Bolla! Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #481 Del Skrevet 14. mai 2012 Mala, hvordan går det? Har tanta dukket opp? Hvordan har helgen din vore? Hei Her går det greit, tanta har jeg ikke sett noe til, men jeg hadde en god del sterke menssmerter i går kveld.. Hvorfor kan hun ikke bare komme? Helgen min har vært veldig fin, mye avslapping, det var utrolig godt med frihelg! Håper du har hatt en fin helg også! ________ Nå er det litt rydding hjemme før jeg skal jobbe ettermiddagen/kveld. Det er forresten i dag søknadsfristen på den jobben jeg har søkt på går ut, så det er sikkert ikke mange dager før jeg får høre fra dem, jeg er så spent! Håper virkelig at jeg i det miste får komme på intervju Ha en fin mandag og uke folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 14. mai 2012 #482 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei Her går det greit, tanta har jeg ikke sett noe til, men jeg hadde en god del sterke menssmerter i går kveld.. Hvorfor kan hun ikke bare komme? Helgen min har vært veldig fin, mye avslapping, det var utrolig godt med frihelg! Håper du har hatt en fin helg også! ________ Nå er det litt rydding hjemme før jeg skal jobbe ettermiddagen/kveld. Det er forresten i dag søknadsfristen på den jobben jeg har søkt på går ut, så det er sikkert ikke mange dager før jeg får høre fra dem, jeg er så spent! Håper virkelig at jeg i det miste får komme på intervju Ha en fin mandag og uke folkens Hei hei! Vil bare si at jeg hadde ofter menssmerter uken før TR kom, så den er kanskje litt på vei da! Tvi tvi for jobben, ha en super dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 14. mai 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei hei! Vil bare si at jeg hadde ofter menssmerter uken før TR kom, så den er kanskje litt på vei da! Tvi tvi for jobben, ha en super dag! Er helt forberedt på at tr kommer, så vil jo egentlig bare bli ferdig med det! Takktakk, ha en fin dag du også __________ Har masse utflod igjen i dag... Kjennes ut som tr kommer hele tiden og jeg går på do for å sjekke, men ikke noe blod å spore.. Kan hun ikke bare kommer slik at vi kan starte på pp2 da!? Nå --> jobbing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 15. mai 2012 #484 Del Skrevet 15. mai 2012 Kom tr eller? Kanskje du må prøve å ta ny test om den ikke er kommet enda Jeg som ønsket at vi skulle få den samtidig, så vi var like langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 15. mai 2012 #485 Del Skrevet 15. mai 2012 Nå er det på tide at TR kommer om hun skal komme altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #486 Del Skrevet 15. mai 2012 (endret) Kom tr eller? Kanskje du må prøve å ta ny test om den ikke er kommet enda Jeg som ønsket at vi skulle få den samtidig, så vi var like langt neida, ingen tr enda... kroppen min er ikke helt i rute etter sa'en... Hadde vel ikke forventet det heller, men trodde den kom etter de smertene jeg hadde søndag kveld Hadde vært litt gøy å vært like langt ja! Har bestilt nye tester, så spørs om jeg tester på nytt når de kommer i posten om ikke tr har kommet enda da Nå er det på tide at TR kommer om hun skal komme altså! Ikke sant, kunne ikke sagt det bedre selv! Håper alt er bra med deg Angel-A og at formen din er bra ____________ I dag er det strålende vær, hadde vært upåklagelig om vinden hadde gitt seg Fridag i dag, herlig! Har vært å handlet en god del blomster i dag og fått plantet ut litt samt noen orkideer for å ha inne, syns de er så fine Ble skikkelig fint ute på trappa nå! Nå håper jeg bare de lever lenge, har ikke akkurat grønne fingre jeg, så nesten alle planter jeg har dør Fikk også kjøpt et par sko, og nye sko er ikke feil i det hele tatt Edit: leif Endret 15. mai 2012 av -Mala- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 15. mai 2012 #487 Del Skrevet 15. mai 2012 Da er vi to som dreper alt av planter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 15. mai 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 15. mai 2012 Da er vi to som dreper alt av planter Godt å høre at jeg ikke er alene :gjeiper: Har vært ut å gått tur med mamma i kveld i finværet, godt å få rørt litt på skrotten, spesielt etter at jeg har lagt litt på meg opp i det siste, ble nok litt for mye trøst med sjokolade rundt sa'en... Nå er det frustrerte fruer og knekkebrød med leverpostei og majones Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 15. mai 2012 #489 Del Skrevet 15. mai 2012 Da er vi to som dreper alt av planter Hihi, jeg har konkludert med at mine planter tar selvmord Fraskriver meg all skyld! Håper alt står bra til med deg, Mala, og at syklusen din går seg til snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #490 Del Skrevet 16. mai 2012 Hihi, jeg har konkludert med at mine planter tar selvmord Fraskriver meg all skyld! Håper alt står bra til med deg, Mala, og at syklusen din går seg til snart Kanskje jeg må begynne å "skylde" på det jeg også Her rusler dagene avgårde, akkurat nå har jeg det ikke så bra, min bestemor er på sykehuset i dag for å undersøke en kul de har funnet i magen hennes, og jeg er synes så synd på henne og jeg er livredd! Det er bestandig noe trist og som skjer i livet mitt føles det ut som, er noe som skjer hele tiden... - Har en far som så og si overser meg uansett... (var bra den perioden vi visste at jeg var gravid) - Spontanaborten - Jeg har en bestemor som bor på hjem, og der blir hun behandlet nedlatende, dette er noe jeg legger på meg veldig! - Jeg har to nære venner som har dødd i løpet av kort tid. - Pappa var utro mot mamma og etter de flyttet fra hverandre har han bodd sammen med to damer, og da har han bare brydd seg om familiene deres og ikke på sine egne tre barn... (selv om jeg er voksen, er dette vondt) - Nå har de funnet en kul i magen til min andre bestemor (håper den er ufarlig) Kunne egentlig fått til en lang liste, men jeg kjenner at jeg ikke orker, dere har nok ingen interesse av å høre om mine problemer uansett så. Er så glad for at jeg har kjære, uten han vet jeg ikke hva jeg skulle gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 16. mai 2012 #491 Del Skrevet 16. mai 2012 Vet ikke om du har leste det i dagboken min, men vi fikk blomster for å ha på verandaen av svigerfar for to uker siden. Allerede første natten så døde 6 av de av frostskader, eller hovedgrenene overlevde men alt annet døde... MEN, det var ikke meningen det skulle bli så kaldt ute den natten så kan på en måte fraskrive meg litt av ansvaret føler jeg. *kremt* Ellers er det lite planter hjemme hos oss og, de blir liksom aldri så fine som andre sine.. Greit med buketter egentlig. :gjeiper: Er ikke bare-bare å miste spiren, det påvirker en mer enn man skulle tro.. Og når det i tillegg er mye skit som skjer rundt en så blir det ikke akkurat bedre. Hadde et slikt år i fjor jeg.. Skikkelig drittår. Skal love deg at av min livshistorie kunne den verste såpeoperaen ha blitt skrevet, konkurrert med "Gode og onde dager" eller noe. Det er sååå mye dritt. Og vet hvordan det er med en far som aldri stiller opp, har ikke kontakt med min far selv jeg. Han har ny familie som tar opp tiden hans og vi blir dessverre glemt på alle måter. Krysser fingrene for at bestemoren din er frisk som en fisk!! Mala, vi kg-jenter hører gjerne på dine problemer. Er greit å ha noen å snakke med, ikke like enkelt å snakke med venner og familie og slike problemer da det ofte kan bli for nært. Det er i hvert fall det jeg føler av og til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #492 Del Skrevet 16. mai 2012 Vet ikke om du har leste det i dagboken min, men vi fikk blomster for å ha på verandaen av svigerfar for to uker siden. Allerede første natten så døde 6 av de av frostskader, eller hovedgrenene overlevde men alt annet døde... MEN, det var ikke meningen det skulle bli så kaldt ute den natten så kan på en måte fraskrive meg litt av ansvaret føler jeg. *kremt* Ellers er det lite planter hjemme hos oss og, de blir liksom aldri så fine som andre sine.. Greit med buketter egentlig. :gjeiper: Er ikke bare-bare å miste spiren, det påvirker en mer enn man skulle tro.. Og når det i tillegg er mye skit som skjer rundt en så blir det ikke akkurat bedre. Hadde et slikt år i fjor jeg.. Skikkelig drittår. Skal love deg at av min livshistorie kunne den verste såpeoperaen ha blitt skrevet, konkurrert med "Gode og onde dager" eller noe. Det er sååå mye dritt. Og vet hvordan det er med en far som aldri stiller opp, har ikke kontakt med min far selv jeg. Han har ny familie som tar opp tiden hans og vi blir dessverre glemt på alle måter. Krysser fingrene for at bestemoren din er frisk som en fisk!! Mala, vi kg-jenter hører gjerne på dine problemer. Er greit å ha noen å snakke med, ikke like enkelt å snakke med venner og familie og slike problemer da det ofte kan bli for nært. Det er i hvert fall det jeg føler av og til. Buketter er veldig greie ja Takk kjære Angel-A, du er god Det er bare det at de siste 6 årene har vært slik for min del, og det begynner å tære på for å si det mildt, når jeg tror at det går mot bedre tider, så er det bestandig noe ny dritt som skjer! Livet mitt kunne uten tvil gjort seg som såpeopera, bare de tingene rundt pappa er nok til å skrive en