xau Skrevet 2. mars 2012 #1 Skrevet 2. mars 2012 (endret) Heisann. Jeg har et lite problem. Det lukter veldig vondt "nedentil". Har prøvd en slags salve for sopp, men den hadde ingen effekt på verken lukt eller kløing, så kan ikke være det. Har og prøvd med både vanlig og intim-shampo, og shaver, men ingenting ser ut til å fungere. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre? Eller hva det kan være? Endret 2. mars 2012 av xau
xau Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2012 Dra til legen. Det her er ikke noe jeg har veldig lyst til å snakke om, med min 50 år gamle mannlige lege. Det jeg kanskje heller kunneønsket, var om noen kanskje hadde opplevd det samme, og hadde noen forslag om hva det kunne være, så kunne jeg heller bare reist til legen å få be om en resept på noe som kunne hjulpet.
isdronning Skrevet 2. mars 2012 #4 Skrevet 2. mars 2012 Høres sikkert kjempe rart ut, men p-piller funket for meg Vask nedentil en gang daglig, gjerne med olje som er ment for det fordi såpe kan tørke ut huden enda mer.
Gjest badeand1 Skrevet 2. mars 2012 #5 Skrevet 2. mars 2012 Har du andre symptomer? Kløe, svie osv? Hvis ikke så kan det være bakteriell vaginose.
Gjest Stronger Skrevet 2. mars 2012 #6 Skrevet 2. mars 2012 Det her er ikke noe jeg har veldig lyst til å snakke om, med min 50 år gamle mannlige lege. Det jeg kanskje heller kunneønsket, var om noen kanskje hadde opplevd det samme, og hadde noen forslag om hva det kunne være, så kunne jeg heller bare reist til legen å få be om en resept på noe som kunne hjulpet. Bedre å gå til sin 50 år gamle lege enn sin kjekke 30 år gamle:) Ikke kult å ligge hos legen med våt mus! Nei, det var litt OT.. Jeg vet ikke jeg :/ 1
LilleMy Skrevet 2. mars 2012 #7 Skrevet 2. mars 2012 Prøv en engangspille av Canesten, og se etter det.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2012 #8 Skrevet 2. mars 2012 Er ikke TS en mann da? Stikkpiller blir vel litt vanskelig da.. 1
Gjest navnelapp Skrevet 2. mars 2012 #9 Skrevet 2. mars 2012 Er du kvinne er dette bakteriell vaginose, sannsynlegvis. Då må du til legen uansett, for du må ha antibiotika.
Gjest Vivi Skrevet 2. mars 2012 #10 Skrevet 2. mars 2012 Dette kan høres ut som bakteriell vaginose. Riktig diagnose stilles av legen, enten den 50-årige mannlige eller noen andre. Sånn generelt er det vel litt dumt å ha en lege du ikke kan snakke med medisinske problemer med..? Her er en link til litt info om bakteriell vaginose: http://www.lommelegen.no/artikkel/bakteriell-vaginose 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2012 #11 Skrevet 3. mars 2012 Også 50 år gamle mannlige leger er vant til underlivsproblemer. (Eller trodde du det var noe de tok inn i medisinstudiet nå nylig?) 1
Gjest pia Skrevet 4. mars 2012 #12 Skrevet 4. mars 2012 Kan være eksem i underlivet. Det kan føre til muggen lukt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå