Gå til innhold

Gutter og runking

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gjør egentlig gutta av "avfallet" når de runker hjemme på gutterommet hos foreldrene sine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva gjør voksne etter å ha hatt sex? Blir da ikke noe annerledes, dopapir er løsningen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spruter de bare ut over gulvet, eventuelt bordet, og tørker opp etter seg?

Skrevet

la salven gå i en håndduk, den berømte sokken eller feks tørkepapir. dette gjør du ved å holde foran der du forventer at farsmelken kommer ut.

Gjest Raindrops
Skrevet

De tørker det vel på noe. Jeg har hørt flere si at de pleide å runke oppi en skitten sokk, eller rett ned i toalettet, det høres litt stusslig ut :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ehh, jeg legger et stk. tørkepapir på magen og spruter kontrollert på den, for så å brette den sammen og kaste den i do. Null søl, og såpass innøvd at jeg ikke tenker på det heller.

Skrevet

Spruter opp mot en plakat der Samantha Fox er avbildet.

Må innrømme at plakaten begynner å bli ganske krøllete nå.

• Liker 7
Gjest Katten.
Skrevet

Jeg lar det bare størkne på kroppen min. Til slutt danner det seg et såpass tett beskyttende lag at jeg slipper å dusje, da svettlukten ikke slipper ut.

• Liker 11
Skrevet (endret)

Spruter utover PC-skjermene mine, prøver å skrive navnet mitt men er ikke alltid det går. Så lar jeg det ligge og renne nedover i et par dager før jeg slikker det opp mens jeg fister meg med en agurk i rompa. Ganske digg.

Neida

:)

Endret av TMB
  • Liker 9
Skrevet

På tørkepapir, og ner i dass. Eller i ovnen, hvis jeg fyrer. Gir en merkelig tilfredstillelse å myrde sine egne sædceller i vedovnen. :sjenert:

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

• Liker 5
Skrevet

Pro-tip: ball sammen en del toalettpapir og stapp det i enden av en tom dorull. Da er det bare å styre cumshoten inn i den åpne delen av dorullen. Null søl, null stress! Thank me later.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De lener seg oppned opp etter veggen med føttene dinglende forbi over hodet og spruter næringen rett i munnen. Det gjorde jeg i alle fall når jeg bodde hos foreldrene mine. Enten det eller så gikk jeg på do og sprutet rett i toalettet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spruter i min egen munn. Eventuelt lager jeg sprutesmoothie med banan, sæd, litt honning, melk og jordbær.

• Liker 2
Skrevet

Jeg spruter i min egen munn. Eventuelt lager jeg sprutesmoothie med banan, sæd, litt honning, melk og jordbær.

Hjemmelaga proteinshake!

• Liker 2
Gjest Levitate
Skrevet

Noen gutter er jo såpass "renslige" at de har dopapir på rommet sitt, mens andre bruker en sokk, en håndduk eller lignende.

AnonymBruker
Skrevet

Tørkepapir

Gjest sardintroll
Skrevet

På tørkepapir, og ner i dass. Eller i ovnen, hvis jeg fyrer. Gir en merkelig tilfredstillelse å myrde sine egne sædceller i vedovnen. :sjenert:

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Roper du "Burn! Burn!" også? :gjeiper:

Skrevet

Roper du "Burn! Burn!" også? :gjeiper:

Burn, bastards, burn! :pisk:

Nah, jeg holder vel oftest en enkel seremoni, lemper innpå litt ved, og tenner på ett telys (telyset blir ovnsvarme det også, lettere å tenne fyr i den da). Artig å se at det tørre papiret brenner opp i ett puff, mens de våte flekkene holder stand til det siste. :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...