Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kroppen min er rar og jeg kjenner jeg blir litt innbilsk da det var akkurat slik jeg var kort tid etter EL på mars da jeg faktisk var gravid :sjenert:

- Puppene mine er superfølsomme.

- Brystvortene er skikkelig ømme.

- Jeg er trøtt, sovner fort hvis jeg setter meg ned i sofaen.

- Jeg er varm!

- Jeg er skikkelig svimmel til tider.

- Tidvis hodepine

- Vondt i ryggen/skuldrene/nakken, korsryggen er verst.

- Mye luft i magen, som også fører til at jeg fiser en god del. :flau:

- Milde menssmerter

- Masse utflod! (og da mener jeg MASSE!)

Kan like så godt være mensen som er like rundt hjørnet, men er ikke rart jeg blir innbilsk når kroppen var akkurat som dette sist!

Jeg skrev når jeg var gravid om at jeg prøvde det kjerringrådet med å holde smykke over magen og håndleddet for å se om man er gravid og at dette skal indikere hvilket kjønn det er også.. (jeg er litt overtroisk når det kommer til sånt! hehe)

Dette funka på meg, smykket gikk frem og tilbake over håndleddet og i sirkel over magen.

Etter sa'en funka det naturligvis ikke lenger.

Dum som jeg er og paranoid som jeg blir av alle de signalene kroppen min sender ut, prøvde jeg dette igjen i dag og gjett hva!?

Smykket beveger seg igjen nå omvendt, i sirkel over håndleddet og frem og tilbake over magen!

Skulle ikke gjort dette, for NÅ blir jeg innbilsk nå :klaske:

Jaja, er vel lov å håpe, men det er nok minimal sjanse for at det har klaffet når vi bare har hatt sex to ganger etter sa'en og jeg attpåtil ikke vet hvor i syklusen jeg er... :sur:

Ønsker alle som besøker dagboken min en fin søndag og håper alle dere gravide kan slenge igjen litt babystøv til meg :jepp:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Mala!!! Når har du ikm? :jepp:

Det er akkurat det, jeg vet ikke hvor jeg er i syklusen pga SA'en.

Har lest litt på nettet, og noen steder står det at blødningen i forbindelse med abort kan sammenlignes med siste mens, men det høres så raet ut for meg...

Men om jeg skulle regne ut fra det er jeg vel ca 6 dpo :)

Får nok bare vente å se om tanta bestemmer seg for å komme tror jeg, er ikke annet å gjøre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Mala!! Krysser fingrende:)

Min samboer hadde IKM 5 uker etter første dag av SAen. Dette vet vi fordi vi tok en El test som var positiv to uker før. Hun har vanlig en syklus på 26 dager, men etter SAen tok det 35 dager. Så selvom det står på nettet at man skal ta en SA som en vanlig mens, så er mest sannsynlig syklusen ikke som vanlig enda. Men det kan hende du er heldig og har fått tilbake en vanlig syklus med engang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Mala!! Krysser fingrende:)

Min samboer hadde IKM 5 uker etter første dag av SAen. Dette vet vi fordi vi tok en El test som var positiv to uker før. Hun har vanlig en syklus på 26 dager, men etter SAen tok det 35 dager. Så selvom det står på nettet at man skal ta en SA som en vanlig mens, så er mest sannsynlig syklusen ikke som vanlig enda. Men det kan hende du er heldig og har fått tilbake en vanlig syklus med engang:)

Ja, det er veldig spennende dette! :)

Jeg vet jo at det mest sannsynlig ikke går rett tilbake til normal syklus etter en SA og hadde egentlig ingen tanker om at den skulle gå tilbake til nordmalen med en gang. Vi hadde bestemt oss for å bare ta det som det kommer nå frem til mensen kommer tilbake, men jeg blir jo litt spent av det signalene kroppen sender ut nå :popcorn:

Det gjenstår bare å se :)

Spennende dager hos deg nå Mala :)!

Ja, kjenner jeg egentlig blir litt paranoid av dette! :sjenert:

Har bakt cupcakes igjen i dag Lizzie, de var gode, men FY så mektige ;)

Har så lyst til å dra på cupcakeskurs i Oslo 7.juni, kanskje du vil være med meg? :lete: Det hadde vært morsomt tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Litt guffen on dagen,men hiver over en hel hau me babystøv! Vil du ha litt kvalme og etterhvert så hyl ut :)

Tvi tvi for intervjuinnkallelse og spire!

naits!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, spennende :popcorn:

Egentlig er det spennende samme om tanta kommer eller ei. Det er jo morsomt å vente å se om ting stabiliserer seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Litt guffen on dagen,men hiver over en hel hau me babystøv! Vil du ha litt kvalme og etterhvert så hyl ut :)

Tvi tvi for intervjuinnkallelse og spire!

naits!

Huff, så fælt at formen din skal være dårlig! Tror ikke jeg tar imot kvalme frivillig altså :gjeiper:

Takk for babystøv ;)

Oooh, spennende :popcorn:

Egentlig er det spennende samme om tanta kommer eller ei. Det er jo morsomt å vente å se om ting stabiliserer seg også.

