Jens Skrevet 3. mars 2012 #1 Skrevet 3. mars 2012 Igår kveld ble jeg kvalmere og kvalmere og la meg kl 2230. Kastet opp tre ganger mellom 2230 og0200. Litt vondt i ledd og musker. Idag har jeg ikke vært kvalm eller hatt vondt i magen, har spist, men er slapp og har superhovne lymfekjertler bak ørene. Kan man ha omgangssyke uten diare?Og kan man ha det så kort?Og blir man vanlig syk av omganssyke?Hva ellers kan dette være? Skal bort ikveld og er usikker på om jeg skal bli hjemme......Alkohol er vell ikke det lureste nå...
Minya Skrevet 3. mars 2012 #2 Skrevet 3. mars 2012 (endret) Omgangsyke er fullt mulig å ha uten diaré. Husker min bror, mor og jeg hadde hver vår uke for maaange år siden. Brodern bare spydde, jeg fikk det begge veier og mamma satt på dass i en uke. Hver vår uke tre uker på rappen, så vi var litt heldige sånn sett. Tror den vanligste årsaken er det som kalles Noro-virus, men du kan også få det av bakterier eller som en form for matforgiftning. Endret 3. mars 2012 av Minya
Gjest :) Skrevet 3. mars 2012 #3 Skrevet 3. mars 2012 Igår kveld ble jeg kvalmere og kvalmere og la meg kl 2230. Kastet opp tre ganger mellom 2230 og0200. Litt vondt i ledd og musker. Idag har jeg ikke vært kvalm eller hatt vondt i magen, har spist, men er slapp og har superhovne lymfekjertler bak ørene. Kan man ha omgangssyke uten diare?Og kan man ha det så kort?Og blir man vanlig syk av omganssyke?Hva ellers kan dette være? Skal bort ikveld og er usikker på om jeg skal bli hjemme......Alkohol er vell ikke det lureste nå... Tror d kan være lurt å kjenne etter i kveld, selv blir jeg dårlig bare med tanken når jeg nettopp har hatt omgangssyke.
Aldrisur Skrevet 3. mars 2012 #4 Skrevet 3. mars 2012 Du bør nok holde deg hjemme og slappe av. På den måten smitter du ikke de andre heller. God bedring
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå