Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Å nei da, du får ikke lov å tenke sånn før TR faktisk kommer :) Du husker hva som skjedde med både meg og deg sist gang :) Det kan jo fortsatt være for tidlig å teste.

Ha en flott dag Mala!

Hehe, lettere sagt enn gjort det tror jeg :gjeiper:

Men husker jo hvordan det var for oss begge, så jeg vet at det fortsatt er håp :)

Ny test i morgen tenker jeg!

Ha en super dag du også ;)

***

Sov skikkelig dårlig i natt, var nok våken mellom halv 2 og 4 ca. Våknet i halv 2 tiden og hadde så mye luft i magen som jeg aldri noen gang har hatt før. De påfølgende timene gikk jeg sikkert 10-15 ganger på do, da det kjentes ut som jeg både måtte på do og å kaste opp... :sjenert:

Fikk ikke til noen av delene, så det ble en veldig urolig natt for kjære også som prøvde å sove når jeg holdt på sånn!

Derfor gikk jeg å la meg igjen etter jeg testet i dag tidlig, slik at jeg kanskje skulle få til å sove litt mer, og det var godt for kroppen. Var som ny når jeg våknet igjen :)

Snart helg nå, men jeg har nok tre arbeidsdager igjen til jeg kan ta helg enda :jepp: Blir nesten ikke rett å si at jeg tar helg da, jeg tar søndag jeg :fnise:

ønsker alle som stikker innom en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synd den var negativ, Mala, det er vel alltid skuffende uansett.. :sukk:

Men jeg sender over nytt mot og masse lykke til denne nye prøveperioden! :jepp::dagens-rose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd den var negativ, Mala, det er vel alltid skuffende uansett.. :sukk:

Men jeg sender over nytt mot og masse lykke til denne nye prøveperioden! :jepp::dagens-rose:

Det er skuffende med negativ test ja, det er jo nettopp det vi ikke vil ha når vi prøver, ikke sant? :sjenert:

Jeg gir ikke opp håpet enda, to dager til IKM, så jeg får vel bare krysse fingrene for at tr holder seg langt unna :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa stemmer!! Ja da er det jo fortsatt håp !! :jepp:

:Nikke:

Åh, det er så spennende å vente!!!! Men så frustrerende!! Åh, er så misunnelig på dem som bare "oops, jeg ble gravid mens jeg gikk på p-pilla"...Og her SLITER vi og VENTER og venter og venter... hehe..

Når tester du igjen da? På IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa stemmer!! Ja da er det jo fortsatt håp !! :jepp:

:Nikke:

Åh, det er så spennende å vente!!!! Men så frustrerende!! Åh, er så misunnelig på dem som bare "oops, jeg ble gravid mens jeg gikk på p-pilla"...Og her SLITER vi og VENTER og venter og venter... hehe..

Når tester du igjen da? På IKM?

Veldig frustrerende å gå rundt å vente ja, men sånn er det vel bare ;)

Syns egentlig det er så mange som blir gravide ved et uhell jeg, jeg har mange venner som har fått barn, men det er vel 1-2 som er planlagt av de 8 barna :sjenert:

Jeg personlig tror at mange blir gravide når de minst venter det, for mange stresser så mye rundt det med prøvingen at de ikke blir gravide av den grunn. Min beste venninne og kjæresten hennes, prøvde i ca. et halvt år før de bestemte seg for å slappe av litt med prøvinga, og DA ble hun gravid hun!

Blir nok en test i morgen tidlig også tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heldigvis mulighet helt til mensen dukker opp (den vi håper ikke dukker opp i det hele da) ;)

Så det er bare å gi beskjed at hun skal holde seg langt unna deg!!

Sender med en :klemmer: og ønsker deg en fin dag! Selv sitter jeg på jobb i finværet, men fri til mandag da :D Selvom det er meldt regn, skal det bli godt med fri! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig med negativ test, men håper likevel at tanta holder seg unna!

Synes også det er fryktelig mange som blir gravide ved uhell. "Æh, det er ikke så vanskelig å bli gravid akkurat, bare se på meg, dette her var IKKE planlagt". Merker jeg blir litt småirritert av slikt til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo heldigvis mulighet helt til mensen dukker opp (den vi håper ikke dukker opp i det hele da) ;)

Så det er bare å gi beskjed at hun skal holde seg langt unna deg!!

Sender med en :klemmer: og ønsker deg en fin dag! Selv sitter jeg på jobb i finværet, men fri til mandag da :D Selvom det er meldt regn, skal det bli godt med fri! :)

Skremmer tanta bort! :rasende: :rasende:

:fnise:

En god :klemmer: tilbake til deg :)

Heldig du som har frihelg da, kjenner jeg blir litt misunnelig :gjeiper:

Kjedelig med negativ test, men håper likevel at tanta holder seg unna!

Synes også det er fryktelig mange som blir gravide ved uhell. "Æh, det er ikke så vanskelig å bli gravid akkurat, bare se på meg, dette her var IKKE planlagt". Merker jeg blir litt småirritert av slikt til tider.

Håper det blir positiv test for deg og meg i morgen tidlig jeg Penny :jepp:

Akkurat det der er veldig irriterende! Blir det føles så feigt at det skal være sånn, at noen som kanskje ikke vil ha barn i det hele tatt skal bli gravide ved et uhell, mens andre som virkelig ønsker seg barn må gå måneder med frustrasjon og en liten sorg over å ikke bli gravid...

Men snart er det vår tur igjen, jeg bare vet det ;)

***

*Har hatt en hodepine uten like i ettermiddag og kveld, kjennes ut som hodet skal eksplodere.

*Er også veldig varm i dag, holdt på å renne bort på jobb i dag... (jeg er egentlig veldig kald til vanlig.

*Puppene tror jeg også eksploderer snart, skikkelig ømme og tunge

Håper at dette kan være symptomer på noe veldig koselig jeg da :rodmer:

Håper testen i morgen gir meg verdens beste start på helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med testing nå Mala :klemmer:

Ja, litt spennende er det.

Litt rart men etter den negative testen i dag tidlig har jeg følt meg gravid. Det er jo ikke logisk i det hele tatt liksom! :gjeiper:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt jeg kan være litt her inne å glede meg over din test, når min gikk til Hel****!!! :fnise:

Håper virkelig inderlig at det er din tur nå!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende symptomer! :jepp:

Det gjenstår å se om det er er noe jeg forestiller meg eller om det er noe i det ;)

Godt jeg kan være litt her inne å glede meg over din test, når min gikk til Hel****!!! :fnise:

Håper virkelig inderlig at det er din tur nå!! :klemmer:

Hehe, håper det blir noe du kan glede deg over da :fnise:

Bli vel snart din tur også skal du se :klemmer:

Jeg håper også at det er min tur nå. Selv om vi ikke har prøvd så veldig lenge :)

Men på 4 mnd, har jeg opplevd glede over positiv test, sorgen over en SA og det spennende ved å prøve igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, nå skal dere høre! Ble ikke særlig klok av testen i dag tidlig, den ble veldig svak positiv (!), både jeg og kjæresten så streken!

Tørr ikke juble noe før jeg eventuelt får sterkere strek - ny testing i morgen :)

Så det er bare dere holder fingrene krysset et lite døgn enda ;)

Må innrømme at dette er veldig spennende nå! :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oioioi!! SPENNENDE :rodmer: Strek er strek, så jeg hvisker forsiktig gratulerer :strix:

Det er veldig spennende dette her, så jeg gleder meg til å teste på nytt i morgen! :rodmer:

Tørr ikke si takk helt enda jeg da! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa jeg!!!!! :danser: Enig med Ninnin, en strek er en strek :D

Nå må jeg jo følge med i morgen også, og krysse fingrene for at testen skriiiiker positiv!!

Hurra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa jeg!!!!! :danser: Enig med Ninnin, en strek er en strek :D

Nå må jeg jo følge med i morgen også, og krysse fingrene for at testen skriiiiker positiv!!

Hurra!!

Hihi, kanskje du er litt synsk ? :fnise:

Det er bare å krysse i vei, her blir det testing før jobb i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...