Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Hurra for ny pp! Da er det bare å slappe av og nyte dagene, ha masse sex og håpe på det beste. Ikke en dum pakke det der altså. ;) Bare pass på å kose deg med prøvingen så det ikke bare blir slit og masse negativt om det ikke skulle klaffe med det første.

Håper dagen din er fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra for ny pp! Da er det bare å slappe av og nyte dagene, ha masse sex og håpe på det beste. Ikke en dum pakke det der altså. ;) Bare pass på å kose deg med prøvingen så det ikke bare blir slit og masse negativt om det ikke skulle klaffe med det første.

Håper dagen din er fin! :klemmer:

Det et ikke dumt i det hele tatt i mine øyne :lur::fnise:

Så her blir det mye sex og vi skal nyte prøvinge :jepp:

:klemmer:

Mensen er på vei bort ser det ut til, har nesten ikke blødd i dag. Har ikke noe i mot å ha mensen i 2-3 dager jeg altså :gjeiper:

Ble jobbing i morgen også, så da får jeg håpe finværet holder seg til jeg har fri på torsdag så jeg kan nyte været da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ny pp :hoppendeglad: Nå kan du virkelig nyte tiden fremover :humpe::lur: Hihi! Blir spennende å følge med deg, altså :jepp:

Har du vært på intervju, forresten? Gikk det bra?

Ha en superduper dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Hvordan gikk intervjuet da???

Ha en fin fin dag!

Hei!

Intervjuet er på torsdag, så jeg må nok vente litt til :)

Ha en fin dag du også! :jepp:

Hurra for ny pp :hoppendeglad: Nå kan du virkelig nyte tiden fremover :humpe::lur: Hihi! Blir spennende å følge med deg, altså :jepp:

Har du vært på intervju, forresten? Gikk det bra?

Ha en superduper dag :klemmer:

Hihi, ja nå skal det nytes og humpes :lur:

:fnise:

Intervjuet er på torsdag, gleder meg til å bli ferdig, er faktisk ganske så nervøs! Og som jeg håper jeg får den jobben, er 80% fast og det hadde passet meg midt i blinken :jepp:

Håper du har en super dag også :klemmer:

______

Jeg kom til å tenke på, hvis jeg er så heldig å få jobben og starter der i august og samtidig blir gravid i nærmeste fremtid... Det er kanskje ikke så heldig å bli gravid så tidlig i ny jobb. I mine øyne så er det viktigst hva jeg og kjære vil og jeg vet jo at en arbeidsgiver ikke kan gi noen sparken pga graviditet. Likevel blir jeg så usikker, vil jo gjøre et godt inntrykk hvis jeg får jobben..

Noen som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på, hvis jeg er så heldig å få jobben og starter der i august og samtidig blir gravid i nærmeste fremtid... Det er kanskje ikke så heldig å bli gravid så tidlig i ny jobb. I mine øyne så er det viktigst hva jeg og kjære vil og jeg vet jo at en arbeidsgiver ikke kan gi noen sparken pga graviditet. Likevel blir jeg så usikker, vil jo gjøre et godt inntrykk hvis jeg får jobben..

Noen som har noen tanker rundt dette?

Her kan vel jeg uttale meg :fnise: Jeg fikk jo ny jobb nå, og er i dag 16 + 3! Var 12 + 2 på intervjuet, og nevnte ingenting om dette. Har nå fått ordnet det sånn at jeg kan slutte i den nåværende jobben min 15. juni, og ringte derfor ny arbeidsgiver og fortalte dette i dag. Samtidig fortalte jeg at jeg er gravid.. Følte meg som den største løgneren i hele verden, og følte at jeg har lurt arbeidsgiver trill rundt for å få jobben :sukk:

MEN de kan ikke sparke meg (eller deg når den tid kommer) for å være gravid, og det skal ikke ha noe å si for ansettelsen heller! Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig og litt tidlig å bli gravid når du akkurat har begynt i ny jobb, men dette skal du ikke bry deg om :) Det er en naturlig del av livet, og noe arbeidsgiver må være forberedt på når de ansetter kvinner i sin mest fruktbare alder :jepp: Jeg hadde kjempedårlig samvittighet da jeg ringte i stad, men er ikke noe jeg får gjort noe med nå! Derav uttrykket "det passer aldri å få barn"! Jeg mener det "alltid" passer, og at man må legge opp det videre løpet etter situasjonen :jepp:

Så ikke tenk på det :klemmer: Kjør på, bli gravid :gravid: !! Du har ikke noe å tape på det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som Ninnin86 sier så trenger du ikke å si noe om dette til arbeidsgiver, dette handler om ditt privatliv noe de ikke har noe med. De kan ikke sparke deg på grunnlag av graviditet, men mange arbeidsplasser er jo slue og skylder på noe helt annet f.eks i prøveperioder osv. Så hold det heller hemmelig og ikke si noe før prøvetiden er over, ville uansett ikke ha sagt noe før etter uke 12 i graviditeten jeg da. Jeg fortalte det vel ikke til arbeidsgiver før etter uke 13-14 tror jeg. Gikk heldigvis fint. :) Alle sammen får jo barn og det er jo heller ikke "tryggere" å ansette en mann heller nå til dags da det har blitt veldig populært at fedre tar store deler av permisjonen alene. :)

Nei, ikke tenk på det. Nyt sommeren du, med masse sex og kos, og forhåpentligvis graviditet! Så får du heller tenke på arbeidsplassen når den tid kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan vel jeg uttale meg :fnise: Jeg fikk jo ny jobb nå, og er i dag 16 + 3! Var 12 + 2 på intervjuet, og nevnte ingenting om dette. Har nå fått ordnet det sånn at jeg kan slutte i den nåværende jobben min 15. juni, og ringte derfor ny arbeidsgiver og fortalte dette i dag. Samtidig fortalte jeg at jeg er gravid.. Følte meg som den største løgneren i hele verden, og følte at jeg har lurt arbeidsgiver trill rundt for å få jobben :sukk:

MEN de kan ikke sparke meg (eller deg når den tid kommer) for å være gravid, og det skal ikke ha noe å si for ansettelsen heller! Jeg skjønner at du synes det er ubehagelig og litt tidlig å bli gravid når du akkurat har begynt i ny jobb, men dette skal du ikke bry deg om :) Det er en naturlig del av livet, og noe arbeidsgiver må være forberedt på når de ansetter kvinner i sin mest fruktbare alder :jepp: Jeg hadde kjempedårlig samvittighet da jeg ringte i stad, men er ikke noe jeg får gjort noe med nå! Derav uttrykket "det passer aldri å få barn"! Jeg mener det "alltid" passer, og at man må legge opp det videre løpet etter situasjonen :jepp:

Så ikke tenk på det :klemmer: Kjør på, bli gravid :gravid: !! Du har ikke noe å tape på det! :klemmer:

Takk for svar og gode ord Ninnin :klemmer:

Jeg håper jo så inderlig at jeg får denne jobben, og vil jo ikke at det skal sette en stopper for oss på prøverfronten. Ble litt mer optimistisk nå kjenner jeg og det vi kjører på videre, så får vi heller ta det som det kommer på begge områder, både baby og jobb :jepp:

Skjønner godt at du følte deg som ev løgner, men det var sikkert kjempegodt å få sagt det til den nye arbeidsgiveren også kan jeg tenke meg :)

Vet jo godt at ingen skal få sparken pga graviditet, men det finnes så mange rare sjefer der ute! :gjeiper:

Igjen, tusen takk for svar, ble litt bedre oppi hodet mitt nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som Ninnin86 sier så trenger du ikke å si noe om dette til arbeidsgiver, dette handler om ditt privatliv noe de ikke har noe med. De kan ikke sparke deg på grunnlag av graviditet, men mange arbeidsplasser er jo slue og skylder på noe helt annet f.eks i prøveperioder osv. Så hold det heller hemmelig og ikke si noe før prøvetiden er over, ville uansett ikke ha sagt noe før etter uke 12 i graviditeten jeg da. Jeg fortalte det vel ikke til arbeidsgiver før etter uke 13-14 tror jeg. Gikk heldigvis fint. :) Alle sammen får jo barn og det er jo heller ikke "tryggere" å ansette en mann heller nå til dags da det har blitt veldig populært at fedre tar store deler av permisjonen alene. :)

Nei, ikke tenk på det. Nyt sommeren du, med masse sex og kos, og forhåpentligvis graviditet! Så får du heller tenke på arbeidsplassen når den tid kommer. :)

Takk for svar :skravle:

Hvor lang bruker prøvetiden å være da? Vet ikke noe rundt det jeg.. :sjenert:

Hvis jeg får denne jobben og attpåtil blir gravid, kommer jeg nok til å vente til etter uke 12 med å fortelle sjefen.

Det er jo sant at alle sammen får barn og at det er naturlig, men man føler seg litt mer utsatt i en helt ny jobb hvis man blir gravid i samme vaset (jeg er i allefall litt sånn)

Som jeg skrev til Ninnin, så fortsetter vi prøvingen uavhengig om jeg får ny jobb eller ikke og så tar vi det derfra når den tid kommer :)

Håper på ny jobb og baby i mage i løpet av sensommeren :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :skravle:

Hvor lang bruker prøvetiden å være da? Vet ikke noe rundt det jeg.. :sjenert:

Hvis jeg får denne jobben og attpåtil blir gravid, kommer jeg nok til å vente til etter uke 12 med å fortelle sjefen.

Det er jo sant at alle sammen får barn og at det er naturlig, men man føler seg litt mer utsatt i en helt ny jobb hvis man blir gravid i samme vaset (jeg er i allefall litt sånn)

Som jeg skrev til Ninnin, så fortsetter vi prøvingen uavhengig om jeg får ny jobb eller ikke og så tar vi det derfra når den tid kommer :)

Håper på ny jobb og baby i mage i løpet av sensommeren :rodmer:

Varierer veldig.. Noen har 2 mnd, andre har 6 mnd. Blir verre å vente til etter prøveperioden på siste alternativ da. ;) Jeg ble gravid i prøveperioden og det har gått veldig fint, til tross for at jeg har vært mye borte. Slike ting oooordner seg. :) Meld deg inn i handel og kontor så du har de på din side i hvert fall, det er greit. Jeg kom aldri så langt, sier jeg skal gjøre det men går alltid rett i glemmeboka. :sjenert:

Det med jobb ordner seg alltids, Mala. :) Så la ikke dette legge en demper på det hele. Krysser fingrene for at du går inn i sommeren med baby i magen jeg da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig.. Noen har 2 mnd, andre har 6 mnd. Blir verre å vente til etter prøveperioden på siste alternativ da. ;) Jeg ble gravid i prøveperioden og det har gått veldig fint, til tross for at jeg har vært mye borte. Slike ting oooordner seg. :) Meld deg inn i handel og kontor så du har de på din side i hvert fall, det er greit. Jeg kom aldri så langt, sier jeg skal gjøre det men går alltid rett i glemmeboka. :sjenert:

Det med jobb ordner seg alltids, Mala. :) Så la ikke dette legge en demper på det hele. Krysser fingrene for at du går inn i sommeren med baby i magen jeg da. :klemmer:

Kan fort bli litt vanskelig å skjule i 6 mnd ja :fnise:

Går ut fra at det ordner seg, men noen bekymringer er vel helt normalt :)

Du er søt, håper ikke det tar alt for lang tid jeg heller!

:klemmer:

Nå blir det jobb i noen timer før jeg skal hjem å se siste episoder at frustrerte ever, kjenner jeg får litt angst av at det er slutten nå :sukk:

Sånn er det når man lever seg inn i serier og jeg håper aldri hotel cæsar slutter for da tror jeg at jeg blir å finne i fosterstillign på badegulvet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fort bli litt vanskelig å skjule i 6 mnd ja :fnise:

Går ut fra at det ordner seg, men noen bekymringer er vel helt normalt :)

Du er søt, håper ikke det tar alt for lang tid jeg heller!

:klemmer:

Nå blir det jobb i noen timer før jeg skal hjem å se siste episoder at frustrerte ever, kjenner jeg får litt angst av at det er slutten nå :sukk:

Sånn er det når man lever seg inn i serier og jeg håper aldri hotel cæsar slutter for da tror jeg at jeg blir å finne i fosterstillign på badegulvet :fnise:

Du får kose deg masse på jobb, Mala! :klemmer: Jeg er fryktelig dårlig på å følge med serier på tv'n, men har sett noen episoder. Blir sikkert så jeg tar det opp og ser det i morgen tenker jeg. Men spennende det er det!

Knis, da håper jeg for din del av Hotel cæsar aldri slutter. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom til å tenke på, hvis jeg er så heldig å få jobben og starter der i august og samtidig blir gravid i nærmeste fremtid... Det er kanskje ikke så heldig å bli gravid så tidlig i ny jobb. I mine øyne så er det viktigst hva jeg og kjære vil og jeg vet jo at en arbeidsgiver ikke kan gi noen sparken pga graviditet. Likevel blir jeg så usikker, vil jo gjøre et godt inntrykk hvis jeg får jobben..

