Gå til innhold

Er mannen min homo?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Men har en bestevenn som alltid kjører til og fra fest, og som hele tiden driver og retter på klærne hans o.l?!

Mulig den personen kanskje har gitt deg et par tips i en og annen bisetning.. tenk litt etter TS!

Videoannonse
Annonse
Gjest Zupawåman
Skrevet

Bestevennen kommer fra Irak, og har barn nr.3 på vei...så ikke mye tips der i gården!

TS?

Gjest Zupawåman
Skrevet

Hva er vitsen med å kun legge ut noe sånt partypoison?!?

Skrevet

Vi har snakket om dette opp og ned i mente! Han skylder på dårlig selvtilit. Jeg heller da mer mot press ang barn eller atter en gang!!! HOMO!!! (åh, Gud må nesten le....jeg er helt på bristepunktet!!:)

Skjønner frustrasjonen din ts! Men veldig bra at du kan le litt av det innimellom også...

Lurer litt på hva mannen din og han bestekompisen gjør sammen..... :fnise:

Mange menn som er litt bi vet du... lol

Gjest Zupawåman
Skrevet

Mange som er bi, men jeg har masse både homo og bi-venner, og de er så absolutt monogame i forholdet. Nå har ham liksom tenkt i helga. Var på fotballtrening i går, samt kos m familien hans i går kveld, og i dag har han vært i Oslo med en kompis! Ikke mye tid til å tenke da?!? Til ett familiemedlem hadde han ikke snakket om noe annet enn at parterapi skulle han ihvertfall ikke på...klarte vi ikke løse det selv var det ingen vits?!? Og han innrømmer overhodet ikke at han faktisk har ett problem seksuellt eller at ham jobber for mye!! Driiiiiit......

Skrevet

Jeg skjønner deg godt ts!! Hadde jeg hatt en løsning til deg så skulle du fått den av meg. Det er sikkert mange følelser inne i bildet og sikkert veldig vanskelig for deg uansett hva du gjør, men min første tanke er jo at så lenge han ikke er interessert i deg så er han heller ikke en mann å satse på. Veldig brutalt sagt men....

Gjest Zupawåman
Skrevet

Nei, det er jo helt dønn ærlig det! Bare så synd at ham ikke hadde baller til å gjøre det slutt FØR jeg ble gravid. Vi har en sønn på 2 mnd!!! Møkkamann.....

Skrevet

Nei, det er jo helt dønn ærlig det! Bare så synd at ham ikke hadde baller til å gjøre det slutt FØR jeg ble gravid. Vi har en sønn på 2 mnd!!! Møkkamann.....

I know....

Det er nettopp det som er så trist her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...