Gå til innhold

1+1=3 ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må si det igjen, så utrolig flink du er! Går inn i butikken med såå lyst på sjokolade og går ut med en kurv bær. Flink :jepp: Gleder meg masse til det blir enda mer sommer, når det kommer litt mer tropisk frukt i butikkene. Synes fort banan, appelsin og eple blir veldig kjedelig. Og til bærsesongen har begynt for fullt. Noooom.

Bare 1 dag igjen til testing, så spennende! Skal krysse fingrene for dere. :)

Herlig å se at du har det så fint, Mala!:klemmer: Husker forresten veldig godt selv hvor stor forskjell det var å gå på p-piller og ikke, blir et helt annet menneske. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si det igjen, så utrolig flink du er! Går inn i butikken med såå lyst på sjokolade og går ut med en kurv bær. Flink :jepp: Gleder meg masse til det blir enda mer sommer, når det kommer litt mer tropisk frukt i butikkene. Synes fort banan, appelsin og eple blir veldig kjedelig. Og til bærsesongen har begynt for fullt. Noooom.

Bare 1 dag igjen til testing, så spennende! Skal krysse fingrene for dere. :)

Herlig å se at du har det så fint, Mala!:klemmer: Husker forresten veldig godt selv hvor stor forskjell det var å gå på p-piller og ikke, blir et helt annet menneske. :)

Hehe, jeg er faktisk veldig stolt av meg selv akkurat det altså :jepp:

Jeg elsker bær! Jordbær med litt hakket mørk sjokolade over er en helgefavoritt :rodmer:

Ja, i morgen er det testing og jeg er nesten sikker på negativ test!

Jeg er som ny etter pilleslutt i allefall ;)

:klemmer: til deg Angel-A

I kveld har jeg bakt 70 mini cupcakes til bursdag i morgen.

Vaniljecupcakes med vaniljefrosting og browniesmuffins med kaffekrem.

Har ikke hatt på krem/frosting enda, det blir gjort i morgen formiddag :)

Ryggen min samarbeider lite med meg for tida, smertene går helt ned i den ene rumpeballen :kjefte::sjenert:

Blitt mye bedre etter litt massasje av kjære, tror jeg må smiske til meg litt i kveld når vi har lagt oss også, han er kjempeflink og treffer de riktige stedene :rodmer:

Ellers skal jeg til tannlegen i morgen :forvirret::sukk:

Jeg gruer meg bestandig til røntgen, for jeg hater det jeg må ha i munnen!

Men nå blir det natta, skulle jo lagt meg for lenge siden egentlig! :Gjesp:

Skrevet

Lykke til med testing,og god helg etterhvert :)

Skrevet

Heihei!

Testen i dag morges var selvfølgelig negativ.

Har menssmerter av og på hittil i dag og forventer vel at tr dukker opp i løpet av dagen/helgen.

Nå er det pynting av cupcakes, litt shopping og tannlegetime som står på planen :)

God helg alle :klemmer:

Skrevet

Greit med TR også, da kan du på en måte begynne på nytt!

God helg til deg, beste Mala! :klemmer:

Skrevet

Så flink du er å bake :)

lykke til hos tannlegen! Jeg har kjempe tannlege skrekk, så å ha de bilde greiene i munnen er det minste problemet hos meg :ler:

ha en fortsatt fin dag :klem:

Skrevet

Da sier vi "Hurra" for ny pp og for at syklusen er i sjakk! :)

Cupcakes, nom-nom! Så flink du er. :)

Og når det kommer til tannlegebesøk, har utsatt mitt besøk i mange år nå.. Kremt. Og røntgengreiene er vonde å ha i munnen, får alltid sår etterpå! Au.

God helg Mala! :klemmer:

Skrevet

Greit med TR også, da kan du på en måte begynne på nytt!

God helg til deg, beste Mala! :klemmer:

Egentlig helt greit om TR kommer, håper bare hun venter til i morgen så jeg slipper henne på bursdag i kveld ;)

:klemmer: til deg Rhiannon, håper helgen din blir fin!

Så flink du er å bake :)

lykke til hos tannlegen! Jeg har kjempe tannlege skrekk, så å ha de bilde greiene i munnen er det minste problemet hos meg :ler:

ha en fortsatt fin dag :klem:

Jeg elsker å bake! :jepp:

Det gikk veldig bra til tannlegen, null hull :jepp:

Hehe, hos meg går alt bra når jeg er ferdig med røntgen :gjeiper:

Håper du får en fin helg :klemmer:

Da sier vi "Hurra" for ny pp og for at syklusen er i sjakk! :)

Cupcakes, nom-nom! Så flink du er. :)

Og når det kommer til tannlegebesøk, har utsatt mitt besøk i mange år nå.. Kremt. Og røntgengreiene er vonde å ha i munnen, får alltid sår etterpå! Au.

God helg Mala! :klemmer:

Venter bare på at tanta skal komme nå :sjenert:

Men gleder meg til å begynne på nytt på ny pp!

Det man må ha i munnen er skikkelig vonde, har sår jeg også nå! :kjefte:

:klemmer: til deg Angel-A

Skrevet

Er jo altid litt kjedelig med tr, men da får du starte på nytt etterpå, å alt er tilbake i sykluss, å du kan bli gravid igjenn! :) Snart!! :jepp:

Skrevet

Fortsatt ikke noe tegn til tr, blir litt utålmodig også, for hvis hun kommer så vil jeg liksom bare at hun kan komme nå slik at jeg kan bli ferdig med det :gjeiper:

Var kjempekoselig på bursdag i går, jeg ble sjåfør, men jeg tror ikke noen direkte tenkte over at jeg ikke drakk.

Kunne fort bli masse spørsmål hvis noen hadde fått det med seg tror jeg, slekten min er liksom veldig rett frem og lite sjenerte, så regner med spørsmålene hadde haglet om noen hadde lagt merke til det! I og med at vi dro sist og kjørte hjem jubilanten var det ikke mange som fikk med seg at jeg skulle kjøre heller :)

Vet at jeg kanskje er litt hysterisk, men jeg vil ikke drikke om det faktisk skulle være noe på gang i magen min. :)

Ønsker dere alle en strålende Lørdag :klemmer:

Skrevet

Når skal TR komme da? Skjønner at du er utålmodig, men kan hende kroppen trenger litt tid til å komme inn i riktig syklus igjen :jepp: Ordner seg nok! Ønsker deg i alle fall masse lykke til! Kanskje er det en helt annen grunn til at TR ikke kommer? :lur:

Stor lørdags :klemmer::)

Skrevet

Samme her, skal den komme, kunne den gjerne kommet igår liksom :fnise:

Greit at det ikke ble noe spørsmål da hvertfall. Greit å slippe det :)

Ha en fin dag :klemmer:

Skrevet

Når skal TR komme da? Skjønner at du er utålmodig, men kan hende kroppen trenger litt tid til å komme inn i riktig syklus igjen :jepp: Ordner seg nok! Ønsker deg i alle fall masse lykke til! Kanskje er det en helt annen grunn til at TR ikke kommer? :lur:

Stor lørdags :klemmer::)

Det er nok kroppen som order opp og trenger litt tid ja :)

Ønsker deg en fin søndag Ninnin :blomst:

Samme her, skal den komme, kunne den gjerne kommet igår liksom :fnise:

Greit at det ikke ble noe spørsmål da hvertfall. Greit å slippe det :)

Ha en fin dag :klemmer:

Veldig greit å slippe spørsmål ja!

Venter og venter, men ser ikke noe til tr, men har menssmerter i dag så jeg tror hun er like rundt hjørnet.

Testet i går også faktisk, negativ så klart, jeg er nok en liten testoman :lur:

Derfor slengte jeg like så godt inn en bestilling på ti nye tester i går ettermiddag! :)

I dag har jeg et forferdelig til søtsug, godt jeg har bare bittelitt sjokolade i skapet, for hvis jeg hadde hatt masse hadde jeg nok spist alt i dag tror jeg :gjeiper:

Skulle rydde så masse idag jeg, men har ikke kommet helt i gang enda :sjenert:

Jeg får vel trøste meg med at det er masse igjen av dagen enda ;)

Ønsker alle en strålende søndag :klemmer:

(selv om været hos meg er langt fra strålende i dag...)