bra såpe! Det verste er jo at vi bor på samme gård som pappa, dermed blir det bare tøffere når han gjør som han gjør, møter han jo hver dag! Dette er jo grunnen til å jeg og kjære er på utkikk etter hus. Jeg stortrives på gården, vi skal jo ta over den og vi gjør mye av arbeidet allerede, derfor er det et stort steg å flytte fra det, kanskje vil det at vi flytter gjøre at vi kommer tilbake til en gård uten dyr fordi vi ikke får hjulpet til på samme måte som nå... Og den sjansen vil jeg ikke ta egentlig, Hvis pappa selger dyrene, kan vi bare glemme å drive med dyr senere da det er vanskelig å bygge opp ny "flokk". huff, litt rotete skrevet dette... Egentlig veldig greit å bare skrive ned litt her, snakker jo om dette med kjære, men jeg syns synd på han som må høre på mine tanker hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 16. mai 2012 #493 Del Skrevet 16. mai 2012 Huff Mala, det høres ikke godt ut! Men husk, det er din dagbok, du kan skrive hva som helst!! KG gjengen stiller gjerne opp som "lyttere" (Eller lesere alt etter hva som blir best) Håper det går bra med bestemoren din! Så satser vi på at tr ikke kommer, å at du har en ny liten spire som holder seg fast!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #494 Del Skrevet 16. mai 2012 Huff Mala, det høres ikke godt ut! Men husk, det er din dagbok, du kan skrive hva som helst!! KG gjengen stiller gjerne opp som "lyttere" (Eller lesere alt etter hva som blir best) Håper det går bra med bestemoren din! Så satser vi på at tr ikke kommer, å at du har en ny liten spire som holder seg fast!! Takk, tingeling I dag fikk bestemoren min beskjed om at det mest sannsynlig er kreft de har funnet... Hvilken beskjed er det å gi liksom: "mest sannsynlig" Jeg syns at leger bør være ytterst forsiktig med å si at det kan være kreft uten å være helt sikre! Nå vet jeg egentlig ikke hva jeg føler og tenker. Har bakt kjeks for å få tankene over på noe annet, kjennner jeg blir kvalm bare av ordet "kreft"! Det er sendt inn noen prøver og så fort de får svar blir det nok operasjon på henne, og som jeg ønsker at dette skal gå bra! Har nettopp mistet en onkel etter en utrolig tøff kamp mot kreften og det gjør så vondt å se at noen man har så kjær skal lide på den måten... :cry: :cry: :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #495 Del Skrevet 16. mai 2012 Litt glede i den ellers triste dagen: JEG SKAL PÅ JOBBINTERVJU :bolledeig: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 16. mai 2012 #496 Del Skrevet 16. mai 2012 Litt glede i den ellers triste dagen: JEG SKAL PÅ JOBBINTERVJU :bolledeig: Dritbra! Er det allerede i neste uke eller :D? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 16. mai 2012 Dritbra! Er det allerede i neste uke eller :D? Det er neste torsdag ___ Har vært å besøkt bestemoren min ikveld og det var veldig rart å sitte der å snakke om kreft og at hun har fått det, hun var veldig rolig rundt dette selv, er nok bestefaren min som tar det tyngst Håper over alt på jord at dette skal gå bra og at det ble oppdaget på et tidlig tidspunkt! Ønsker dere alle en fin 17.mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling90 Skrevet 17. mai 2012 #498 Del Skrevet 17. mai 2012 Høres ikke gøy ut med bestemoren din! Håper alt går bra! Jeg har selv ikke misstet andre enn min bestefar når jeg var 4, så huske det ikke, men har hatt andre bessteforeldre som har vert mye syk i det sisste, å unner ikke det til noen! Så en fra meg å håper alt ordner seg! Høres gøy ut med jobbintervjue da! Sattser på at det går bra! Ha en god 17 mai feiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 17. mai 2012 #499 Del Skrevet 17. mai 2012 til deg og bestemor! Sånt er alltid trist. Nå gjelder deg å holde seg sterk, kanskje spesielt for bestefaren din? Pappaen min hadde kreft da jeg var liten, men jeg husker det godt. Jeg var livredd.. Men med en utrolig negativ odds, så kom han seg på bena! Han var sterk som en bjørn. Ønsker deg og dere andre en flott dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 18. mai 2012 #500 Del Skrevet 18. mai 2012 Så trist å lese om dette med din far å bestemor Håper det går tålig greit med deg! Å det med blomster, alle mine dør også. Jeg hadde plantet to kasser med blomster å hengt på terassen, reiste til nord, da jeg kom hjem, var de dødd :O Jeg trur jeg skyller på at det var for mye regn ( selvom det var for kaldt, å jeg plantet de for tidlig ) Å så spennende at du skal på jobbintervju da Krysser alle fingrer for at det går i boks, å at du får begynne der! Håper du hadde en strålende 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå