AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Jeg er 31 år gammel mann. Har vært singel enstund, men jeg har et problem. Jeg blir ikke kåt. Har overhode ikke lyst på sex. Urolog sier en liten prosent av befolkningen blir ikke kåte, jeg er en av dem.... Kunne du vært sammen med meg om jeg var en bra kar på alle andre måter? (kos har jeg ikke noe problem med, men blir ikke kåt og vil ikke ha sex, da det er meningsløst for meg når jeg ikke blir kåt).
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Det tror jeg ikke. Ville gjerne hatt deg som venn hvis jeg likte deg, men i et forhold er sex en del av greia for mitt vedkommende. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 personlig er jeg veldig glad i sex og hadde hatt storevanskeligheter med det.også siden jeg ønsker meg barn etter hvert. men nå er kansje ikke jeg rette personen å spørre siden jeg har ganske høy sex-drift... meen ville du feks gjort noe seksuelt med henne i det heletatt? for at hun skal ha det godt ? slikking? fingring? da er det kansje mer overkommelig for en dame...
vivana Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Mmm nei. Sex er viktig for meg i et forhold. Men du kanskje burde søke på google på asexual people - jeg har lest at det er en del av dem - man har forhold med en som trenger ikke sex heller, og da kan begge være fornøyd med forholdet - ingen har lyst på eller forventninger om sex. Du finner kanskje en nettside for nordmenn også. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Jeg har jo et behov for sex, så det hadde vært utrolig slitsomt å være sammen med en mann som ikke ville ha sex med meg. Nærhet er veldig bra, men det er noe ekstra med sex. Det er den ekstra nærheten som skiller en kjæreste fra en venn. Jeg hadde også lurt på.. hva med barn, en gang i fremtiden?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 Nei, jeg tror ikke det. Sex er en såpass viktig del av et parforhold at jeg hadde sett på det som en sorg og et tap å måtte gi avkall på det. Jeg synes også pirring, flørting og intimitet er en del av det å bli forelsket i en annen person, så jeg tror jeg hadde slitt allerede der. Dessuten hadde jeg vært "redd" for hvor langt jeg kunne gå. Er et kyss greit? Tungekyss? Kan jeg ta på deg? 1
Gjest BettyBoop Skrevet 2. mars 2012 #13 Skrevet 2. mars 2012 Jeg er 31 år gammel mann. Har vært singel enstund, men jeg har et problem. Jeg blir ikke kåt. Har overhode ikke lyst på sex. Urolog sier en liten prosent av befolkningen blir ikke kåte, jeg er en av dem.... Kunne du vært sammen med meg om jeg var en bra kar på alle andre måter? (kos har jeg ikke noe problem med, men blir ikke kåt og vil ikke ha sex, da det er meningsløst for meg når jeg ikke blir kåt). Nope. Sex er viktig for meg i et forhold. Hadde jeg valget med en snill seriøs mann som aldri kom til å såre meg og som aldri ville ha sex og en player som utnytta meg bare for sex, hadde jeg faktisk valgt drittsekken.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #14 Skrevet 2. mars 2012 Jeg er ikke 25 før om et par år, men svarer likevel. Jeg kunne gjerne ha vært sammen med en som ikke ønsket sex, jeg ville faktisk ha foretrukket det framfor en som ønsket sex. Man kan være veldig glade i hverandre uten å ha sex, og jeg synes det er dumt at sex er SÅ viktig for så mange. 2
Gjest FrkLinnea Skrevet 2. mars 2012 #15 Skrevet 2. mars 2012 Var jeg deg ville jeg forsøkt flere spesialister, ikke stolt på oppfatningen til én urolog. 2
Gjest badeand1 Skrevet 2. mars 2012 #16 Skrevet 2. mars 2012 Jeg er ikke over 25, men ja, jeg kunne vært sammen med deg. 1
Silfen Skrevet 2. mars 2012 #17 Skrevet 2. mars 2012 Nope. Selv om jeg er veldig lite opptatt av sex akkurat nå om dagen, så ser jeg ikke for meg at det er noe man varer. Dessuten; vil ikke? Er man glad i noen så stiller man opp, sånn er det bare.
Gjest imli Skrevet 2. mars 2012 #19 Skrevet 2. mars 2012 Som fleirtalet seier eg nei på det spørsmålet. Men det er sikkert mogleg å få hjelp? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå