Gå til innhold

hva gir jeg HAN i morgengave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann (vel.. snart ihvertfall;) som har alt! og det han ikke har, vel.. det kjøper han seg.

Hva gir man en sånn kar?

Han er ikke noe smykkemenneske, klær blir kjedelig, jeg har tenkt å kjøpe lagringsvin for 1, 5, 10 og 20 års lagring, men vil ha noe mer.. noe personlig (ikke fotoalbum) som han kan sette pris på. Gjerne noe der jeg og barna våre kommer frem..

Tenkte å bruke 3-5000kr på denne gaven..

Hjelp! :sjenert:

Jeg bryr meg ikke så mye om hva jeg får hos han. Han gir meg så mye hver dag (i følelsesform).

Men det kan jo nevnes at han er en kløpper på å finne fantastiske gaver ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gi gavekort på en reise/tur? Eller konsertbilletter? Rett og slett en "opplevelse".

Skrevet

Fancy klokke?

AnonymBruker
Skrevet

Har en plan om å kjøpe sykkel til min, men er redd for han kommer på det selv før...

Hva med et matkurs eller noe annet dere kan gjøre sammen?

Skrevet

Jeg hadde gitt klokke eller en opplevelse, f.eks. fallskjermhopp, dykkerkurs, hangglider/paraglider e.l. Eller billetter til en konsert/festival/opera/teater som du vet han vil like.

Synes også forslaget om sykkel var bra. :)

Skrevet

Skikkelig klokke !

Gifteringene er en felles utgift. Han kjøper kanskje forlovelsesringene, så morgengaven bør være heeel og holdent til han.

Gjest Tirkes
Skrevet

Min fikk lommeur på selve dagen (ikke dagen derpå) med inngravering som passet til antrekket hans + en opplevelse. Vil ikke si direkte hva ettersom folk kan kjenne meg igjen på det. Tenk typ rafting, fallskjermhopp, strikkhopp, fjellklatring, pendelhopp etc.

En opplevelse for livet + et håndfast minne.

• Liker 2
Gjest Elyssa
Skrevet

Min fikk en klokke han hadde ønsket seg lenge + et innrammet aktbilde av meg. Det et ikke altfor avslørende, så det henger på soverommet :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke bare dama som skal ha morgengave?? 2 brudekjoler, en i kirken og en for festen. Forlovelsesring og giftering, prøvesminking (?), håroppsetting til 5000 kroner, morgengave til begge. Brullupsreise til Hawaii. Skjønner ikke at folk har råd til å gifte seg jeg. Hva gjør folk? Tar opp lån??

• Liker 3
Skrevet

Jeg vurderer faktisk å kjøpe bunadssølv til mannen i morgengave, samt at han da får en bunad sydd i løpet av det kommende året etter bryllupet :-) men da må jeg være flink til å spare!

• Liker 3
Skrevet

Dykkerkurs?

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Min mann fikk jaktgevær av meg :rodmer: Trenger ikke å koste mer enn 5000-6000kr, kommer an på hva man vil ha :)

Endret av Ninnin86
AnonymBruker
Skrevet

Her får han mansjettknapper med intialene sine på og slipsnål :) Dette får han om morgenen selve dagen :)Han er ikke noe glad i å bruke smykker til vanlig, men når han først skal på med fin klærne gjør det seg mye med det lille ekstra ;)

Skrevet

Når vi gifta oss satt jeg også å klødde meg i hodet.... Hva skulle jeg gi han, som hadde alt og som ikke brukte smykker og hadde skuffen full av klokker (for jeg sveipa også innom den tanken).

Da slo det ned i meg; jaktkurs!! Han hadde snakket litt om å bli med i et jaktlag flere år så når vi hadde gifta oss gav jeg en pent innpakket bekreftelse på mail om deltagelse til jaktkurs den påfølgende høsten. Han ble kjempeglad for gaven og har vært elgjeger i mange, mange år :) (selv fikk jeg gavekort på tatovering i morgengave ;) )

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

Har akkurat bestilt mannens morgengave -- han får et bilde herifra : Personlig fotomaleri

Er såå spent på å få forslaget på mail :wink:

Endret av MonThe
Skrevet

Jeg vurderer litt å kjøpe han en lommekniv av det finere slaget. Har sett han sitte å sikle litt på nettsteder som har det^_^

Skrevet

hvis man har ett budsjett på 1000 kr? forslag til gave til mannen?

Gjest Meridius
Skrevet

Hva er det han gjør på fritiden? Hva slags interesser har han?

BTW. Folkens klokke går som smykke, og TS sa ikke smykker :P

Skrevet

han liker golf og dataspill og slik, men lite lyst å gi han data spill da han sikkert blir sittende der uka etter i flere timer:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...