AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 Hvor gjør egentlig gutta av "avfallet" når de runker hjemme på gutterommet hos foreldrene sine?
2046 Skrevet 2. mars 2012 #2 Skrevet 2. mars 2012 Hva gjør voksne etter å ha hatt sex? Blir da ikke noe annerledes, dopapir er løsningen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #3 Skrevet 2. mars 2012 Spruter de bare ut over gulvet, eventuelt bordet, og tørker opp etter seg?
TheHairyToothfairy Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 la salven gå i en håndduk, den berømte sokken eller feks tørkepapir. dette gjør du ved å holde foran der du forventer at farsmelken kommer ut.
Gjest Raindrops Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 De tørker det vel på noe. Jeg har hørt flere si at de pleide å runke oppi en skitten sokk, eller rett ned i toalettet, det høres litt stusslig ut :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Ehh, jeg legger et stk. tørkepapir på magen og spruter kontrollert på den, for så å brette den sammen og kaste den i do. Null søl, og såpass innøvd at jeg ikke tenker på det heller.
per78 Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Spruter opp mot en plakat der Samantha Fox er avbildet. Må innrømme at plakaten begynner å bli ganske krøllete nå. 7
Gjest Katten. Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Jeg lar det bare størkne på kroppen min. Til slutt danner det seg et såpass tett beskyttende lag at jeg slipper å dusje, da svettlukten ikke slipper ut. 11
TMB Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Spruter utover PC-skjermene mine, prøver å skrive navnet mitt men er ikke alltid det går. Så lar jeg det ligge og renne nedover i et par dager før jeg slikker det opp mens jeg fister meg med en agurk i rompa. Ganske digg. Neida Endret 2. mars 2012 av TMB 9
Lutetium 71 Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 På tørkepapir, og ner i dass. Eller i ovnen, hvis jeg fyrer. Gir en merkelig tilfredstillelse å myrde sine egne sædceller i vedovnen. Bare noe jeg tenkte på. Men men. 5
Adonis Skrevet 2. mars 2012 #11 Skrevet 2. mars 2012 Pro-tip: ball sammen en del toalettpapir og stapp det i enden av en tom dorull. Da er det bare å styre cumshoten inn i den åpne delen av dorullen. Null søl, null stress! Thank me later. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #12 Skrevet 2. mars 2012 De lener seg oppned opp etter veggen med føttene dinglende forbi over hodet og spruter næringen rett i munnen. Det gjorde jeg i alle fall når jeg bodde hos foreldrene mine. Enten det eller så gikk jeg på do og sprutet rett i toalettet. 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #13 Skrevet 3. mars 2012 Jeg spruter i min egen munn. Eventuelt lager jeg sprutesmoothie med banan, sæd, litt honning, melk og jordbær. 2
Caramela Skrevet 3. mars 2012 #14 Skrevet 3. mars 2012 Jeg spruter i min egen munn. Eventuelt lager jeg sprutesmoothie med banan, sæd, litt honning, melk og jordbær. Hjemmelaga proteinshake! 2
Gjest Levitate Skrevet 3. mars 2012 #15 Skrevet 3. mars 2012 Noen gutter er jo såpass "renslige" at de har dopapir på rommet sitt, mens andre bruker en sokk, en håndduk eller lignende.
Gjest sardintroll Skrevet 3. mars 2012 #17 Skrevet 3. mars 2012 På tørkepapir, og ner i dass. Eller i ovnen, hvis jeg fyrer. Gir en merkelig tilfredstillelse å myrde sine egne sædceller i vedovnen. Bare noe jeg tenkte på. Men men. Roper du "Burn! Burn!" også? :gjeiper:
Lutetium 71 Skrevet 3. mars 2012 #18 Skrevet 3. mars 2012 Roper du "Burn! Burn!" også? :gjeiper: Burn, bastards, burn! Nah, jeg holder vel oftest en enkel seremoni, lemper innpå litt ved, og tenner på ett telys (telyset blir ovnsvarme det også, lettere å tenne fyr i den da). Artig å se at det tørre papiret brenner opp i ett puff, mens de våte flekkene holder stand til det siste.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå