Gå til innhold

Galleblæreoperasjon

Fremhevede innlegg

Gjest Marilyn
Skrevet

Opererte vekk galleblæren i går, og har kommet hjem igjen i dag.

Har magesmerter, og er veldig oppblåst, føler en del press i magen. Har fått tramadol (smertestillende) noe som gjorde meg veldig svimmel, og litt kvalm.

Har spist to brødskiver med skinke uten problemer.

Hvordan var deres dager etter operasjonen?

Og hvordan har dere det nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var syyk dagen etter min operasjon. Kjempekvalm, smerter og oppblåst. Hadde også ganske høy feber. Stort sett sov jeg hele dagen, den neste uka. Fikk i meg lite mat i dagene rett etterpå, men etter en uke var ting blitt mye bedre. Det er bedring dag for dag.

Idag er det vel 8 mnd siden og jeg merker ikke mye til det. Veldig fet mat kan jeg fortsatt bli litt kvalm av å spise, men ellers er alt bra.

Skrevet

Jeg lå på sykehuset i 4 dager etter operasjonen. Var i rimelig dårlig form, feber og mye oppkast. Sov mye, spiste lite. Var i relativt god form etter et par uker hvis jeg husker rett. Det er vel ca 6 år siden.

Har det helt ok nå, sliter med litt magetrøbbel, men holder det i sjakk ved å holde meg unna fet mat. Spiser jeg pommes frites, en feit burger eller potetgull så kan jeg regne med diaré.

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Jeg lå på sykehuset i 4 dager etter operasjonen. Var i rimelig dårlig form, feber og mye oppkast. Sov mye, spiste lite. Var i relativt god form etter et par uker hvis jeg husker rett. Det er vel ca 6 år siden.

Har det helt ok nå, sliter med litt magetrøbbel, men holder det i sjakk ved å holde meg unna fet mat. Spiser jeg pommes frites, en feit burger eller potetgull så kan jeg regne med diaré.

Signerer denne jeg. Akkurat sånn var/er det her og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...