Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Snø??? :eeeh: Helt feil årstid! Bra det smelta fort da :)

Ha en god god helg Mala, med masse kos :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snø??? :eeeh: Helt feil årstid! Bra det smelta fort da :)

Ha en god god helg Mala, med masse kos :jepp:

Litt feil årstid kan man si ja! ;)

Takktakk, god helg til deg også Rhiannon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNØ??? :skratte: Hvor er det dere bur??? :P Djiis, du får komme deg ner her til Stavanger. Her er det sol nå, men ikke så varmt denne uken gitt. rundt 10-14 grader :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SNØ??? :skratte: Hvor er det dere bur??? :P Djiis, du får komme deg ner her til Stavanger. Her er det sol nå, men ikke så varmt denne uken gitt. rundt 10-14 grader :fnise:

Hehe, bor i Trøndelag :) Er ca. 10 grader her også nå, men det var kaldt i natt...

Skulle gitt mye for å få tilbake det været som var forrige uke med sol og 25+

:sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bor i Trøndelag :) Er ca. 10 grader her også nå, men det var kaldt i natt...

Skulle gitt mye for å få tilbake det været som var forrige uke med sol og 25+

:sol:

Åh, forje uke var fantastisk! :D Måtte det ikke bli lenge til neste gang :sol:

Trøndelag ja, har sett flerne har fra nord, som har skreve på facebook at det har snødd i forje uke åsånt. Jeg kan jo ikke annet å gjøre enn å le, å være glad for at jeg bur på vestlandet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vennene mine "klager" over store snøfiller som daler ned, ja :fnise: Kan jo trøste deg med at det ikke er spesielt varmt i Oslo i dag heller.. Ikke snø, men iskald vind! Brrr :fryse: Savner 20 grader og :sol:

Vi får håp d bli likar i mårra! ;)

Hvis ikke kan du jo alltids bare ta frem skia igjen ;) hihi :fnise:

Stor helge :klemmer: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, forje uke var fantastisk! :D Måtte det ikke bli lenge til neste gang :sol:

Trøndelag ja, har sett flerne har fra nord, som har skreve på facebook at det har snødd i forje uke åsånt. Jeg kan jo ikke annet å gjøre enn å le, å være glad for at jeg bur på vestlandet :fnise:

Hehe :fnise:

Nesten komisk at det har snødd i natt når det var full sommer for bare en uke siden! :gjeiper:

Ser vennene mine "klager" over store snøfiller som daler ned, ja :fnise: Kan jo trøste deg med at det ikke er spesielt varmt i Oslo i dag heller.. Ikke snø, men iskald vind! Brrr :fryse: Savner 20 grader og :sol:

Vi får håp d bli likar i mårra! ;)

Hvis ikke kan du jo alltids bare ta frem skia igjen ;) hihi :fnise:

Stor helge :klemmer: til deg!!

Det var skikkelig godt med det sommerværet som var forrige uke, og da blir jo nedturen enda større når det plutselig snør! :)

Vi får håp d bli likar i mårrå ja ;):fnise:

Skiene står forøvrig veldig godt i boden sin ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø.. Hallo, det er 1.juni!! :tristbla: Var snø her også.. Jeg bor i lavlandet i Buskerud.. Men nå skinner sola, og det er 14 grader i skyggen..

Og som Lizzie sier, neste uke blir jo været HELT fantastisk... Her blir det iallfall MENGDER med regn.. :kjefte:

Uansett dårlig vær, det finnes ikke dårlige knær.. Eller no.. ;)

Ønsker dere en god helg, Mala!! :jepp:

:danse:

...leif :hjerte:

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det melder flotters vær i neste uke da :fnise:

Da lurer jeg på hvilken værmelding du har sjekket :fnise:

Snø.. Hallo, det er 1.juni!! :tristbla: Var snø her også.. Jeg bor i lavlandet i Buskerud.. Men nå skinner sola, og det er 14 grader i skyggen..

Og som Lizzie sier, neste uke blir jo været HELT fantastisk... Her blir det iallfall MENGDER med regn.. :kjefte:

Uansett dårlig vær, det finnes ikke dårlige knær.. Eller no.. ;)

Ønsker dere en god helg, Mala!! :jepp:

:danse:

...leif :hjerte:

Litt feil årstid med snø ja :tristbla:

Det er meldt en god den regn her også :regn::sukk:

God helg til deg også :klem:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var det ikke så ille, men den på yr.no er noe helt annet!!

Der er det meldt 18 mm nedbør på søndag mot 2,4 mm på storm... Var ikke liten forskjell heller det da :sjenert:

Vi får vel bare vente å se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det skikkelig travelt på jobb, så nå er jeg egentlig helt ferdig og veldig trøtt! :Gjesp:

Nå skal jeg en tur på butikken før resten av kvelden skal nytes sammen med kjæresten :rodmer:

Det skal bli godt med skikkelig kjærestetid kjenner jeg og vi skal bare kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var jeg og kjæresten en tur til Sverige for å handle litt sammen med foreldrene hans :)

Veldig trivelig tur, er så fornøyd med svigerforeldrene mine jeg :jepp:

I dag har jeg vært å besøkt den kreftsyke bestemoren min, hun skal forresten operere ut svulsten nå på torsdag og er veldig nervøs stakkar! :tristbla:

Nå krysser vi fingre og tær for at dette skal gå bra!

I dag og i går kveld har jeg hatt noen rare smerter nederst i magen på høyre side. Har aldri hatt noen EL-smerter tidligere, så mulig det er det dette er.

Her har det i allefall vært en god del humping i løpet av uka, så hvis vi ikke treffer EL denne pp er det noe veldig rart :gjeiper:

Ellers har jeg blitt litt forkjøla, så nå sitter jeg å drikker varm sterk solbærsaft som jeg fikk av bestemor i dag :)

I ovnen står hjemmelaget fiskegrateng som snart er ferdig til å spises :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten fikk jeg telefon i dag om at jeg ikke fikk den jobben jeg var på intervju for.

Egentlig kjennes det helt greit, er bare for meg å se videre på ledige stillinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ikke få jobben da, men bra du ser lyst på det ihvertfall. Dukker nok snart opp en jobb som er ment for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken dag er du på nå da, Mala?

Jeg fikk rare bevegelser i lille-magen fikk jeg ca 11 dpo. Men det beveget seg fra høyre til venstre side.

Men kanskje du har fått feste-stikk? :)

Lykke til med bestemoren din, jeg skjønner at hun gruer seg. Huff :tristbla: Det er rart hvordan man skal slite sånn på sine gamle dager. Skulle ikke vært lov!!

Ønsker deg en så fin uke du kan, Mala!

Babystøv til deg!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten fikk jeg telefon i dag om at jeg ikke fikk den jobben jeg var på intervju for.

Egentlig kjennes det helt greit, er bare for meg å se videre på ledige stillinger :)

Ååh, kjedelig :( Men,men bedre lykke neste gang :klemmer: !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ikke få jobben da, men bra du ser lyst på det ihvertfall. Dukker nok snart opp en jobb som er ment for deg :)

Jeg får bare holde øynene åpne etter ny jobb :)

Hvilken dag er du på nå da, Mala?

Jeg fikk rare bevegelser i lille-magen fikk jeg ca 11 dpo. Men det beveget seg fra høyre til venstre side.

Men kanskje du har fått feste-stikk? :)

Lykke til med bestemoren din, jeg skjønner at hun gruer seg. Huff :tristbla: Det er rart hvordan man skal slite sånn på sine gamle dager. Skulle ikke vært lov!!

Ønsker deg en så fin uke du kan, Mala!

Babystøv til deg!! :strix:

Er bare 2 dpo enda :gjeiper:

Takk, blir godt for henne å bli ferdig med operasjonen nå :)

Tar mot så mye babystøv jeg bare kan :rodmer:

Ååh, kjedelig :( Men,men bedre lykke neste gang :klemmer: !

Ja, det er litt kjedelig, men ikke verdens undergang :)

Ordner seg alltid for snille piker, så før eller siden må det vel ordne seg for meg også

----

Ikveld har jeg bakt nydelige pizzahorn :sikle:

Det er egentlig sjelden at jeg skryter av noe jeg lager, for jeg finner alltid noe som kunne vært gjort bedre, men disse hornene ble skikkelig gode! :spise:

Må vel innrømme at det ble to til kveldsmat :sjenert:

Resten gikk i fryseren da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synn at du ikke fikk jobben da. MEN, da er du hvertfall en erfaring rikere på intervju fronten ;)

Stakkar bestemoren din, men godt at di allerede oppererer henne nå, å satser jo alt på at det kun blir denne ene gang :klemmer::)

Jeg har aldri vore i Sverige før. Planen var at vi skulle ta oss en tur der i sommer, å handle barnevogn osv. Meeen, nå er turen utsatt, så venter bare nå på når vi kan reise derte :fnise:

Pizzahorn mottas med stor takk :biggrin:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...