Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Ikke vært innom deg på en stund, jeg, Mala! Men vil gjerne gi deg en god :klemmer: Håper det går bra med dere! Fantastisk at du klarer å se så positivt på det, noe jeg tror er viktig! Flott at dere fortsetter prøvingen. Nå vet du at du kan bli gravid, og sjansen er stor for at det klaffer kjapt etter en SA!! :) Masse lykke til!

Stor :klemmer: fra Ninnin :)

Hei Ninnin! Trivelig at du stikker innom :jepp:

Det går egentlig veldig bra og vi er ved godt mot begge to og gleder oss til å prøve igjen :)

Veldig betryggende og stor trøst å vite at vi faktisk kan få barn :rodmer:

Tusen takk :)

:klemmer: tilbake til deg :)

____________

Lukter godt her nå av eplekake og capcakes, ble sjokolade cupcakes med knallrosa frosting i dag :hjerte:

Eplekaken ble ikke smakt på i dag, men den ser farlig god ut altså!

Storkoser meg når jeg baker, er noe av det morsomste jeg vet og som jeg gleder meg til å bake med barna mine når den tid kommer :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker at du er så positiv:)

Bakermester Harepus du altså :fnise:

Sove så godt når hodet treffer puten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at du er så positiv:)

Bakermester Harepus du altså :fnise:

Sove så godt når hodet treffer puten!

Jeg er bakemester harepus ja :gjeiper:

Elsker å bake!

Egentlig så er jeg ikke så positiv av natur, så det overrasker meg at jeg er så positiv når det kommer til dette! Er vel ønske om å få barn som er så sterkt kanskje :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kjære må vel elske at du elsker å bake! :jepp:

Jeg synes det er veldig gøy å bake (spesielt å pynte kakene...), men jeg er ikke så glad i å spise de.. Så da blir det lite baking til min kjæres store skuffelse :fnise:

Håper du får en nydelig helg, Mala! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din kjære må vel elske at du elsker å bake! :jepp:

Jeg synes det er veldig gøy å bake (spesielt å pynte kakene...), men jeg er ikke så glad i å spise de.. Så da blir det lite baking til min kjæres store skuffelse :fnise:

Håper du får en nydelig helg, Mala! :sol:

Er helg ok for han ja :fnise:

Pyntinga er det morsomste, absolutt! (hvis det blir vellykket vel og merke) :)

Jeg smaker gjerne jeg altså, men det holder egentlig med en smaksprøve, det er ikke slik at jeg kaster meg over og hiver innpå :gjeiper:

Du får overraske han med bakst i helgen da vet du ;)

God helg Nuttapia :klemmer:

____________

Nå er det middag snart og i dag har jeg laget tacosuppe :hjerte:

Det er godt det, med litt revet ost, mais og kesam på toppen og nachos chisp ved siden av :spise:

God helg til alle som stikker innom dagboken min :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg kunne spist tacosuppe hver dag jeg :jepp:

Snart klar for rester fra i går og jeg gleder meg!

Det er en oppskrift av Grethe Roede, og da får jeg litt god samvittighet ;)

Eplekaken jeg bakte var faktisk veldig god, det var en litt annerledes eplekake som jeg fant oppskrift av på passion 4 baking : Eplekake :)

Anbefaler den på det sterkeste jeg altså!

Fortsatt god helg jenter :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mala! Så trist at dere mistet.. :( Synes du tar det kjempebra, noe som er tøft! Jeg skal krysse fingrene for at spiren sitter i neste pp. Kan dere begynne allerede rundt neste el, eller må dere venter? Håper dere har det fint, til tross for en liten motbakke. :klemmer:

Ellers må jeg tipse om en eplekake som er knallgod! Står litt feil steketid osv, skal stekes på 180 grader i 1 time ca. Og bruk grønne epler.:) Nom-nom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mala! Så trist at dere mistet.. :( Synes du tar det kjempebra, noe som er tøft! Jeg skal krysse fingrene for at spiren sitter i neste pp. Kan dere begynne allerede rundt neste el, eller må dere venter? Håper dere har det fint, til tross for en liten motbakke. :klemmer:

Ellers må jeg tipse om en eplekake som er knallgod! Står litt feil steketid osv, skal stekes på 180 grader i 1 time ca. Og bruk grønne epler.:) Nom-nom!

Hei! Ikke noe morsomt det nei, men som sagt så velger vi å se fremover og prøve å være positiv :)

Vi kan begynne prøvingen når vi føler for det eller som legen min sa "kjør på" :fnise:

Takk for tips ;)

__________________________________

Manger har vel fri i dag, men for meg blir det jobbing!

Kjenner jeg gruer meg litt også, har jo ikke vært på jobb på to uker :sjenert:

Og så er jeg så utrolig trøtt for tiden, hadde det ikke vært for at jeg må på jobb senere, så hadde jeg nok sovet som en stein enda og lenge utover dagen.

Det som er verst er at når jeg står opp så er jeg så trøtt at jeg ikke har krefter til å gjøre noen ting, så det kan bli spennende på jobb... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi offisielt startet prøvingen igjen! Ble litt :sengekos: i går kveld :)

Nå fremover tar vi det litt som det kommer, har sex når vi føler for det og så får vi se om mensen dukker opp eller ikke.

Skal jobbe i ettermiddag, så har jeg fri i morgen før jeg jobber fredagskvelden og på lørdag igjen. Slutter 3 på lørdag og det blir godt :jepp:

Nå holder jeg på å skrive jobbsøknad faktisk, skal levere den i morgen når jeg har fri og jeg er skikkelig spent! :popcorn:

Er i en butikk, vil ikke si noe mere for jeg vil ikke bli gjenkjent :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ikke tar lang tid før det klaffer for dere igjen da :)

Lykke til med jobbsøkingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du får ny frisk spire ganska snart jeg Mala :jepp: Spesielt siden du er så positiv og avslappa! Og så får du nyte prøvinga litt til, det er ikke til å kimse av det heller :fnise: Gubben har ikke tatt iniativ til noen ting siden vi fant ut om vår spire, han vet ikke hva den tåler sier han og har ikke lyst til å skade den. Han er nå søt også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk dere :)

Jeg håper det klaffer ganske raskt igjen, men nå skal vi bare kose oss og ta det som det kommer denne pp i allefall!

Har ikke noe i mot i prøve jeg nei Rhiannon :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med butikksøkingen :D Spennende med noe nytt! Er det full stilling det eller?

Aldri feil med litt sengekos :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med butikksøkingen :D Spennende med noe nytt! Er det full stilling det eller?

Aldri feil med litt sengekos :lur::fnise:

Tusen takk CathrineMic, det er veldig spennende! Er 80% fast jeg søker på nå :)

Til nå har jeg jo jobbet på klesbutikk siden 2005, men dette er en butikk med tinger og tanger, en slags interiørbutikk :)

Sengekos er ikke feil nei ;):lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært å kjøpt meg Kjole til jeg skal i 70årsdag til min bestefar neste helg! :rodmer:

Den var kjempefin på og jeg gleder meg til å bruke den med en svart bolero, vet ikke helt hvilke sko jeg skal bruke... Hadde vært veldig stilig med skikkelig høye hæler tror jeg, men jeg klarer ikke gå i kjempehøye hæler :sjenert:

Var å leverte jobbsøknaden min i dag også, og kom veldig godt over ens med sjefen der! Snakket med henne en god stund og føler selv at jeg kom veldig bra ut av det :jepp:

Nå er det bare å vente på svar, fristen er forresten ikke før over neste helg, så det er bare å smøre seg med tålmodighet :)

Nå blir det senga og kanskje litt :sengekos::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ooh, den var kul!! Er enig, den hadde nok vært innmari kult med veldig høye hæler. For de som kan gå på sånt :fnise:

Det er alltid morsomt med sånne samtaler med potensiell ny sjef :) Krysser fingre for at det blir ny jobb på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, den var kul!! Er enig, den hadde nok vært innmari kult med veldig høye hæler. For de som kan gå på sånt :fnise:

Det er alltid morsomt med sånne samtaler med potensiell ny sjef :) Krysser fingre for at det blir ny jobb på deg!

Får vel finne meg noen sko med litt hæl iallefall, men jeg hadde vært SÅ glad om jeg hadde klart å gått i skyhøye hæler! :Nikke:

Ja, det var veldig morsomt og det var så godt at vi kom så godt over ens synes jeg! Jeg var veldig nervøs før jeg gikk inn, men med en gang vi begynte å prate var nervøsiteten helt borte :)

Jeg tror det er mange søkere på denne stillingen for den er veldig attraktiv her jeg bor, da det er lite ledige stillinger i butikker. Men jeg håper så inderlig jeg får denne jobben!

___________________________

I går kveld var jeg ute å lekte og koste med kalvene vi har på gården. Det er så morsomt, kunne holdt på i mange timer tror jeg :rodmer:

En deilig smoothie og litt sengekos ble slutten på kvelden :rodmer::lur:

Kan ikke beskrive hvor godt det er å ha fått bedre sexlyst etter jeg slutta på p-pillene. :danse::fnise: Det er nå jeg skjønner hvor dårlig lysten faktisk var mens jeg gikk på pillene :sjenert:

Nå blir det etterhvert jobbing, jobber til 20 i kveld. Blir ikke senkveld kjenner jeg, skal jo på jobb kl.8 i morgen tidlig igjen :)

Skal bli godt å slutte 15 i morgen, er jo så mye igjen av lørdagen enda da :)

Ønsker alle en riktig god helg :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å tatt omega-3 og kalsiumtabletter sammen med folat.

Kalsium fordi jeg ikke drikker melk og ikke får i meg nok gjennom det jeg spiser og omega-3 fordi jeg tror det er bra for meg, selv om jeg spiser en del fisk :)

Jeg føler meg flink :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten begynt å tatt omega-3 og kalsiumtabletter sammen med folat.

Kalsium fordi jeg ikke drikker melk og ikke får i meg nok gjennom det jeg spiser og omega-3 fordi jeg tror det er bra for meg, selv om jeg spiser en del fisk :)

Jeg føler meg flink :fnise:

Flink du er :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...