Gå til innhold

KINKY...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg trenger litt hjelp jeg er jente 21 år og har alltid likt kinky sex :lur: kjæresten min er gutt 28 år og har ikke prøvd ut så mye tidligere han er i hundre hver gang det er noe nytt vi skal prøve, til nå er det han som har kommet på det meste vi har prøvd, men nå er det min tur å finne på det vi skal prøve og jeg er egentlig tom for ideer :klo:

vi har prøvd: analsex, strap-on i analen på begge, fisting, 100 vanlige sex stillinger.

noen son har en ide hva vi kan prøve?

Videoannonse
Annonse
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Å bare nyte hverandre og det dere liker best å gjøre?

Fra spøk til alvor: du ramser opp veldig lite her, jeg tipper du har gjort mer;) Alle selverklært kinky jenter har vel vært innom pusehåndjern fra kondomeriet, fjær og isbiter, vibratorer og penisringer og massasjeoljer, sex utendørs og hele den regla som pleier å stå i Cosmopolitan o.l.?

Hadde jeg vært deg hadde jeg kledd meg opp i lakk og lær (eller bare sexy, svart undertøy hvis det blir too much) og dominert han. Det er i det hele tatt ekstremt mye å ta av innen S/M som kan være spennende for alle. Men jeg tror det å dominere han vil være ekstra kult, ut fra det du skriver har jeg inntrykk av at han er den som må komme med ønskene og du er den som ligger og spør om dem. Snu på rollene og ta full kontroll, han kommer til å digge det.

Jeg har forøvrig selv vært i noen "vi må prøve alt"-forhold, det pleier å kulminere i et halvhjertet forsøk på tantrisk sex.

Det, eller at man føler neste skritt er wet sex og har en diskusjon om det er noe poeng i å drive og tisse på hverandre når ingen av oss egentlig tenner på det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å bare nyte hverandre og det dere liker best å gjøre?

Fra spøk til alvor: du ramser opp veldig lite her, jeg tipper du har gjort mer;) Alle selverklært kinky jenter har vel vært innom pusehåndjern fra kondomeriet, fjær og isbiter, vibratorer og penisringer og massasjeoljer, sex utendørs og hele den regla som pleier å stå i Cosmopolitan o.l.?

Hadde jeg vært deg hadde jeg kledd meg opp i lakk og lær (eller bare sexy, svart undertøy hvis det blir too much) og dominert han. Det er i det hele tatt ekstremt mye å ta av innen S/M som kan være spennende for alle. Men jeg tror det å dominere han vil være ekstra kult, ut fra det du skriver har jeg inntrykk av at han er den som må komme med ønskene og du er den som ligger og spør om dem. Snu på rollene og ta full kontroll, han kommer til å digge det.

Jeg har forøvrig selv vært i noen "vi må prøve alt"-forhold, det pleier å kulminere i et halvhjertet forsøk på tantrisk sex.

Det, eller at man føler neste skritt er wet sex og har en diskusjon om det er noe poeng i å drive og tisse på hverandre når ingen av oss egentlig tenner på det.

hei tusen takk for svar!

ja vi liker å utforske kroppen til hverandre :lur:

vi har prøvd håndjern, vibrator, massasjeolje, fjær og isbiter, vibrator, utendørs sex. Vi har faktisk ikke prøvd penisring.

har av og til på meg sexy kjoler har ikke prøvd lakk enda men det står på lista.

S/M det skal prøves, det er sant at han har vert den dominante, jeg har faktisk festet hendene hans til sengen så han ikke kunne gjøre noen så vi har nett vert inne på det. Men det skal prøvest mye mer ut!

jeg får spruteorgasme vis jeg er veldig kåt, så jeg spruter masse på han :fnise: han har vert inne på å tisse på meg men jeg blir ikke kåt av tanken så vi har ikke prøvd det. Men det går selvsakt ann å prøve. :)

tusen takk!! nå skal vertfall jeg ta kontrollen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...