Noen som har noen tanker rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får kose deg masse på jobb, Mala! :klemmer: Jeg er fryktelig dårlig på å følge med serier på tv'n, men har sett noen episoder. Blir sikkert så jeg tar det opp og ser det i morgen tenker jeg. Men spennende det er det!

Knis, da håper jeg for din del av Hotel cæsar aldri slutter. :fnise:

Får håpe de holder på mange år enda for min del :fnise:

Jeg begynte i ny jobb i august, å jeg sa ingenting om at vi var prøvere.. Etter en liten stund, så kom det jo opp, at sjefen min ventet bare på at jeg skulle gi beskje om at jeg var gravid snart, i å me at jeg har en samboer, kjøpt leilighet, å er i den alderen jeg er i. Syntes det var ganske greit at han er forbredt på dette :fnise:

Men, jeg trur ikke jeg hadde villet stresset så mye ang dette. Du skal ikke stoppe opp livet ditt pga jobben, når det er noe du har så lust til. Det kan skje så lett, selv for de som ikke prøver. Ikke kan de sparke deg heller som du sier :)

Lykke til på torsdag, jeg har krysset alt jeg kan krysse i noen dager nå, jeg har truen på deg :D

Håper du får en fin og :sol:rik dag idag. Her er det 28 grader,å jeg sitter inne på jobb :sjenert:

Takk for at du krysser, jeg trenger det! :skravle:

Har selv vært på jobb i finværet, men fikk vært litt ute i sola før jeg startet :)

Håper dagen din har vært fin selv om du har vært på jobb da :klemmer:

Nå er det frustrerte for "alle penga" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, snart intervjue!! Må jo bli gøy da.. Håper du får den da..

Å så er du heldi å får starte i ny pp! så satser vi på at dere er heldige å klaffe, å at du snart har en liten herlighet i armene dine :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, snart intervjue!! Må jo bli gøy da.. Håper du får den da..

Å så er du heldi å får starte i ny pp! så satser vi på at dere er heldige å klaffe, å at du snart har en liten herlighet i armene dine :klemmer:

Ja, nå går det fort til jeg skal på intervju, jeg er skikkelig nervøs! :sjenert:

Men det er vel normalt da :gjeiper:

Håper det klaffer snart for oss begge jeg tingelig :klemmer:

______________

Her har dere meg store deler gjennom de to siste episodene med frustrerte fruer --> :grine:

Kjære bare ler av meg og jeg gråter og gråter :fnise:

Nå blir det natta, håper på like herlig vært i morgen :sol:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal passe tanteungen min på to år noen timer før jeg skal på jobb i dag og vi skal bare kose oss ute i det gode været :sol:

Tr har forresten dratt for denne gang!

Ønsker alle en strålende dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, Mala! Kose deg ute i sommersolen!

Frustrerte Fruer, ja.. Har bare sett en episode nå og da, men har aldri fulgt med så voldsomt. Men det var fint å se de to siste episodene. Får håpe du kommer deg fort over dette, da :fnise::klemmer:

Heia EL!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kost oss skikkelig! Spilt fotball og spist is, han er så herlig :rodmer:

Veldig rart å tenke på at jeg skulle passert uke 12 i morgen... :sjenert:

(og jeg vet at jeg ikke burde tenke sånn, men akkurat nå gjør jeg det)

Nå ser vi frem om el og ny prøving! :)

Nå blir det jobb frem til åtte, litt kjedelig når solen skinner og det frister mest å sole seg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi kost oss skikkelig! Spilt fotball og spist is, han er så herlig :rodmer:

Veldig rart å tenke på at jeg skulle passert uke 12 i morgen... :sjenert:

(og jeg vet at jeg ikke burde tenke sånn, men akkurat nå gjør jeg det)

Nå ser vi frem om el og ny prøving! :)

Nå blir det jobb frem til åtte, litt kjedelig når solen skinner og det frister mest å sole seg :gjeiper:

Høres ut som Mala koser seg skikkelig. :rodmer:

Nei, synes ikke det er så rart at du tenker slik. Jeg tenker fremdeles slik ang. de gangene jeg har mistet. "Enn om.." "Så gammel ville h*n vært* Osv. Tror det er helt normalt. :)

Jobb må til. Krysser fingrene for at det blir like fint vær nå i pinsen! :)

Jippi igjen for ny pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...