Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Hyyyyyl:)

ta en test til senere i dag da??

Jajaja:) Luft i magen er veldig typiske tegn, så hadde en god feeling jeg også:)

Men ja, en strek er en strek;) Hvilken test tok du? Digital testene til clearblue slår ut veldig tidlig, så kjøp en sånnen med ukeindikator, så får du svar fort :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyyyyyl:)

ta en test til senere i dag da??

Jajaja:) Luft i magen er veldig typiske tegn, så hadde en god feeling jeg også:)

Men ja, en strek er en strek;) Hvilken test tok du? Digital testene til clearblue slår ut veldig tidlig, så kjøp en sånnen med ukeindikator, så får du svar fort :rodmer:

Har veldig lyst til å ta en test til, kanskje jeg gjør det når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :) Vet ikke helt om jeg tørr!

Har en slik digital liggende, men venter litt med den tror jeg, er så redd for at det skal lyse "ikke gravid" mot meg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst til å ta en test til, kanskje jeg gjør det når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :) Vet ikke helt om jeg tørr!

Har en slik digital liggende, men venter litt med den tror jeg, er så redd for at det skal lyse "ikke gravid" mot meg! :sjenert:

Men det gjør den jo ikke :)!!

Superspennende dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det gjør den jo ikke :)!!

Superspennende dette!!

Føler meg ikke så sikker på det jeg altså!

Sitter her med menssmerter og til tross for svak test, så tror jeg mensen kommer.. :sjenert:

Er ikke så veldig optimistisk av meg.. :sukk:

Men jeg håper selvfølgelig at jeg får en positiv test i morgen da :jepp::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke så sikker på det jeg altså!

Sitter her med menssmerter og til tross for svak test, så tror jeg mensen kommer.. :sjenert:

Er ikke så veldig optimistisk av meg.. :sukk:

Men jeg håper selvfølgelig at jeg får en positiv test i morgen da :jepp::rodmer:

Jaja, men bedre å frykte det værste - også skjer det beste :)

Her kommer en stor dose graviditetsstøv iallefall: :strix: :strix: :strix:

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menssmerter er jo et symptom ;) Hihi. Men lurt å ta den digitale på morgenen kanskje? Jeg tok en vanlig på morgenen og fikk svak strek (var da bare 12 dpo), også tok jeg en digital på kvelden som sa "ikke gravid".. Men tok både en vanlig og en digital på morgenen dagen etter, og da lyste det et blått kryss og gravid 2-3 uker mot meg!! Så vent med den digitale til i morgen, du ;) Er i hvertfall mitt tips! Mener å ha lest at den krever mer hcg enn den vanlige!

Jeg har trua :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, men bedre å frykte det værste - også skjer det beste :)

Her kommer en stor dose graviditetsstøv iallefall: :strix: :strix: :strix:

Sant det! :)

Tar i mot graviditetsstøv med begge hender! :fnise:

Menssmerter er jo et symptom ;) Hihi. Men lurt å ta den digitale på morgenen kanskje? Jeg tok en vanlig på morgenen og fikk svak strek (var da bare 12 dpo), også tok jeg en digital på kvelden som sa "ikke gravid".. Men tok både en vanlig og en digital på morgenen dagen etter, og da lyste det et blått kryss og gravid 2-3 uker mot meg!! Så vent med den digitale til i morgen, du ;) Er i hvertfall mitt tips! Mener å ha lest at den krever mer hcg enn den vanlige!

Jeg har trua :tommelopp:

Skjønner godt de som sier at de ikke husker hvordan kroppen var da de var gravide for 1-2 ++ år siden i allefall! Jeg husker ikke hvordan kroppen min var rund IKM når jeg var gravid for 10 uker siden en gang! :fnise:

Hadde ikke tenkt å ta en digital i dag nei, på søndag kanskje :) Da er jeg 1 dag over IKM. Hvis jeg ikke klarer å la være, tar jeg en billigtest etter jobb i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala. Jeg sitter faktisk her med tårer i øynene nå som jeg har lest dine siste 2 sider!

Symptomene dine er helt likt det mine var for 4 uker siden!

Tunge pupper FTW!!! Og en strek er en strek! Tipper du ikke klarer å holde deg, og tester imorgen ;) Dét synes jeg at du skal gjøre, jeg :fnise:

MASSEVIS AV BABYSTØV TIL DERE :strix: :strix: :strix: :strix:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra!:D Dette var bra nyheter!! Blir spennende å teste i morgen da! Håper streken blir sterkere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mala. Jeg sitter faktisk her med tårer i øynene nå som jeg har lest dine siste 2 sider!

Symptomene dine er helt likt det mine var for 4 uker siden!

Tunge pupper FTW!!! Og en strek er en strek! Tipper du ikke klarer å holde deg, og tester imorgen ;) Dét synes jeg at du skal gjøre, jeg :fnise:

MASSEVIS AV BABYSTØV TIL DERE :strix: :strix: :strix: :strix:

Du er søt! :klemmer:

Så litt tilbake i dagboken min, og jeg hadde akkurat disse symptomene forrige gang også :jepp:

Og så har jeg fått fult av små kviser på brystet, det liker jeg IKKE! :kjefte:

Jeg skal prøve å la vær å teste i kveld, vil jo helst vente til i morgen å se hva den testen viser på morgenurin :)

Babystøv tar jeg i mot med begge armer ;)

Hurra hurra!:D Dette var bra nyheter!! Blir spennende å teste i morgen da! Håper streken blir sterkere!!

Jada, nå skjer det noe igjen ;)

Jeg krysser alt jeg har for sterkere strek i morgen i allefall!

Hadde vært veldig betryggende med en sterkere positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her er det ting som skjer! Så utrolig spennende!! Tror nok det hjelper på at du har en "heiagjeng" som krysser alle sine fingre for at det nå skal bli deres tur! :jepp:

Min første test var også kjempesvak, men positiv var den gitt! Blir utrolig spennende å høre hva resultatet blir i morgen da! :popcorn:

:strix: Babystøv fra meg til deg.

Håper du og samboer får en kjempefin fredagskveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, så spennende!!! :hoppendeglad: Dette høres jo virkelig ut som en liten spire :klemmer::hjertesmil: Gleder meg til å se resultatet på testen, jeg tror ikke jeg hadde klart å vente helt til imorgen om jeg var deg!!! Hehe, men det er kanskje lurt!! Du får sikkert ikke sove i natt!!! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oioioioioioi!!! :D Spennende! Håper virkelig på positiv test for deg i morgen og dagene videre, og at det er full klaff denne gangen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi her er det ting som skjer! Så utrolig spennende!! Tror nok det hjelper på at du har en "heiagjeng" som krysser alle sine fingre for at det nå skal bli deres tur! :jepp:

Min første test var også kjempesvak, men positiv var den gitt! Blir utrolig spennende å høre hva resultatet blir i morgen da! :popcorn:

:strix: Babystøv fra meg til deg.

Håper du og samboer får en kjempefin fredagskveld! :klemmer:

Dere som følger med her og krysser det som er, er til stor støtte!

Utrolig godt å ha et sted å skrive litt og dele med andre :)

Tusen takk for babystøv :rodmer:

Fredagskvelden er fin, bortsett fra at jeg er så utrolig trøøøøt :Gjesp: :gjeiper:

:klemmer:

Å herregud, så spennende!!! :hoppendeglad: Dette høres jo virkelig ut som en liten spire :klemmer::hjertesmil: Gleder meg til å se resultatet på testen, jeg tror ikke jeg hadde klart å vente helt til imorgen om jeg var deg!!! Hehe, men det er kanskje lurt!! Du får sikkert ikke sove i natt!!! :laugh:

Ja, dette er spennende altså, men egentlig er jeg litt redd når jeg tenker tilbake på SAen på april :sjenert:

Selv om jeg vet at sjansen er liten for å miste igjen, så er jeg skikkelig redd for å oppleve det en gang til...

Jeg er så trøtt, så søvn blir nok ikke et problem. Problemet blir å stå opp i morgen, men i og med at jeg skal teste, regner jeg med at jeg hopper utav sengen :fnise:

:klemmer:

Oioioioioioi!!! :D Spennende! Håper virkelig på positiv test for deg i morgen og dagene videre, og at det er full klaff denne gangen :klemmer:

Takk, Penny :klemmer:

Måtte du få en positiv test snart også!

***

Som skrevet over her er jeg så veldig trøtt.. Har vært det siden jeg stod opp i dag tidlig, nesten gått i søvne i dag jeg :fnise:

Gleder meg til å finne igjen sengen, men gruer meg fælt til å stå opp halv 8 i morgen

I morgen er jeg alene på jobb de to første timene, og jeg er redd jeg kommer til å gå i svime hvis det er sånn at jeg tester positiv før jeg skal på jobb :fnise:

Håper alle som stikker innom får en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var sterkere i dag enn i går, men kan ikke skryte av at streken var veldig sterk :sjenert:

Streken er der i allefall og jeg forsøker med en liten dans! :bolledeig:

En ting er i allefall sikkert, jeg skal sove når jeg kommer hjem fra jobb!

:Gjesp:

Ha en fin dag dere!

:blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Testen var sterkere i dag enn i går, men kan ikke skryte av at streken var veldig sterk :sjenert:

Streken er der i allefall og jeg forsøker med en liten dans! :bolledeig:

En ting er i allefall sikkert, jeg skal sove når jeg kommer hjem fra jobb!

:Gjesp:

Ha en fin dag dere!

:blomst:

Oioioi, så spennende!! Jeg danser gjerne en morgendans med deg og litt babysang :romeo:

Jeg har tatt endel tester i mitt liv, og jeg måtte alltid ha lyst GRAVID CB testene, ellers klarte jeg ikke tro helt på det.

Sov mens du kan sier bare jeg. om ni mnd er det fullt liv iheimen:) ti hiii!!! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodmer: Nå er jeg skikkelig spent på hva som sto på den digitale altså! Men strek er strek. ;) Så jeg tar meg friheten til å roooope ut allerede nå jeg; GRATULERER!! :strix:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...