Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Høres ut som Mala koser seg skikkelig. :rodmer:

Nei, synes ikke det er så rart at du tenker slik. Jeg tenker fremdeles slik ang. de gangene jeg har mistet. "Enn om.." "Så gammel ville h*n vært* Osv. Tror det er helt normalt. :)

Jobb må til. Krysser fingrene for at det blir like fint vær nå i pinsen! :)

Jippi igjen for ny pp!

Har hatt en skikkelig bra dag i dag, deilig :rodmer:

Vil tro at det er normalt ja, men føler liksom at jeg ikke går videre. Men det går vel seg til etterhvert. :)

Håper på knallvær til helgen :sol:

Nå koser jeg meg med blåbær og bringebær og prøver å slappe av før morgendagens jobbintervju, er skikkelig spent nå :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uhh, jeg har så vondt av deg!! :klem: Uff, det er en skremmende tanke.

ALLES SPIRER FESTE SEG GODT!!!

Masse lykke til imorgen, Mala! :smilyblomst:

Får du vite om du får stillingen allerede imorgen, tror du? Eller er det kanskje flere runder?

Endret av Nuttapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhh, jeg har så vondt av deg!! :klem: Uff, det er en skremmende tanke.

ALLES SPIRER FESTE SEG GODT!!!

Masse lykke til imorgen, Mala! :smilyblomst:

Får du vite om du får stillingen allerede imorgen, tror du? Eller er det kanskje flere runder?

Unner ingen å miste spiren sin!

Tusen takk, Nuttapia :klemmer:

Får nok ikke vite det allerede i morgen nei, er vel flere som skal på intervju også. Men håper det ikke tar så veldig mange dager før jeg hører noe fra dem, håper jeg hører fra dem hvis jeg ikke skulle få jobben også.

Blir spennende å se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk jenter :klemmer:

Nervene løper løpsk i meg nå, klarer ikke sitte i ro, kunne bare glemme å ligge å sole meg i vertfall :fnise:

Gleder meg til å bli ferdig kjenner jeg og jeg håper så inderlig at jeg kan få denne jobben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, Mala :klemmer: Dette fikser du :D

Takk kjære CathrineMic :klemmer:

En time igjen nå og jeg holder på å gå på veggen! Magen min er overfylt av sommerfugler og jeg er så spent at jeg nesten er litt kvalm :sjenert:

Kroppen er rar altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære CathrineMic :klemmer:

En time igjen nå og jeg holder på å gå på veggen! Magen min er overfylt av sommerfugler og jeg er så spent at jeg nesten er litt kvalm :sjenert:

Kroppen er rar altså :gjeiper:

:fniser: know the feeling ;) Det er så "grusomt" før du skal inn der, men når du er kommet inn, å du gjerne er litt på g med sjefen, så forandrer alt seg, å du glømmer nesten du er på ett intervju :gjeiper: Men jeg har stor tro på at du fikser dette, så må du fortelle hvordan du syntes det gjekk etter du har vore der :D :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fniser: know the feeling ;) Det er så "grusomt" før du skal inn der, men når du er kommet inn, å du gjerne er litt på g med sjefen, så forandrer alt seg, å du glømmer nesten du er på ett intervju :gjeiper: Men jeg har stor tro på at du fikser dette, så må du fortelle hvordan du syntes det gjekk etter du har vore der :D :tommelopp:

Sitter igjen med litt delte følelser etter intervjuet, den ene siden av meg sier at det her gikk rett vest, mens den andre sier at dette gikk skikkelig bra :gjeiper:

Nå er det bare å vente på svar, det skulle ta ca. to uker til jeg får beskjed om jeg får den eller ikke..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter igjen med litt delte følelser etter intervjuet, den ene siden av meg sier at det her gikk rett vest, mens den andre sier at dette gikk skikkelig bra :gjeiper:

Nå er det bare å vente på svar, det skulle ta ca. to uker til jeg får beskjed om jeg får den eller ikke..

:)

SKjønner... Vi får bare håpe at det gjekk bra, å at du får jobben :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKjønner... Vi får bare håpe at det gjekk bra, å at du får jobben :tommel:

Håper det ;)

____

I dag er jeg litt rastløs! Bestemoren min som har kreft skal på CT i dag for å se at lunger og alt annet er bra nok til at hun kan operere bort svulsten (Ikke arrester meg om det ikke stemmer, men jeg tror det var derfor)

Var å besøkte henne i går og jeg fikk så vondt av henne! Hun begynner å forstå hva som faktisk skjer og er veldig utafor og lei seg.

Stakkar bestemor :sukk:

Jeg starter ikke på jobb før 16 i dag, så tiden går så tregt når jeg bare er hjemme og er bekymret.

Etter jobb i kveld skal jeg forte meg hjem for å se litt av finalen i "The Voice" og så skal jeg bare kose meg med kjæresten resten av kvelden :rodmer:

Skal jobbe i morgen også, men etter jobb blir det bål, grilling og kos! :)

Håper dere alle får en fin helg og pinse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SÅ godt at bestemor har et barnebarn som deg, Mala! Håper det går bra, og at hun er sterk og at operasjonen blir lett å gjennomføre. :klemmer:

Høres ut som du får en helt fantastisk helg! Gjett om jeg skal se finalen ikveld jeg også. Hoho!!

Hvem heier du på?? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SÅ godt at bestemor har et barnebarn som deg, Mala! Håper det går bra, og at hun er sterk og at operasjonen blir lett å gjennomføre. :klemmer:

Høres ut som du får en helt fantastisk helg! Gjett om jeg skal se finalen ikveld jeg også. Hoho!!

Hvem heier du på?? :popcorn:

Ja, jeg håper at operasjonen går lett og at hun kanskje "slipper unna" med en cellegiftbehandling!

Helgen tror jeg blir veldig fin, langhelg til og med, det liker jeg :)

De fire som er i finalen er de fire jeg håpet skulle bli i finalen ut fra de 8 som sang sist! Men jeg håper Aleksander vinner, men tror kanskje at Martin har gode sjanser også!

Hvem heier du på da?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Martin. Han har fått så mye skryt fra dommerne, at jeg tror befolkningen skjønner at her er det en kar med stort talent :) Spm er om fjortis-jentene synes at han er pen nok? ...

MEN derimot, han "gammern" fra Toten... Skal ikke se bort ifra at han stikker avgårde med hele seieren. Distrikt-Norge er helt ramme på å stemme ;)

Aleksander er vel alle fjortisjentenes drøm, såklart han kommer til å få endel stemmer :fnise: Han er flink, men låter som veldig mange andre, synes jeg..

Hmm :klo: GØY blir det uansett!! Jeg skal drikke AASS uten og heie på Martin :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper Martin. Han har fått så mye skryt fra dommerne, at jeg tror befolkningen skjønner at her er det en kar med stort talent :) Spm er om fjortis-jentene synes at han er pen nok? ...

MEN derimot, han "gammern" fra Toten... Skal ikke se bort ifra at han stikker avgårde med hele seieren. Distrikt-Norge er helt ramme på å stemme ;)

Aleksander er vel alle fjortisjentenes drøm, såklart han kommer til å få endel stemmer :fnise: Han er flink, men låter som veldig mange andre, synes jeg..

Hmm :klo: GØY blir det uansett!! Jeg skal drikke AASS uten og heie på Martin :hjerte:

Er nok mange fjortiser som stemmer ut fra utseende ja, dessverre..

Han "bæssfar" er en liten joker, og man skal faktisk ikke se bort fra at han klatrer helt til topps :)

Er nok en av de tre mennene som vinner tenker jeg. Blir spennende å se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig spennende med intervjuet! Kjenner følelsen, forresten! Vanskelig å vite om det gikk bra eller ikke.. Men tipper det gikk fint :) Var det mange søkere på stillingen? Mange på intervju? Keep us posted :)

Håper du har det bra ellers! Ikke lenge til el nå? :danse:

Stor helge :klemmer: fra Ninnin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende med intervjuet! Kjenner følelsen, forresten! Vanskelig å vite om det gikk bra eller ikke.. Men tipper det gikk fint :) Var det mange søkere på stillingen? Mange på intervju? Keep us posted :)

Håper du har det bra ellers! Ikke lenge til el nå? :danse:

Stor helge :klemmer: fra Ninnin!

Ja, det er spennende og det er skikkelig vanskelig å si hvordan det har gått før man får tilbakemelding på om man får jobben eller ikke :gjeiper:

Vet ikke hvor mange som har søkt, det spurte jeg ikke om og de sa ikke noe om det de heller, annet enn at jeg var nr. 2 på intervju :)

El er vel ikke før månedsskiftet, men det går fort det nå (håper jeg) Er jo bare en uke, så vi kan begynne å legge inn "aksjer" snart :lur:

:klemmer: tilbake til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du fikk rett. Martin vant TheVoice :skravle: !

Ja, det er bare å begynne å legge inn aksjer som du sier, så kanskje du får deg en februarbaby :rodmer:

Du hadde jo slik flaks sist, så det forunderer meg ikke om det klaffer på første forsøk! *misunnelig :sjenert: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, du fikk rett. Martin vant TheVoice :skravle: !

Ja, det er bare å begynne å legge inn aksjer som du sier, så kanskje du får deg en februarbaby :rodmer:

Du hadde jo slik flaks sist, så det forunderer meg ikke om det klaffer på første forsøk! *misunnelig :sjenert: *

Ja, kjempebra at han vant syns jeg, skilte seg litt ut fra det vanlige :)

Ble litt "humping" allerede i gårkveld, her startes det tidlig :fnise:

Har ingen tro på at det klaffer så raskt nå! Jeg hadde selvfølgelig ønsket at det skulle klaffe like fort nå også, men har bestemt meg å ikke tenke så mye på akkurat dette da det er så fort gjort å bli veldig skuffet når tr dukker opp.

Tar det litt som det kommer tror jeg ;)

Håper det snart er din tur jeg, hadde vært morsom om det hadde klaffet for oss samtidig da :rodmer:

---

5 timer jobb i dag, og jeg hater å jobbe i 5 timer for da har jeg ingen matpause... Men tar med en yoghurt som jeg kan spise når jeg blir litt sulten :)

Håper været blir fint, for her skal det tennes bål ikveld og jeg regner med vi blir ute til de sene nattetimer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...