Skrevet

Hehe, løye du sier det, jeg fikk tr idag.. Typisk! Jeg kjenner at smertene er verre idag enn da jeg hadde Sa'en.. Sprøtt! Snopesuget er på plss her også skal jeg fortelle deg! Sitter å gomler innpå med salt sild. Å skal bestille kinamat :lur:

Jeg var en testoman i begynnelsen jeg også. Fikk ca 20 av ei venninde av meg å brukte opp de, så kjøpte jeg 30 stk trur jeg det var på billigtester. Disse har jeg fortsatt masse igjen av.. :fnise: Når jeg var gravid kjøpte jeg jo selvfølgelig CB tester. Så de har jeg til jeg blir gravid igjen (måtte det bli snart, for oss begge) :fnise:

Skrevet

Hehe, løye du sier det, jeg fikk tr idag.. Typisk! Jeg kjenner at smertene er verre idag enn da jeg hadde Sa'en.. Sprøtt! Snopesuget er på plss her også skal jeg fortelle deg! Sitter å gomler innpå med salt sild. Å skal bestille kinamat :lur:

Jeg var en testoman i begynnelsen jeg også. Fikk ca 20 av ei venninde av meg å brukte opp de, så kjøpte jeg 30 stk trur jeg det var på billigtester. Disse har jeg fortsatt masse igjen av.. :fnise: Når jeg var gravid kjøpte jeg jo selvfølgelig CB tester. Så de har jeg til jeg blir gravid igjen (måtte det bli snart, for oss begge) :fnise:

Verre smerter enn ved SA'en og ja, huff, håper jeg slipper det. For de smertene jeg hadde ved sa'en var jævlig vonde!

Jeg hadde forferdelige smerter ved mensen før jeg startet på p-piller for ca. 7 år siden, så jeg er fryktelig redd for at jeg får veldig vonde menssmerter nå igjen :sjenert:

Da er du verre en meg når det kommer til testing :fnise:

Men det er jo veldig greit å ha noen liggende :Nikke:

Jeg brukte også en CB digital når jeg hadde fått flere positive billigtester, føler liksom av jeg stoler mer på CB :gjeiper:

Håper det klaffer for oss begge ganske raskt :)

Skrevet

Verre smerter enn ved SA'en og ja, huff, håper jeg slipper det. For de smertene jeg hadde ved sa'en var jævlig vonde!

Jeg hadde forferdelige smerter ved mensen før jeg startet på p-piller for ca. 7 år siden, så jeg er fryktelig redd for at jeg får veldig vonde menssmerter nå igjen :sjenert:

Da er du verre en meg når det kommer til testing :fnise:

Men det er jo veldig greit å ha noen liggende :Nikke:

Jeg brukte også en CB digital når jeg hadde fått flere positive billigtester, føler liksom av jeg stoler mer på CB :gjeiper:

Håper det klaffer for oss begge ganske raskt :)

Hehe, må jo bare legge til at dette var i begynnelsen, for meget lenge siden. Må huske at vi har prøvd i øve 2 år :fnise: Men ja, var litt ivrig i begynnelsen for å si det sånn ;) :fniser:

Men, nå må du huske at jeg hadde igrunn ikke så vondt når jeg hadde Sa'en. Så for meg så var det jo vondt nå i forhold.

Det er veldig forskjellig fra person til person, om en får vondt etterpå eller ikke, etter p-pille slutt. Jeg kjenner flerne som har sluttet, å det er variasjon om de har vondt eller ikke.. Vi får bare krysse fingrene for at du ikke får noen smerter i det hele tatt ;)

Skrevet

Hehe, må jo bare legge til at dette var i begynnelsen, for meget lenge siden. Må huske at vi har prøvd i øve 2 år :fnise: Men ja, var litt ivrig i begynnelsen for å si det sånn ;) :fniser:

Men, nå må du huske at jeg hadde igrunn ikke så vondt når jeg hadde Sa'en. Så for meg så var det jo vondt nå i forhold.

Det er veldig forskjellig fra person til person, om en får vondt etterpå eller ikke, etter p-pille slutt. Jeg kjenner flerne som har sluttet, å det er variasjon om de har vondt eller ikke.. Vi får bare krysse fingrene for at du ikke får noen smerter i det hele tatt ;)

Hihi :fnise:

Er jo ikke så rart at man blir ivrig heller da!

Krysser fingrene for at jeg slipper de verste smertene :)

Skrevet

Ikke for ä kuppe,men e du siddis :)?

Skrevet

Ikke for ä kuppe,men e du siddis :)?

Hehe, bur i Stavanger ja, hvordan det? :fnise:

Skrevet

Mala, hvordan går det? Har tanta dukket opp? :) Hvordan har helgen din vore?

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...