Nuttapia Skrevet 26. mai 2012 #561 Del Skrevet 26. mai 2012 Jepp, da gjetta vi riktig Såå fortjent!!! Kos deg med bål og venner ikveld, høres helt nydelig ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 26. mai 2012 Forfatter #562 Del Skrevet 26. mai 2012 Det var virkelig fortjent! Vi er gode Jeg skal kose meg som bare det, håper du også får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. mai 2012 #563 Del Skrevet 28. mai 2012 Mala, mala, mala.. hvordan går det? Har du fått nøte solen? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #564 Del Skrevet 28. mai 2012 Mala, mala, mala.. hvordan går det? Har du fått nøte solen? :D Hei du :D! Går ganske så bra her altså, vært mye ute i solen i helgen, har til og med blitt litt brun Håper alt er bra med deg også, blir vel prøving for fult hos dere i morgen kan jeg tenke meg Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 28. mai 2012 #565 Del Skrevet 28. mai 2012 Hei du :D! Går ganske så bra her altså, vært mye ute i solen i helgen, har til og med blitt litt brun Håper alt er bra med deg også, blir vel prøving for fult hos dere i morgen kan jeg tenke meg Krysser fingrene for dere! Ja, det er jo to uker siden OG egglysning er jo ikke lenge til du også får det nå, å det kan bli fult kjør hos dere også greit å bli brun og fin i dette været :D jeg har bare blitt brent og har det singlett skillet :fniser: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 28. mai 2012 #566 Del Skrevet 28. mai 2012 Så bra at du er blitt litt brun Mala Jeg har også vært masse ute i sola, sammen med småfuglene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 28. mai 2012 Forfatter #567 Del Skrevet 28. mai 2012 Ja, det er jo to uker siden OG egglysning er jo ikke lenge til du også får det nå, å det kan bli fult kjør hos dere også greit å bli brun og fin i dette været :D jeg har bare blitt brent og har det singlett skillet :fniser: Da er det bare å kjøre på :gjeiper: El i slutten av uka, så da blir det humping i uka som kommer Veldig godt for selvfølelsen å få litt farge på kroppen for min del i allefall Singlett skille hører vel med så tidlig på sommeren Så bra at du er blitt litt brun Mala Jeg har også vært masse ute i sola, sammen med småfuglene mine Brun og brun, er nok bare jeg som ser det enda Herlig med det været som har vært den siste uka, godt å være ute å nye sola og varmen. Vet jo ikke hvor lenge det varer :gjeiper: Sikkert godt for fuglene å lufte seg og kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninnin86 Skrevet 29. mai 2012 #568 Del Skrevet 29. mai 2012 Bare innom for å ønske deg en super uke, Mala Lykke til med og EL! Tenk at det skal være såååå gøy å lage barn Stor fra Ninnin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 29. mai 2012 Forfatter #569 Del Skrevet 29. mai 2012 Bare innom for å ønske deg en super uke, Mala Lykke til med og EL! Tenk at det skal være såååå gøy å lage barn Stor fra Ninnin Tusen takk, ønsker deg det samme! Har ingenting i mot å prøve å lage barn jeg nei, heller ikke kjæresten Så denne uka går nok til mye til deg! _______ Nå skal jeg straks på kafé sammen med Lizzie, gleder meg til å møte henne og være litt sosial Ønsker alle en fin tirsdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 30. mai 2012 #570 Del Skrevet 30. mai 2012 Krysser fingrene for full klaff denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 30. mai 2012 #571 Del Skrevet 30. mai 2012 Var råkoselig på kafè med deg :D Må gjentas oftere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 30. mai 2012 Forfatter #572 Del Skrevet 30. mai 2012 Krysser fingrene for full klaff denne gangen! Takktakk Krysser fingrene for deg også! Var råkoselig på kafè med deg :D Må gjentas oftere Var trivelig det Sier ikke nei takk til det jeg altså ---- I dag har jeg jobbet i barnehagen igjen og det var kjempekoselig å treffe alle barna igjen Har storkost meg i hele dag! I morgen starter jeg ikke før 16. Så da unner jeg meg selv å sove litt lengre enn vanlig Jeg er et sovedyr egentlig Nå blir det natta med kjæresten, satser på litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiannon Skrevet 31. mai 2012 #573 Del Skrevet 31. mai 2012 Krysser fingrene for denne pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #574 Del Skrevet 31. mai 2012 Krysser fingrene for denne pp! Ja, her krysser jeg alt (bortsett fra bena) --- Kjenner det ble litt for sent i går, er helt ødelagt i dag... Øyelokkene er tunge! Får tro jeg våkner litt til jeg skal på jobb kl. 16 :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penny Skrevet 31. mai 2012 #575 Del Skrevet 31. mai 2012 For all del, ikke kryss beina. IKKE kryss beina! Det kan være farlig det nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. mai 2012 #576 Del Skrevet 31. mai 2012 Det er kjedelig å være trøtt når man skal på jobb, men du jo ikke så fryktelig lang arbeidstid da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 31. mai 2012 Forfatter #577 Del Skrevet 31. mai 2012 For all del, ikke kryss beina. IKKE kryss beina! Det kan være farlig det nemlig Hihi, nei passer på å ikke krysse bena Det er kjedelig å være trøtt når man skal på jobb, men du jo ikke så fryktelig lang arbeidstid da Det gikk så bra så, våknet etterhvert Veldig godt med korte dager innimellom! Pga noe tull en kuene våre i går ble det ikke natta før like etter 2 Ikke rart det kjennes ut som at jeg er på en snurr i dag :gjeiper: ---- Nå blir det finale på paradise hotel (skjemmes nesten, men har da blitt så hekta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 31. mai 2012 #578 Del Skrevet 31. mai 2012 Åååh, kjedelig med trøbbel med dyra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 1. juni 2012 #579 Del Skrevet 1. juni 2012 Nå blir det finale på paradise hotel (skjemmes nesten, men har da blitt så hekta) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #580 Del Skrevet 1. juni 2012 Åååh, kjedelig med trøbbel med dyra Det er veldig kjedelig! Men sånn er det når man har dyr, er ikke bestandig alt går som det skal. Haha, jeg er også blitt bitt av bassilen Først begynte jeg bare å se det siden jeg vet god hvem han Dennis er, så da måtte jeg jo nesten se det når han var med. Meeen, jeg klarte jo ikke å slutte å se på det når han røyk ut Nesten litt dumt det er ferdig for denne gang :gjeiper: God held, å kos dere masse med El og å nyt helgen Dennis var jo kjempekul, ble ikke det samme uten han på hotellet synes jeg! Det er veldig avhengighetsskapende når man har begynt å se noen episoder! Det er i hverfall bra underholdning! Takk for det CathrineMic, helgen skal nytes som bare det Riktig god helg til deg også --- Ja, hva skal man si? 1. juni og våknet til snø i dag Heldigvis borte nå, men fy så trist var å se ut i morges! Har litt rydding på planen før jeg skal på jobb senere i dag. Ønsker alle som stikker innom en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå