: Er det noe så er det bare å sende meg en pm altså!

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var det jeg VISSTE!!!

GRATULERER, BEGGE TO!!! :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Da får dere en liten fisk, da :) Hihi! :kgbaby: Så koselig å ha deg med i klubben, søte Mala!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal få ordnet det. Har egentlig så dårlig inntrykk av legekontoret etter jeg mistet. Følte ikke de tok meg på alvor når jeg ringte angående blødningen. Var jo så vidt jeg fikk komme å måle hcG...

Kjenner jeg har lite lyst til å ringe å be om det. :sjenert:

Satt med samme opplevelsen når jeg mistet, så jeg bytta like greit fastlege og legesenter pga den ene kjærringa som satt i skranken. Men om du skal fortsette å gå til samme, så bare si at forrige gang mistet du veldig tidlig og du SKAL få tatt blodprøver for å sjekke hcg, de kan ikke nekte deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, for noen utrolig gode nyheter!! Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne! :D Gratulerer så mye med spire i magen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...