AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 typen liker å klype i nippelen min, jeg synes det er litt sårt og vont. han tar ikke hardt i. er dette noe folk synes er godt? jeg elsker når han tar forsiktig og leker med dem da:) <3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 jeg synes det er litt ekstra pirrende når det gjør litt vondt 1
Thought-Fox Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Noen ganger er det godt, noen ganger er det vondt på en bra måte, og noen ganger er det bare vondt. Fortell ham hva du faktisk liker og hva du ikke liker, så slipper du ubehagelig smerte eller sårhet.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Tror det er veldig individuelt etter hvor følsom man er, noen er veldig følsomme mens andre kan man vri og klype i vorten uten at det er ubehagelig.
AnitaB Skrevet 4. mars 2012 #5 Skrevet 4. mars 2012 Alt handler om settingen. Myk, delig "make love sex" så er ikke klyping helt greia. Rå, heftig, fantastisk sex derimot; hvorfor stoppe bare ved klyping? :-) I tillegg så er vi jo alle forskjellige, for all del. Jeg hater å bli kysset på øret f.eks. 2
Suzy Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Å klype i en nippel gjør sjelden vondt ettersom nipler ikke har noen følelser. Om du derimot sikter til brystvortene, så er det jo individuelt hvor følsomme de er. Om det ikke er godt for deg, så bør du si fra det og heller be ham klemme hele brystet (minre følsomt) eller være mer forsiktig. 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #7 Skrevet 4. mars 2012 Dersom jeg bare er litt kåt så er det ikke noe særlig. Er jeg skikkelig tent så vil jeg gjerne ha det.
PuppyEyees Skrevet 4. mars 2012 #9 Skrevet 4. mars 2012 Digger det!.sterke fingre som klyper hardt, eller klyper som er laget til det.. Nam. Veldig vanlig i varierende grad etter det jeg har hørt.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #10 Skrevet 4. mars 2012 brystvortene tror jeg må være den plassen på kroppen jeg har minst følelser. noen av mine kjærester har klemt til blodet kommer men jeg kjenner fremdeles ikke noe. men en gang i blandt blir de derimot så ømme at jeg har problemer med å gjøre jobben min når jeg er på arbeid, men det er alltid noen dager før jeg får mensen. 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2012 #11 Skrevet 4. mars 2012 Jeg har sensitive brystvorter, og kan fint få masse nytelse av en forsiktig tunge eller fjærlett berøring. Med en gang jeg begynner å bli ordentlig kåt vil jeg dog ha det hardere, og klyping er veldig velkomment, både med fingre eller egne klyper. For meg kjennes dette godtvondt, og gjør det hele mye mer intenst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå