Gå til innhold

1+1=3 ?


Bolla!

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for bestemoren din! Siden de så det tidlig går det nok bra.

Kjipt å ikke få jobb, vet hvordan det er. De hadde i alle fall nok decency til å gi deg beskjed. Bedre lykke neste gang :jepp:

Spennende med el-stikninger! *blåser masse babystøv på dere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synn at du ikke fikk jobben da. MEN, da er du hvertfall en erfaring rikere på intervju fronten ;)

Stakkar bestemoren din, men godt at di allerede oppererer henne nå, å satser jo alt på at det kun blir denne ene gang :klemmer::)

Jeg har aldri vore i Sverige før. Planen var at vi skulle ta oss en tur der i sommer, å handle barnevogn osv. Meeen, nå er turen utsatt, så venter bare nå på når vi kan reise derte :fnise:

Pizzahorn mottas med stor takk :biggrin:

:klemmer:

Ja, jeg er en erfaring rikere selv om det ikke ble ny jobb på meg :)

Vi håper virkelig at dette går bra i og med at det ikke er noe spredning er legene veldig positive og det er godt!

Har du aldri vært i Sverige :hakeslepp:

Jeg syns det er veldig rart, men det er vel bare fordi at jeg har vært der på ferie helt siden jeg var liten jente :gjeiper:

Spørs om hornene ville vært like gode etter en tur sørover til deg da, her er oppskriften, så kan du bake dem selv ;)

Pizzahorn

Veldig greie å ha i fryseren :)

:klemmer:

Krysser fingrene for bestemoren din! Siden de så det tidlig går det nok bra.

Kjipt å ikke få jobb, vet hvordan det er. De hadde i alle fall nok decency til å gi deg beskjed. Bedre lykke neste gang :jepp:

Spennende med el-stikninger! *blåser masse babystøv på dere*

Som jeg skrev over her, så er legene veldig positive fordi det ble oppdaget så tidlig, så vi krysser fingrene!

Ja, er ikke alle som gir tilbakemeldinger etter intervju, så det skal de ha :)

Er bare å holde øynene oppe etter ny jobb nå ;)

*Tar i mot babystøv med begge hender*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe delfiafett liggende i kjøleskapet, så i kveld har jeg lagd fuglemat med masse gode frø :)

Nå skal jeg og mamma ut å gå tur, godt å komme seg ut å få rørt litt på "skrotten" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde noe delfiafett liggende i kjøleskapet, så i kveld har jeg lagd fuglemat med masse gode frø :)

Nå skal jeg og mamma ut å gå tur, godt å komme seg ut å få rørt litt på "skrotten" ;)

Ooh, da blir nok pippene glade :D

Vi sitter med døra åpen her hos oss, er deilig med luft!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lagde også delfiafettfuglemat, den var borte på to dager :) Veldig populær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er, Mala! Pizzahorn den ene dagen og hjemmelagd fuglemat den andre dagen!! Imponert er jeg :jepp:

Synd du ikke fikk den jobben :sukk: Men bra du ikke henger med hodet!! Det kommer alltids nye muligheter :jepp:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ooh, da blir nok pippene glade :D

Vi sitter med døra åpen her hos oss, er deilig med luft!

De ble veldig glade for det, hadde ut noen i dag når jeg stod opp og det tok ikke lange tiden før det var masse søte fugler som kom for å smake på :)

Vi lagde også delfiafettfuglemat, den var borte på to dager :) Veldig populær!

Tror ikke det det tar lang tid før det er tomt nei :)

Så en reportasje på TV om at meisboller inneholder mye sand, lort og forskjellig, så jeg tror jeg skal lage fuglematen selv fra nå av :jepp:

Jeg vet jo at fugler får i seg mye forskjellig uansett, men skitt og lort vil jeg ikke at de skal få i maten jeg har ute i allefall!

Så flink du er, Mala! Pizzahorn den ene dagen og hjemmelagd fuglemat den andre dagen!! Imponert er jeg :jepp:

Synd du ikke fikk den jobben :sukk: Men bra du ikke henger med hodet!! Det kommer alltids nye muligheter :jepp:

Ha en strålende dag! :klemmer:

Hihi, takk :)!

Jeg elsker å bake og lage all slags mat! Uansett om det er til mennesker eller dyr :fnise:

Det kommer nye muligheter ja, så jeg får bare være våken ;)

Takker for det, måtte du ha en kjempefin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er en erfaring rikere selv om det ikke ble ny jobb på meg :)

Vi håper virkelig at dette går bra i og med at det ikke er noe spredning er legene veldig positive og det er godt!

Har du aldri vært i Sverige :hakeslepp:

Jeg syns det er veldig rart, men det er vel bare fordi at jeg har vært der på ferie helt siden jeg var liten jente :gjeiper:

Spørs om hornene ville vært like gode etter en tur sørover til deg da, her er oppskriften, så kan du bake dem selv ;)

Pizzahorn

Veldig greie å ha i fryseren :)

:klemmer:

Nei, jeg har faktisk aldri vært der :fnise: Det har nok noe med at vi bur så langt unna, at det vil ta så lang tid å kjøre dit, men jeg vet ikke helt :fnise: Når vi har hatt ferie, har vi som regel reist til nordnorge på besøk til familie, og/eller sydentur. Men, jeg har vore i Danmark en gang da, da jeg var liten :fnise:

Takk for oppskrift, skal se om jeg får laget det (rettere sagt sambo, siden jeg ikke er så flink til å lage mat, men det er han :sjenert: )

Ha en fin dag :jepp: Idag er det litt varmere her enn det har vært de siste dagene, så det lover jo bra :sol::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har faktisk aldri vært der :fnise: Det har nok noe med at vi bur så langt unna, at det vil ta så lang tid å kjøre dit, men jeg vet ikke helt :fnise: Når vi har hatt ferie, har vi som regel reist til nordnorge på besøk til familie, og/eller sydentur. Men, jeg har vore i Danmark en gang da, da jeg var liten :fnise:

Takk for oppskrift, skal se om jeg får laget det (rettere sagt sambo, siden jeg ikke er så flink til å lage mat, men det er han :sjenert: )

Ha en fin dag :jepp: Idag er det litt varmere her enn det har vært de siste dagene, så det lover jo bra :sol::klemmer:

Hehe, rart for meg som er i Sverige 1-2 ganger i året, tror ja alle norske besøker Sverige hele tiden :fnise:

Da får du bare sette i gang samboeren din, det er veldig verdt det ;)

Finere vær her også i dag, så det må nytes :sol:

Ha en fin dag du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg som bare bor 3kvarter unna Coop Konsum, er over grensa ca annen hver mnd jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja, kan hende jeg lyver litt når jeg sier bare 1-2 ganger i året :gjeiper:

-

Operasjonen til bestemor har gått fint, ligger på overvåkning, så får vel høre mere etterhvert tenker jeg.

Nå skal jeg straks på jobb, jobber i 8 i kveld og skal egentlig på fest med jobben til kjære etter det. Men det har seg sånn at jeg starter kl. 8 i morgen tidlig, så jeg tror jeg bare drar hjem og slapper av litt før jeg finner senga :)

Håper dagene frem mot ikm går fort! Syns disse dpo-dagene er forferdelig lange.. :sjenert:

Ønsker alle en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at det går bra med bestemor!

Ha en kjempefin helg, selvom du skal tidlig opp!!

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at det har gått bra på operasjonen til bestemor! Håper hun har det bra nå etterpå, etter omstendighetene :)

Ha en fin dag på arbeid, og arbeidshelg!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å høre at operasjonen har gått bra, Mala! Krysser fingrene for bare positive tilbakemeldinger fra leger. :klemmer:

Når er det testetid? Skjønner godt du vil dagene skal gå fortere. Spennende dette! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre at det går bra med bestemor!

Ha en kjempefin helg, selvom du skal tidlig opp!!

:nigo:

Bra å høre at det har gått bra på operasjonen til bestemor! Håper hun har det bra nå etterpå, etter omstendighetene :)

Ha en fin dag på arbeid, og arbeidshelg!

:klemmer:

Veldig godt å høre at alt har gått fint, håper bare hun slipper cellegift!

Håper dere har en fin helg også :klemmer:

Godt å høre at operasjonen har gått bra, Mala! Krysser fingrene for bare positive tilbakemeldinger fra leger. :klemmer:

Når er det testetid? Skjønner godt du vil dagene skal gå fortere. Spennende dette! :jepp:

Håper på bare positive tilbakemeldinger!

Venter ikke mensen før om en uke, så er en del venting enda.. Men jeg vet at helgen går fort, og håper at neste uke også går unna i brukelig tempo :)

Tiden vil vise ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noe sende Jon Blund til meg!?!?

:natti:

Får altså ikke sove! Og det er så typisk når jeg skal opp tidlig...

Blir ikke bedre av å starte å telle timer til en skal opp heller :sjenert:

*storklemtildensomsenderhantilmeg*

:fnise:

Endret av -Mala-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han har forsvunnet her i gården også.. Fillern! Håper du fikk litt søvn Mala! :klemmer:

Huff, hater når Jon Blund tar fri når jeg må opp tidlig dagen etter! :sjenert:

Det ble 3 timer søvn i natt... Gikk forsåvidt greit på jobb, men når jeg og mamma kjørte hjem fra sykehuset etter å ha besøkt bestemor sovnet jeg i bilen og når jeg kom hjem sov jeg drøye 3 timer!

Nå skal jeg gå å finne igjen senga og i morgen skal jeg sove til jeg våkner av meg selv :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var godt å få sovet ut, spesielt i kombinasjon med en totalt avslappende dag med kjæresten :rodmer:

Stikker litt nede i magen i dag, velger å ikke tenke så mye på det :gjeiper:

Er 6 dager igjen til ikm og det går faktisk bra, selv om jeg kunne ønske at dagene kunne gått raskere da vi bare vil vite hvordan det har gått denne pp ;)

Tror jeg skal ta en dusj og gå å legge meg sammen med kjære, en perfekt avslutning på helga :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, ja dagene går utrolig tregt! Håper tiden går fort for det, og at du klarer å legge tankene litt over på noe annet frem til ikm :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...