Det er sant det! Spennende uansett detter her :)

____________________

Nå blir det straks jobbing på meg, jobber til 20 ikveld :)

Denne uka jobber jeg faktisk bare mandag, tirsdag og onsdag. Det skal bli litt godt tror jeg, veldig travelt der jeg jobber nå.

Ha en fin mandag jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Mala! :)

Her skjer det ting igjen, så spennende med symptomer! :jepp:

Jeg fikk beskjed om at første dag med blødning etter sa/ma telles som første dag med TR, og det da skal starte på ny syklus. Nå ble ikke dette helt riktig for meg da jeg hadde en del plager etter at jeg mistet, men mange opplever at spiren sitter med en gang etter at de har mistet. Håper dere er en av de heldige! :klemmer:

Hvordan går det ellers? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj her skjer det saker og ting!! :) Så gøy å se du får noe som minner om symptomer da!! Det positive er at om tr kommer, så er du iallefall i gang å kan prøve på nytt, å da vet du jo sån ca når el er å kan bli gravid igjenn!

Viss tr IKKE kommer,kan det bety du er gravid, så egentli så håper vi på det sisste, men alternativ en er ikke så alt for ille heller! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Mala! :)

Her skjer det ting igjen, så spennende med symptomer! :jepp:

Jeg fikk beskjed om at første dag med blødning etter sa/ma telles som første dag med TR, og det da skal starte på ny syklus. Nå ble ikke dette helt riktig for meg da jeg hadde en del plager etter at jeg mistet, men mange opplever at spiren sitter med en gang etter at de har mistet. Håper dere er en av de heldige! :klemmer:

Hvordan går det ellers? :)

Er mest forberedt på at tanta dukker opp, selv om det er litt spennende med symptomer :jepp:

Det er faktisk veldig bra nå, eneste er at jeg kunne tenkt meg mer tid sammen med kjæresten... Han er veldig opptatt med firmaet sitt og jeg jobber for det meste kvelder :sukk:

:klemmer:

Oj her skjer det saker og ting!! :) Så gøy å se du får noe som minner om symptomer da!! Det positive er at om tr kommer, så er du iallefall i gang å kan prøve på nytt, å da vet du jo sån ca når el er å kan bli gravid igjenn!

Viss tr IKKE kommer,kan det bety du er gravid, så egentli så håper vi på det sisste, men alternativ en er ikke så alt for ille heller! :P

Er ikke ille om tr dukker opp, men jeg håper jo at det ikke skjer da ;)

Men om tr dukker opp så er det bare å kjøre på :lur: '

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så spennende! :-) Kanskje det er kommet en ny liten spire i magen din! :) Blir spennende å følge med videre hva som skjer.

Hvordan går det med deg sånn ellers da?

Klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! :-) Kanskje det er kommet en ny liten spire i magen din! :) Blir spennende å følge med videre hva som skjer.

Hvordan går det med deg sånn ellers da?

Klem :klemmer:

Ja, nå er det bare å smøre seg med tålmodighet å se hva som skjer :)

Litt trasig, skal jo i bursdag på fredag og da vil jeg jo ikke drikke hvis det er slik at jeg har en ny spire i magen..

Ellers går det riktig så bra, er bare veldig trøtt og sliten for tiden, men det kan jeg leve med :hjelper:

:klemmer: til deg Lillah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til med deg, Mala? Ser ut som du har det greit etter å ha lest litt i boken din :) Det er jo bra! Ikke lenge til du skal teste igjen nå! Kjempespennende!! :) Krysser fingrene for at du blir gravid igjen rimelig fort! Tipper det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan står det til med deg, Mala? Ser ut som du har det greit etter å ha lest litt i boken din :) Det er jo bra! Ikke lenge til du skal teste igjen nå! Kjempespennende!! :) Krysser fingrene for at du blir gravid igjen rimelig fort! Tipper det! :)

Jo, vet du, det går faktisk veldig bra! :jepp:

Ikke lenge til testing igjen nei, og jeg kjenner at det er litt rart å være tilbake dit igjen!

Har vært på jobb i ettermiddag/kveld og det verker i kroppen! Jobber 8-16 i morgen, men etter det tar jeg faktisk helg :rodmer:

Nå koser jeg meg med ferske jordbær, bringebær og blåbær :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fersk frukt høres godt ut!!

Mye sunnere enn mitt valg vertfall.. her gikk det i sjokolade for ikke så lenge siden.. :sjenert:

Når blir det testing på deg da?? :popcorn: er spent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fersk frukt høres godt ut!!

Mye sunnere enn mitt valg vertfall.. her gikk det i sjokolade for ikke så lenge siden.. :sjenert:

Når blir det testing på deg da?? :popcorn: er spent!!

Var sjokolade jeg hadde lyst på når jeg gikk inn i butikken etter jobb, men når jeg så bærene ble valget enkelt, det er noe av det beste jeg vet :rodmer:

Man må da unne seg litt sjokolade også ;)

Vet ikke helt når jeg skal teste jeg :sjenert:

Jeg skal på bursdag på fredag og jeg har ikke lyst til å drikke hvis jeg kan være gravid, så jeg tror kanskje jeg tester på fredag, men at jeg uansett ikke kommer til å drikke i bursdagen :)

Nå blir det senga med kjæresten :rodmer:

God natt kjære tingelig :klemmer:

Jeg er forresten veldig spent for oss begge jeg nå!

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...