Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Så bra at operasjonen gikk bra!!

Stikninger er alltid interessant :) De dpo-dagene er skikkelig kjipe, de går sååå saaaaakteeee! Og så går man hele tiden og kjenner etter :) Heldigvis er det ikke så mange dager til ikm lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ahh, ja dagene går utrolig tregt! Håper tiden går fort for det, og at du klarer å legge tankene litt over på noe annet frem til ikm :klemmer:

Det føles liksom som dpo-dagene går dobbelt så tregt som "vanlige" dager :gjeiper:

Men jeg tror at jeg kobler litt av, tide går mye raskere når jeg er på jobb, så tror dagene skal gå fort likevel ;)

Så bra at operasjonen gikk bra!!

Stikninger er alltid interessant :) De dpo-dagene er skikkelig kjipe, de går sååå saaaaakteeee! Og så går man hele tiden og kjenner etter :) Heldigvis er det ikke så mange dager til ikm lenger :)

En stor lettelse at operasjonen gikk bra!

Det er interessant, men jeg prøver å ikke gå på skikkelig symptomjakt da jeg bare blir gal i hodet av det :gjeiper:

Det hjelper på at det er under en uke igjen ja, så håper disse ukedagene går unna i brukbart tempo :)

-

I dag jobber jeg ettermiddagen, så planen er å gjøre litt husarbeid før jobb, men det kjennes ut som at det er i dag at jeg får "slaget" etter alt for lite søvn natt til lørdag :kjefte:

Så det spørs om jeg bare får slå på litt høy musikk og komme i gang... Det er bare at KG blir så mye mer interessant :sjenert:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg 10 dpo og nekter å teste, velger å vente så lenge som mulig før jeg evt tester! Så spørs det på tålmodigheten når ikm begynner å nærme seg da :gjeiper:

Er veldig trøtt i dag også, men det gikk litt over etter en liten gåtur :)

Litt senere i dag skal jeg til veterinæren med den ene katten min, den har blitt så tynn :tristbla:

Han har fått to ormkurer siden mars, men det hjelper ikke... Så da blir det undersøkelse på han i dag.

Gruer meg til kjøreturen, selv om det bare er snakk om 10 min, han er livredd inne i buret sitt stakkar...

Håper bare ikke han er alvorlig syk :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkar katten din :/ jeg hater å kjøre bil med begge våre katter. De ligger å griner sånn stakkar.. Håper det går bra med han :)

ellers må jeg si at du er flink som ikke tester ;)

ha en fantastisk dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, stakkar katten din :/ jeg hater å kjøre bil med begge våre katter. De ligger å griner sånn stakkar.. Håper det går bra med han :)

ellers må jeg si at du er flink som ikke tester ;)

ha en fantastisk dag :klemmer:

Ja, syns synd på han. Men det rare er at han er helt som normalt, han spiser og drikker normalt, han leker og er helt som han bruker å være.. :sjenert:

Den andre katten vår er den som misliker mest å kjøre bil, så han får holde seg frisk fremover, så jeg slipper å ta han med på tur :gjeiper:

Det er nesten så jeg må låse inne testen tror jeg, det klør litt i fingrene etter å teste. :fnise:

Ha en strålende dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooh, 10 dpo! :popcorn:

Jeg skjønner godt at du er fristet :) Men hver dag du ikke tester er jo en dag nærmere sannsynligvis riktig resultat, så det er jo spennende å vente også!

Dakar pusen, håper det ikke er noe alvorlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende dager hos deg nå, dpo dagene går jo så sykt sakte sammenlignet med vanlige dager. Håper det går bra for dere denne PPen :)

Håper det ikke er noe galt med katten, krysser fingrene for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars kattepusen din.. :( Har veterinæren sagt noe om hva det evt kan være? Og hvordan er formen hans? Håper virkelig det bare er fordi han løper etter hunnkatter hele tiden, eller at han er veldig aktiv ellers. Jeg skal krysse fingrene for at pusen er frisk som en fisk!:) Bra det ikke er lengre enn 10 min unna, men skjønner godt du ikke vil tvinge pusen til å være i buret lengre enn nødvendig. :(

Må ta med kattepusen selv til dyrlege snart, har ikke fått vaksinert henne enda.. Og det er jo ikke så smart å la henne gå ute uten å ha blitt vaksinert på 3-4 år. Har jo vært innekatt til nå så har ikke hatt behov for det. Og i tillegg må hun få sånn chip, for nå har hun kun halsbånd med navn og tlf.

Hun er redd andre dyr, skeptisk til nye folk, skeptisk til buret osv. Så den timen til dyrelegen tror jeg blir veldig interessant, hun må sikkert dopes ned tenker jeg.

*****

Juhu, snart testing! Igjen er jeg kjempeimponert over at du klarer å holde deg unna testene. Flink du er!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns synd på han. Men det rare er at han er helt som normalt, han spiser og drikker normalt, han leker og er helt som han bruker å være.. :sjenert:

Den andre katten vår er den som misliker mest å kjøre bil, så han får holde seg frisk fremover, så jeg slipper å ta han med på tur :gjeiper:

Det er nesten så jeg må låse inne testen tror jeg, det klør litt i fingrene etter å teste. :fnise:

Ha en strålende dag du også :klemmer:

Bra at formen fortsatt er fin da i det minste :) Hvordan gjekk det hos dyrlegen?

Låse inne testene :fnise: Du er flink som ikke tester, det skal du ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, disse dagene går litt tregere enn vanlige dager, men nå er det bare 4 dager igjen til IKM, så jeg skal prøve å holde ut og ikke teste :gjeiper:

Har hatt et forferdelig søtsug i går og i dag, så jeg er egentlig overbevist om at det er mensen som kommer denne gangen også!

Det gikk forsåvidt bra hos veterinæren. Han har fått antibiotika og nytt fôr da han har vitamin- og mineralmangel.

Men FY så dyrt det er :sjenert:

Turen dit var et mareritt! Han ble helt vill og jamret seg og skrek. (dette er en katt som aldri gir en lyd fra seg til vanlig)

Han tissa i buret også :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtsuget vet jeg alt om... Igår trøkket jeg en sjokkolader i tryne, 2 sånn pandapepe. Idag hadde jeg to andre lakris greier, pandapepe og en sjokolade til :sjenert: :fniser:

Men, jeg krysser jo for at mensen holder seg vekke fra deg denne gang :)

Huff ja, det er skamdyrt hos vetrinæren.. Etter den ene katten vår fikk seg en klemskade, forsikret vi begge to, da det fort kunne bli dyrt om noe skjedde de..

Er ikke kjekt å høre på når en kjører bil å kattene griner sånn, stakkars. Jeg har merket at av og til hjelper det og ta noe over bure deres (jeg har brukt ett pledd), da blir de gjerne litt roligere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, 11 dpo i dag? Fortsatt ikke testet? I så fall synes jeg du er flink, altså :) Blir spennende å høre! Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær, og håper det går veien denne gangen :jepp::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtsuget vet jeg alt om... Igår trøkket jeg en sjokkolader i tryne, 2 sånn pandapepe. Idag hadde jeg to andre lakris greier, pandapepe og en sjokolade til :sjenert: :fniser:

Men, jeg krysser jo for at mensen holder seg vekke fra deg denne gang :)

Huff ja, det er skamdyrt hos vetrinæren.. Etter den ene katten vår fikk seg en klemskade, forsikret vi begge to, da det fort kunne bli dyrt om noe skjedde de..

Er ikke kjekt å høre på når en kjører bil å kattene griner sånn, stakkars. Jeg har merket at av og til hjelper det og ta noe over bure deres (jeg har brukt ett pledd), da blir de gjerne litt roligere :)

Selv om søtsuget fortsatt er der og jeg har disse stikningene nederst i magen, så håper jeg at dustetanta holder seg langt unna meg!

Følte meg robbet når jeg gikk ut fra dyreklinikken i går ja... :kjefte:

Hadde et teppe over også, men det hjalp lite for å si det sånn!

Oi, 11 dpo i dag? Fortsatt ikke testet? I så fall synes jeg du er flink, altså :) Blir spennende å høre! Jeg krysser alt jeg har av fingre og tær, og håper det går veien denne gangen :jepp::klemmer:

11 dpo i dag ja, og har ikke testet!

Takk for at du krysser for meg, tror jeg trenger det! :)

:klemmer:

----

Har veldig på følelsen at mensen kommer denne pp også, det er vel kanskje derfor jeg ikke har testet også, fordi jeg føler det på meg at det er tr som er på vei.

Men jeg håper selvfølgelig at tr skal holde seg langt unna :Nikke:

I dag har jeg fridag og har bakt til broren min sin bursdag. Han ønsket seg cupcakes, så da ble det:

Browniesmuffins med kaffekrem og kaffe- og valnøttcupcakes :spise:

(til tross for søtsuget, har jeg latt de være) *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå synes jeg du skal teste snart altså :P

Tror jeg svir av en test i morgen tidlig, men er vel 90 % sikker på at den vil være et prakteksemplar av et negativt svar! :sjenert:

:popcorn:

Spennende!!! :) *håper tanta holder seg langt unna* :)

Vil ikke ha noe tantebesøk på lenge jeg nå, men en følelse i meg sier at den kommer denne gangen. Aner ikke hvorfor, jeg bare kjenner det på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg svir av en test i morgen tidlig, men er vel 90 % sikker på at den vil være et prakteksemplar av et negativt svar! :sjenert:

:popcorn:

Vil ikke ha noe tantebesøk på lenge jeg nå, men en følelse i meg sier at den kommer denne gangen. Aner ikke hvorfor, jeg bare kjenner det på meg :)

Man kjenner jo sin egen kropp best, og det stemmer som regel:) Håper allikevel at du tar feil ,og at den viser positivt:)!!Godt å høra at katten er bedre, og bestemor:) Travelt om dagen, men jeg leser selvom jeg ikke alltid skriver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen var selvsagt negativ, så da har nok magefølelsen min rett, det blir en my pp på oss :sjenert:

Ha en fin dag dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei da, du får ikke lov å tenke sånn før TR faktisk kommer :) Du husker hva som skjedde med både meg og deg sist gang :) Det kan jo fortsatt være for tidlig å teste.

Ha en flott dag Mala!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...